Re Legegruppe DA

Revetalgata 52 3174 Revetal

Siste vurderinger av behandlere ved Re Legegruppe DA

En lyttende og dyktig lege!

Lege: Cathrine Halle Christensen Skrevet

Jeg er nok ikke blandt de pasientene som er trenger henne oftest.. heldigvis ;) men de gangene jeg er hos henne, så er hun alltid lyttende, og hyggelig. Til tross for hennes travle dager, klarer hun å gi deg følelsen av å ha god tid... det til tross for at man sjelden sitter lenge på venterommet før en time heller. På et så lite sted som Re, så kjenner man jo mange andre av hennes pasienter, og aldri har jeg hørt annet enn rosende ord om henne. Skjønner godt at hun har full liste ;)
Man får time innen rimelig tid, dersom det ikke haster veldig, men i spesielle tilfeller, kommer man alltid i inn samme dag, eller dagen etter. Hun sender deg videre i systemet om det trengs, og hun setter deg ikke på medisiner dersom det er noen grep du kan ta selv ;) En lege jeg har 100 % tilitt til !

En god lege

Lege: Cathrine Halle Christensen Skrevet

Flink til å henvise videre om nødvendig. Tillit til at hun gjør en bra jobb og kan også ta selvkritikk om nødvendig.

En god lege!

Lege: Erlend Norum Viken Skrevet

Fornøyd med Erlend Viken som lege på generelt grunnlag, men er det mer kompliserte ting som er vanskelig å definere så burde han vært mer forståelsesfull.
For en som ikke er glad i gå til legen og endelig får bestemt seg, så føles det frustrerende å ikke bli forstått når man prøver å få hjelp!

Når det gjelder legesekretærene på Brår så bør disse nevnes. Spesielt de yngre er sure og har en lite imøtekommende oppførsel, og en føler seg omtrent som en er i veien når man kommer og prater med dem. Om man er så sur hver gang så burde man heller velge et annet yrke. Prøver men derimot å smile av og til og være imøtekommende så er jeg sikker på at de hadde fått en bedre dag!

Dyktig og imøtekommende fastlege

Lege: Cathrine Halle Christensen Skrevet

En fastlege som tar deg på alvor og følger deg godt opp. Får time raskt når man trenger det. Har alltid god tid til pasienten. Anbefaler henne på det sterkeste:-)