Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av Heggen legesenter

Legen alle ønsker seg

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Det er med god grunn at Silje har flest pasienter på ventelisten. Jeg er ofte hos legen og hun er en konstant støtte. Jeg kan ikke si nok gode ting om henne som lege og menneske. Hun ser meg og hører meg, og det er ikke ofte man opplever med fastleger som har så mange pasienter innom. Det eneste "negative" er at hun er veldig opptatt og man må vente en stund for å få time og en del venting på venterommet før timen.

Flink med mennesker

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

En fastlege som ser på deg når du snakker og viser at hun lytter. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor

Overformynderi

Lege: Marie Kaldheim Skrevet

Pga langvarig sykdom har jeg vært nødt og bruke min fastlege hyppig. Denne damen tar overhode ikke hensyn til tidligere sykdomsbilde, viser ingen empati eller innlevelse for situasjonen min. Fornyelser av resepter kan ta opp til en uke. Hun kan ikke lese seg opp på pasienthistorikk, med sin arrogante måte å være på.
Hun er ung, men burde absolutt forstå at et sykt menneske ikke vil bli behandlet dårlig, fordi hun i sin posisjon kan tillate seg det.
Ville absolutt styrt unna henne hvis du kan velge.

Dyktig og flink

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Har hatt Kristin siden jeg flyttet til Harstad, hun er svært god på å henvise videre, snakke med meg som pasient og tar seg god tid. Hun bryr seg virkelig om sine pasienter, er alltid i svært godt humør og jeg synes hun gjør en god jobb. Kunne ikke vurdert å bytte lege engang.

Veldig fornøyd

Lege: Jonas Jan Holte Skrevet

Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet. Følte meg veldig trygg og godt ivaretatt hos Jonas. Han er kunnskapsrik, forståelsesfull og rolig. Tar deg på alvor og stresser ikke.