Heggen legesenter

Heggen allé 13 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Heggen legesenter

Den beste legen

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Silje møter deg med forsåelse, godhet og med åpne armer hver eneste gang! Hun kan være forsinket, men jeg sitter gjærne å venter 1 time, når jeg vet at en annen gang, kan være akkurat med hun må bruke litt lenger tid på.. og det har skjedd! Hun lytter, gjør så godt hun kan, og er meget dyktig i sitt fag! Man får en enorm tillit til henne. Hun er bare en fantastisk lege!

den beste legen jeg har hatt

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

rolig,tar seg tid og lytte . behagelig vesen,og meget dyktig . snar til og sende meg videre,hvis hun lurer på noe . Føler meg veldig trygg,når jeg kommer inn på hennes kontor .

Den beste legen jeg kunne hatt :)

Lege: Maria Kjøsnes Skrevet

Angrer ikke ett sekund på at jeg byttet og fikk henne til fastlege. Hun lytter til pasienten, og hjelper deg med dine behov. Hun er alltid positiv og blid når du kommer. Man føler seg vel og sett, som pasient hos henne. Anbefaler henne virkelig! :)

Varm og imøtekommende

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Veldig lett å stole på å betro seg til. Hyggelig og smilende hele tiden. Lett å forstå og er veldig empatisk.

Imøtekommende og faglig oppdatert!

Lege: Silje Andreassen Søreng Skrevet

Svært fornøyd med hennes åpne holdning overfor deg som pasient! Hjelpsom og positiv personlighet, forberedt og løsningsorientert. Ringer deg tilbake ved behov. Eneste negative er lang tid på venterommet...