Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Heggen legesenter

Fantastisk lege og menneske

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Kristin som fastlege de siste fire årene. Jeg har hatt mange utfordringer med helsa disse årene, med usikre utredninger og mange ulike helseutfordringer på samme tid. Kristin møter meg alltid med et smil og snille øyne, og et genuint ønske om å hjelpe. Hun lytter, har tiltro til det du sier og henviser gjerne hvis det er noe hun ikke kan hjelpe med.

Jeg er veldig lei meg for at jeg må få ny fastlege nå som jeg flytter fra byen, men anbefaler Kristin på det varmeste!

Heggen legesenter er også et fantastisk legesenter, og jeg har alltid blitt møtt av dyktige, gode mennesker både i resepsjon, på telefon, på laben og vikarer.

Flott fastlege

Lege: Martin Rist Skrevet

Martin er hyggelig, imøtekommende, flink til å lytte og ser pasienten. Han er løsningsorientert og flink. Jeg har bare fått god hjelp fra han og anbefaler han som fastlege.

Ivaresett og trygg

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Jeg blir tatt på alvor. Hun prater direkte til meg, ikke via pc-en.
Hun er alltid blid, trygg, glad.

Kjempe hyggelig og dyktig mann.

Lege: Martin Rist Skrevet

Veldig fornøyd med Martin. Imøtekommende og utrolig behagelig. Lett og prate med, hører hva du sier og forståelses full!

Imøtekommende

Lege: Ida Sætherbakken Skrevet

Ida er veldig positiv, imøtekommende og hjelpsom.
Hun forsøker å hjelpe så godt hun kan og er det noe hun er usikker på finner hun ut av dette.

Veldig omsorgsfull og dyktig!