Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av Heggen legesenter

Dyktig og flink

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Har hatt Kristin siden jeg flyttet til Harstad, hun er svært god på å henvise videre, snakke med meg som pasient og tar seg god tid. Hun bryr seg virkelig om sine pasienter, er alltid i svært godt humør og jeg synes hun gjør en god jobb. Kunne ikke vurdert å bytte lege engang.

Veldig fornøyd

Lege: Jonas Jan Holte Skrevet

Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet. Følte meg veldig trygg og godt ivaretatt hos Jonas. Han er kunnskapsrik, forståelsesfull og rolig. Tar deg på alvor og stresser ikke.

Fantastisk!

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Silje er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Hun er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd. Det eneste negative er at hun har veldig full timeplan.

Den beste legen

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Silje møter deg med forsåelse, godhet og med åpne armer hver eneste gang! Hun kan være forsinket, men jeg sitter gjærne å venter 1 time, når jeg vet at en annen gang, kan være akkurat med hun må bruke litt lenger tid på.. og det har skjedd! Hun lytter, gjør så godt hun kan, og er meget dyktig i sitt fag! Man får en enorm tillit til henne. Hun er bare en fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kristin Vik Hagerupsen Skrevet

Jeg er såå fornøyd med fastlegen min! Hun er dyktig, tar seg tid til å lytte, undersøke, og komme med gode råd. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt, og anbefaler henne på det varmeste!
Ja, hun ringer deg omså for å høre hvordan det går, og er rask til å svare på alle henvendelser!
Tusen takk!