Cathrine Halle Christensen

Revetalgata 52 3174 Revetal
Cathrine Halle Christensen er en av 10 fastleger i Re

Siste vurderinger av Cathrine Halle Christensen

Grundig!

En grundig lege som følger nøye opp og som henviser videre ved behov. Jeg opplever også at hun tar telefoner eller gjør oppsag dersom hun er usikker på noe. Fornøyd!!

En lyttende og dyktig lege!

Jeg er nok ikke blandt de pasientene som er trenger henne oftest.. heldigvis ;) men de gangene jeg er hos henne, så er hun alltid lyttende, og hyggelig. Til tross for hennes travle dager, klarer hun å gi deg følelsen av å ha god tid... det til tross for at man sjelden sitter lenge på venterommet før en time heller. På et så lite sted som Re, så kjenner man jo mange andre av hennes pasienter, og aldri har jeg hørt annet enn rosende ord om henne. Skjønner godt at hun har full liste ;)
Man får time innen rimelig tid, dersom det ikke haster veldig, men i spesielle tilfeller, kommer man alltid i inn samme dag, eller dagen etter. Hun sender deg videre i systemet om det trengs, og hun setter deg ikke på medisiner dersom det er noen grep du kan ta selv ;) En lege jeg har 100 % tilitt til !

En god lege

Flink til å henvise videre om nødvendig. Tillit til at hun gjør en bra jobb og kan også ta selvkritikk om nødvendig.

Dyktig og imøtekommende fastlege

En fastlege som tar deg på alvor og følger deg godt opp. Får time raskt når man trenger det. Har alltid god tid til pasienten. Anbefaler henne på det sterkeste:-)