Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Seriøs og flink

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Vil absolutt anbefale dr Mortensen til alle!
Vi hadde mistet 4, og hadde prøvd i 15 mnd før vi gikk til Mortensen. Han tok oss seriøst (noe andre gynekologer ikke hadde gjort tidligere) og fikk fortgang i prosessen. Var i det offentlige systemet etter hjelp, men det kom til å ta oss 1 1/2 år å få samme hjelp som Mortensen kan gi på 6 mnd (opplysning etter å ha snakket med KK). Han vil hjelpe, og han hjalp oss. Etter 2 mnd hos han ble vi gravid, vi fikk tett oppfølging, og venter nå en jente i april.
Kjempe flink og profesjonell! Tok masse prøver og fant ikke noe spesielt. Men klarte alikevell å hjelpe oss!
Måtte av og til vente til på gangen før vi kom inn, men verdt det! Når vi kom inn brukte han all tiden vi trengte på å forklare og vise. Veldig tålmodig og forståelsesfull!

Fantastisk!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Dr. Mortensen hjalp meg til å bli gravid med minimum medisinering, etter et helt år med hormoner som ikke ga noe resultat. Han er super kunnskapsrik, flink i jobben sin og fikk med til å føle meg 100% trygg under undersøkelsen. Anbefaler han på det varmeste!

Fantastisk!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Han er hjelpsom og skaper tilit. Alltid hyggelig og tar seg tid til deg. Får inntrykket av at han sitter på mye kunnskap og de han ikke kan finner han utav. Henviser visst det trengs. Alltid førnøyd når jeg går derifra.

Fantastisk flink og dyktig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Føler meg endelig sett og hørt av en gyn i Bergen. Her har mangen leger noe å lære.
Han hjalp meg med det jeg trengte hjelp til og var mer enn nok villig til å virkelig finne en løsning. Han fremstår som faglig dyktig og veldig imøtekommende. Han viser hensyn og er forsiktig.
Anbefaler han sterke til de som har endometriose/adenomyose eller mistanke om det. Han hjelper deg, og henviser dit det er riktig kompentanse.
Han hjelper og om man sliter med å bli gravid og kommer med mangen gode råd.

Virkelig flink!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Meget fornøyd på alle måter! Føler meg virkelig ivaretatt, og legen fremstår empatisk og svært kunnskapsrik.