Silje Andreassen Søreng

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad
Silje Andreassen Søreng er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Silje Andreassen Søreng

Fantastisk!

Silje er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Hun er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd. Det eneste negative er at hun har veldig full timeplan.

Den beste legen

Silje møter deg med forsåelse, godhet og med åpne armer hver eneste gang! Hun kan være forsinket, men jeg sitter gjærne å venter 1 time, når jeg vet at en annen gang, kan være akkurat med hun må bruke litt lenger tid på.. og det har skjedd! Hun lytter, gjør så godt hun kan, og er meget dyktig i sitt fag! Man får en enorm tillit til henne. Hun er bare en fantastisk lege!

den beste legen jeg har hatt

rolig,tar seg tid og lytte . behagelig vesen,og meget dyktig . snar til og sende meg videre,hvis hun lurer på noe . Føler meg veldig trygg,når jeg kommer inn på hennes kontor .

Varm og imøtekommende

Veldig lett å stole på å betro seg til. Hyggelig og smilende hele tiden. Lett å forstå og er veldig empatisk.

Imøtekommende og faglig oppdatert!

Svært fornøyd med hennes åpne holdning overfor deg som pasient! Hjelpsom og positiv personlighet, forberedt og løsningsorientert. Ringer deg tilbake ved behov. Eneste negative er lang tid på venterommet...