Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av Heggen legesenter

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Maria Kjøsnes Skrevet

Alltid smilende og imøtekommende når man kommer til time. Full oppmerksomhet rundt deg og ditt problem uansett hva det gjelder. Flink til å henvise videre uten diskusjon. Føler meg heldig som har fått henne til fastlege:-)

Den beste!

Lege: Maria Kjøsnes Skrevet

Hun tar meg på alvor, er hyggelig, flink og lett å prate med. Er det noe hun ikke kan henviser hun med en gang, og jeg har følt meg særdeles godt ivaretatt. Anbefales!!

Hyggelig, men litt uerfaren

Lege: Maria Kjøsnes Skrevet

Hyggelig lege, man føler man blir tatt seriøst. Men virker litt uerfaren. Har potensiale til å kunne bli kjempeflink, men trenger som sagt litt mer erfaring.

Fantastisk!

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Silje er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Hun er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd. Det eneste negative er at hun har veldig full timeplan.

Den beste legen

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Silje møter deg med forsåelse, godhet og med åpne armer hver eneste gang! Hun kan være forsinket, men jeg sitter gjærne å venter 1 time, når jeg vet at en annen gang, kan være akkurat med hun må bruke litt lenger tid på.. og det har skjedd! Hun lytter, gjør så godt hun kan, og er meget dyktig i sitt fag! Man får en enorm tillit til henne. Hun er bare en fantastisk lege!