Maren Elisabeth Baumann

Maren Elisabeth Baumann er gynekolog i Haugesund

Siste vurderinger av Maren Elisabeth Baumann

Dyktig og imøtekommende lege

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Dr. Baumann er en imøtekommende og flink gynekolog. Veldig dyktig og har god kommunikasjon med pasienten. Hun har en behagelig personlighet som gjør at man som pasient føler seg trygg og hun tar seg tid til å lytte til pasienten. Kan virkelig anbefales.

Useriøst og frekk

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Ble møtt med smil, men var for høy på seg selv og fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert og oversett. Fikk heller ikke svar på mine spørsmål og ble sendt ut med engang. Anbefales ikke, har aldri følt meg så ignorert av noen form for lege før.

Flink gynekolog

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Tar godt imot.Hyggelig,høflig og omtenksom.Lytter og er på tilbudssiden med mer informasjon og hvis man har noe man ønsker å spør om selv.
Undersøker på en måte som gjør man føler seg trygg og ivaretatt.
Godt humør!
Gir positive tilbakemeldinger og får enn til å slappe av.

Utrolig dyktig gynekolog

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Veldig dyktig gynekolog. Var nervøs før undersøkelse, men hun tok seg tid, forklarte hva som skulle skje, brukte tid på å hjelpe meg å slappe av og forklarte hva hun gjorde før hun gjorde det. Undersøkelsen ble gjennomført raskt og så skånsomt som overhodet mulig,

Beste gynekologen :-)

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Jeg var litt nervøs før denne timen... men det hadde jeg ingen grunn til og være! Maren er utrolig flink. Hun forteller hva hun gjør, er rolig og tar seg tid. Hun vil jeg veldig gjerne gå til igjen hvis jeg skal ha gynekologtime igjen engang :-)
Jeg anbefaler Maren Baumann på det sterkeste! Hun er dyktig og som sagt superFLINK!

Super fornøyd med Dr.Baumann

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Jeg er superfornøyd. Hun tok seg tid til deg. Hun stilte spørsmål for å bli mer kjent med deg, og hun viste at hun brydde seg. Når du lå i stolen, forklare hun hva hun gjorde. Var ikke hardhendt. Hun gjorde slik at du slappet helt av. Må si dette er første gang jeg har slappet skikkelig av hos en gynekolog.
Kan virkelig anbefale henne.

Imøtekommende og flink

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Man trenger ikke å grue seg når man har time hos Dr.Baumann. Hun kan virkelig anbefales. Vær obs på at det ofte er litt ventetid for å få time.

En god opplevelse

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

Kan virkelig anbefale Maren Elisabeth Baumann! I forkant av timen var jeg veldig nervøs, noe jeg virkelig ikke hadde grunn til. Gynekologen vennlig og forklarte alt som ble gjort. Det som på mange måter kan oppleves som ubehagelig og kleint ble her helt normalt. Hun var veldig flink til å lytte og stopte dersom det var vondt. Jeg kommer uten tvil til å bruke henne igjen!

Beste legen eg har vært hos.

Klinikk: Haugesund Gyn Klinikk Skrevet

(Mann på 48 og ikke brukt som gynekolog)

Hun var vikarlege for min fastlege og eg var heldig å få bruke henne selv om det ikke var helt etter boken. Men eg var så fornøyd med henne. Hun hjalp meg veldig mye med mine psykiske problemer, og hun oppdaget og på et veldig tidlig tidspunkt at eg hadde fått kreft i den ene nyren min. (Hadde hatt 4 år tidligere i den andre som ble fjernet) Hun ordnet alt for meg før eg fikk beskjed. Så det alt var klart til sykehus innleggelse og biopsi. Kan ikke få roset henne nok. Bare helt fantastisk lege som og føler med sine pasienter. Alle skulle vært som henne, da hadde ikke noen hatt noe å klage på.

Tusen takk Maren