Gynekologene på Haugalandet

Skåregata 92 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Gynekologene på Haugalandet

Fantastisk

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Gunnvor er en fantastisk gynekolog å gå til. Hun er avslappende, og du føler deg ivaretatt og lyttet til.
Eneste negative er at det er vanskelig å komme gjennom til kontoret, for å bestille/avbestille timer.

Dyktig,trygg og kunnskapsrik

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Et sted du føler deg trygg og ivaretatt. Hun tar seg god tid,og er flink til å lytte. Både hun og hennes sykepleier viser omsorg og gjør opplevelsen så bra som mulig.

Heilt ok

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Bestilte time for å få en sjekk og vurderte å sette inn spiral pga kronisk migrene. Gynekologen var rett på sak, direkte og virket trygg på det hun snakket om. Jeg fortalte at jeg syns dette var veldig ukomfortabelt og ønsker å testes for det meste siden jeg først var der.
Jeg spørte om pris og fikk svar at det kostet 1300kr. Etterpå måtte jeg betale 2600kr. 1300kr i spiral, som INGEN opplyste meg om. Ble såpass dårlig at jeg har på legevakten og tok ut spiralen på kvelden.
Til tross for at jeg hadde sagt at jeg syns gynekolog var veldig ukomfortabelt, klarer gynekolog å si "jaha, sopp har du HVERTFALL!" mens jeg sitter totalt blottet i stolen. Hun fikk meg til å føle meg veldig ekkel, rett og slett. Hun burde tenke seg om på kroppsspråk og hvordan hun formulerer seg.

Kjempe flink lege

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Hadde min første time hos Gunvor Storesund og det ble en god opplevelse. Mer behagelig og hyggelig lege skal en lete lenge etter.
Anbefales!

Enestående!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Utrolig behaglig og fint vesen. Føler meg veldig trygg hos henne. Vell verdt pengene! Kommer aldri til å vurdere annen gynekolog.