Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Fantastisk lege

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jan Helge er den beste legen jeg kjenner. Dette er en meget kunnskapsrik og erfaren lege. Han har PhD og har skrevet flere vitenskapelige artikler. Jeg har vært pasient der i nesten 16 år og får alltid svar på alle mine spørsmål. I tillegg er Dr Mortensen et utrolig hyggelig menneske som ser hele deg.

Avslappende og rolig!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Er i ett IVF-eggdonor løp i en annen by, men ble anbefalt Jan Helge Mortensen for å få utført en undersøkelse før vi kunne gå videre og det gikk veldig fint. Jeg har store problemer pga barndomdstraumer, men heldigvis fikk jeg raskt time og trengte ikke grue meg i flere uker før det skulle skje. Det var vondt i 30 sekunder og det ble jeg advart mot. Er jeg så heldig å bli gravid har jeg tenkt å gå her for behandling. Bare positivt å melde!

Flink og behagelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Lytter, forklarer, er forståelsesfull og dyktig, tar seg god tid. Anbefaler varmt til venner og bekjente. Kjenner meg absolutt ikke igjen i de (om få) negative tilbakemeldinger som er gitt her. Har aldri problemer med å få time når jeg ønsker, får raskt svar på timeønsker, selv sent på kvelden, får tilbakemelding på prøver etter avtale og god oppfølging ellers. Han er også kjent som svært dyktig blandt andre leger.

Føler meg svært trygg og ivaretatt hos Jan Helge.

Flink, imøtekommende og tar seg tid!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Grundig undersøkelse, gode forklaringer ( også på andre ting ingen andre har informert meg om). Veldig kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig når han svarer

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Gikk til Dr. Mortensen fordi vi slet med å få beholde graviditeter. Fikk god hjelp og opplevde han som svært imøtekommende da jeg var hos han. Var hos han 4 ganger før jeg ble gravid. Skulle ta kontakt med en gang jeg ble gravid for å få time til tidlig ultralyd (pga tidligere spontantaborter), men siden jeg ble gravid har jeg ikke fått svar på henvendelser. Gikk derfor til en annen gynekolog til slutt. Synes det var lite profesjonelt og vanskelig å ikke bli fulgt opp i en så sårbar situasjon.