Din Gynekolog Ellen Langen AS

Leger i Nord, City Nord Inngang T1 8008 Bodø

Siste vurderinger av Din Gynekolog Ellen Langen AS

Dyktig lege

Lege: Ellen Langen Skrevet

Virker veldig varm hensynsfull Imøtekommende og lyttende.. Forsiktig rolig behagelig tar seg tid . Når jeg bestiller resepter er det raskt i orden. Hun har mye kunnskap i sitt fag og er villig til å prøve nytt for at du skal bli frisk. Den beste jeg har vært hos. Anbefales virkelig.

Den aller aller beste

Lege: Ellen Langen Skrevet

Jeg har ikke ord for hvor fantastisk Ellen Langen er. Meget kunnskapsrik, og ivaretar deg som menneske. Har heller aldri opplevd en så lite ubehagelig undersøkelse som hos henne. Hun anbefales på det sterkeste!

Utvilsomt en av de bedre

Lege: Ellen Langen Skrevet

Nå har jeg etterhvert mye erfaring med gynekologer. Denne var absolutt en av de bedre. Litt mindre arrogant enn mange av de andre. Men jeg ble fortsatt spurt om hva jeg jobbet med og åpenbart erklært som idiot pga mitt yrke... Ellen Langen kunne ikke hjelpe meg og prøvde heller ikke på det.

Ingen over, ingen ved siden

Lege: Ellen Langen Skrevet

Jeg var plaget med vestibulitt i mange år og alt håp om å bli frisk virket borte. Ellen så hele meg som menneske, i tillegg er hun veldig empatisk og for første gang følte jeg meg trygg og jeg kunne slappe av. Etter å ha fulgt alle råd hun kom med har jeg blitt frisk igjen. Har vært hos flere gynekologer, men ingen så bra som henne. Hvis jeg fortsatt hadde bodd i Bodø skulle jeg ha gått til henne. Anbefales på det sterkeste.

I tillegg er legesekretærene helt fantastisk på dette kontoret. Alltid høflige, snille og hjelpsomme. Prikken over ien.

Meget flink og sympatisk lege

Lege: Ellen Langen Skrevet

Meget behagelig og empatisk dame, hun lytter til deg og forteller hva hun skal gjøre før hun gjør det. Får veldig følelsen av å bli ivaretatt når jeg er hos henne. Hun anbefales!