Maren Elisabeth Baumann

Maren Elisabeth Baumann er gynekolog i Haugesund

Siste vurderinger av Maren Elisabeth Baumann

Super behagelig lege

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Følte meg Trygg på å spørre om alt jeg lurte på for hun føltes så behaglig og oppmerksom. Gjensidig respekt og hastet ikke på meg. Stikkord hyggelig, forsiktig, behagelig, omtenksom medfølende. Anbefales på det varmeste.

Dyktig gynekolog

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Dyktig, veldig sympatisk gynekolog. Føler meg veldig godt ivaretatt. Ble henvist fra min fastlege, ble oppringt fra dr Baumanns kontor etter to uker og fikk time dagen etter. Trenger ikke grue meg til time hos henne.

Dårlig oppfølging

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

De har tilbud, til kr 6 pr melding for timebestilling eller andre henvendelser.
Dette er en kontrakt metode som ikke anbefales.
Om man lurer på om man har et problem som må utredes, eller om man trenger ny time, får man bare beskjed om at medisinsk spørsmål ikke besvares her.
Da bør det ikke opplyses pasienten at timebestillinger kan skje her.
Det er også relativt vanskelig å stille spørsmål her, hvis man må passe seg for sensitive opplysninger.
Prøver man å ringe, så er det sjelden å treffe folk.
Oppgitt ringetid er knapp, så her har man tatt fri.
Om pasienten står på oppfølging eller er bekymret bryr hun seg lite om.

Kjempe fornøyd

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

Fikk time etter noen uker, maks 1 mnd, mener jeg på. Dette var i sommer. Veldig fornøyd med hun og wanja (?) i resepsjonen. Ble venting på gangen da de var rundt 30-40 min forsinket, hvis jeg ikke husker feil, men regner alltid med forsinkelser uansett hvor jeg går så tenkte ikke noe over det, men jeg gjorde nok ventetiden enda lenger for dem som kom etter på selv, da jeg var en pasient som ikke syntes det var bare bare å få ting gjort der inne. Så ble veldig godt ivaretatt av dem begge. Veldig takknemlig for det.

Userjøst

Klinikk: Haugesund Gyn. Klinikk AS Skrevet

hvis du har lyst til å vente 6 mnd før du kan møte ,vente minimum halvtime på døra for å komme inn, skuffet hver gang etter å vært hos henne og dra til en annen privat praktiserende lege for å finne ut hva som er egentlig galt anbefales på det sterkeste.fikk ikke direkte svar. Fikk ikke full behandling og følte meg ignorert ,Fikk heller ikke svar på mine spørsmål.Anbefales ikke.