Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av Heggen legesenter

Flott fastlege!

Lege: Marie Kaldheim Skrevet

Er strålende fornøyd med denne fastlegen. Er flink, dyktig, tar deg seriøst, å lytter til pasientene sine. Tar seg tid til å lytte å svare på alle spørsmål. Tommel opp til henne.

En fantastisk flink lege

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Man blir tatt på alvor og hun stresser aldri. Føler meg virkelig sett og lyttet til. Hun er en humørspreder og er virkelig dyktig i jobben sin. Hun har ved flere anledninger ringt for å høre om alt står bra til. Når jeg er på time hos henne føler jeg meg som hennes eneste pasient og at hun gjør alt for å hjelpe meg. Hun er flink til å henvise videre hvis det er behov for det. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege.

Legen alle ønsker seg

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Det er med god grunn at Silje har flest pasienter på ventelisten. Jeg er ofte hos legen og hun er en konstant støtte. Jeg kan ikke si nok gode ting om henne som lege og menneske. Hun ser meg og hører meg, og det er ikke ofte man opplever med fastleger som har så mange pasienter innom. Det eneste "negative" er at hun er veldig opptatt og man må vente en stund for å få time og en del venting på venterommet før timen.

Flink med mennesker

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

En fastlege som ser på deg når du snakker og viser at hun lytter. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor

Overformynderi

Lege: Marie Kaldheim Skrevet

Pga langvarig sykdom har jeg vært nødt og bruke min fastlege hyppig. Denne damen tar overhode ikke hensyn til tidligere sykdomsbilde, viser ingen empati eller innlevelse for situasjonen min. Fornyelser av resepter kan ta opp til en uke. Hun kan ikke lese seg opp på pasienthistorikk, med sin arrogante måte å være på.
Hun er ung, men burde absolutt forstå at et sykt menneske ikke vil bli behandlet dårlig, fordi hun i sin posisjon kan tillate seg det.
Ville absolutt styrt unna henne hvis du kan velge.