Gynekolog Gunnvor Storesund

Telefonnummer52 72 44 4052 72 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karmsundgata 59 5531 Haugesund

Siste vurderinger av Gynekolog Gunnvor Storesund

Kjempe flink lege

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Hadde min første time hos Gunvor Storesund og det ble en god opplevelse. Mer behagelig og hyggelig lege skal en lete lenge etter.
Anbefales!

Enestående!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Utrolig behaglig og fint vesen. Føler meg veldig trygg hos henne. Vell verdt pengene! Kommer aldri til å vurdere annen gynekolog.

Den perfekte gynekolog!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Fantastisk flink og behagelig lege. Hun lytter og fremstår som svært dyktig og rutinert. Veldig jordnær, forståelsesfull og ikke minst serviceinnstilt. En slapper av fra første sekund og føler seg veldig i varetatt. Kan anbefales på det varmeste. Hun har også en svært behagelig sykepleier som alltid er hyggelig å prate med ved bestilling av time etc.

Behagelige, beroligende og nydelige damer:-) Både gynekolog og hennes sykepleier.

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Jeg grudde meg mye til undersøkelsen, men denne nydelige damen klarte og berolige meg, og hun viser virkelig forståelse og vil hjelpe :-) Tusen takk til både hun og den gode sykepleieren hennes :-)

Utrolig dyktig!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Hadde gruet meg lenge til å gå til gynekolog, men det gikk så fint! Dr Storesund snakket rolig og forståelig og fikk meg til å slappe godt av. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hvorfor, og tok seg god tid til å lytte og svare på spørsmålene mine. Kjempefornøyd!!