Gynekologene på Haugalandet

Skåregata 92 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Gynekologene på Haugalandet

Den perfekte gynekolog!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Fantastisk flink og behagelig lege. Hun lytter og fremstår som svært dyktig og rutinert. Veldig jordnær, forståelsesfull og ikke minst serviceinnstilt. En slapper av fra første sekund og føler seg veldig i varetatt. Kan anbefales på det varmeste. Hun har også en svært behagelig sykepleier som alltid er hyggelig å prate med ved bestilling av time etc.

Behagelige, beroligende og nydelige damer:-) Både gynekolog og hennes sykepleier.

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Jeg grudde meg mye til undersøkelsen, men denne nydelige damen klarte og berolige meg, og hun viser virkelig forståelse og vil hjelpe :-) Tusen takk til både hun og den gode sykepleieren hennes :-)

Utrolig dyktig!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Hadde gruet meg lenge til å gå til gynekolog, men det gikk så fint! Dr Storesund snakket rolig og forståelig og fikk meg til å slappe godt av. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hvorfor, og tok seg god tid til å lytte og svare på spørsmålene mine. Kjempefornøyd!!

Tar seg god tid til pasientene

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Gynokolog er vel ikke det de fleste gleder seg mest til, inkludert meg. Jeg skulle til gynokolog for første gang og hadde hørt mye bra om Gunnvor. Jeg forstår godt hvorfor hun får mye skryt, for hun var utrolig flink på det hun gjorde. Hun fikk meg til å slappe av og hun var behagelig og rolig. Hun forklarte også godt underveis hva hun gjorde og hva hun så. Det jeg syntes var ekstra fint med Gunnvor var at hun tok seg tid til meg.

Vanvittig profesjonell og lett å prate med!

Lege: Gunnvor Merete Storesund Skrevet

Har gruet meg til å gå til gynekolog så lenge jeg kan huske, men hun var bare så profesjonell og flink at det ikke var kleint k det hele tatt! Tommel opp! Hun fjernet skrekken min!