Din Gynekolog Ellen Langen AS

Leger i Nord, City Nord Inngang T1 8008 Bodø

Siste vurderinger av Din Gynekolog Ellen Langen AS

Faglig og fantastisk lege

Lege: Ellen Langen Skrevet

Som pasient føler man seg ivaretatt på alle måter.

Hun bruker god tid å forklare hva problemet er, evt løsning og hva man kan forvente.
Hun følger opp prøvesvar, og neste innkalling for videre oppfølgning.

Det kommer klart frem at hun er faglig flink innen sitt område gynekologi, og du går aldri ut der fra uten å fått svar på dine spr.

Hun klarer med sin gode kommunikasjon, utøve en omsorg og trygghet, som sparer pasientene for unødvendig bekymring.

Hun er et godt eksempel på hvordan man bør opptre som en god helsearbeider.
Har ikke avtale med det offentlige, men er verd hver krone for en slik profesjonell konsultasjon og oppfølgning.

Anbefales

Rolig og behagelig

Lege: Ellen Langen Skrevet

Dyktig gynekolog, vil heretter ikke til noen andre! Tar seg god tid og lytter. Forklarer og betrygger. Er forsiktig under selve undersøkelsen. Holder avtaler ift oppfølging/tilbakemelding på undersøkelser. Ellen er den beste gynekologen jeg har vært hos! Eneste minus er noe lang ventetid for å få time...

Dyktig lege

Lege: Ellen Langen Skrevet

Virker veldig varm hensynsfull Imøtekommende og lyttende.. Forsiktig rolig behagelig tar seg tid . Når jeg bestiller resepter er det raskt i orden. Hun har mye kunnskap i sitt fag og er villig til å prøve nytt for at du skal bli frisk. Den beste jeg har vært hos. Anbefales virkelig.

Den aller aller beste

Lege: Ellen Langen Skrevet

Jeg har ikke ord for hvor fantastisk Ellen Langen er. Meget kunnskapsrik, og ivaretar deg som menneske. Har heller aldri opplevd en så lite ubehagelig undersøkelse som hos henne. Hun anbefales på det sterkeste!

Utvilsomt en av de bedre

Lege: Ellen Langen Skrevet

Nå har jeg etterhvert mye erfaring med gynekologer. Denne var absolutt en av de bedre. Litt mindre arrogant enn mange av de andre. Men jeg ble fortsatt spurt om hva jeg jobbet med og åpenbart erklært som idiot pga mitt yrke... Ellen Langen kunne ikke hjelpe meg og prøvde heller ikke på det.