Frogner Helsesenter

Valkyriegate 8, 4 etg 0366 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Den beste legen

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Dette må være den beste legen jeg har hatt noen gang. Han er utrolig dyktig og fokusert, tar problemene mine på alvor og er sympatisk.

Anbefaler dr. Kalgaard på det sterkeste!

Fantastisk hudlege

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Ole Magne er faglig svært flink, lyttende og tillitvekkende. Han tar seg alltid god tid og gjør grundige vurderinger. Han får mine beste anbefalinger!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Svært fornøyd med hjelpen jeg har fått av Ole - Magne. Han har hjulpet meg med både eksem og føflekksjekk etter å ha fjernet en ondartet føflekk for mange år siden. Svært dyktig og grundig! Anbefales til alle 😊

Reddende engel

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Etter å ha slitt med acne i hele ungdomstiden og starten av voksenlivet tok jeg kontakt med fastlege Wangensteen angående dette. Da det ikke bedret seg hos han sendte han meg over gangen til Kalgaard. Det tok litt tid å få første time, men når man først er inne er det helt fantastisk oppfølging.

Jeg begynte på kur hos han og var tilbake hver måned for statusoppdatering og for å avkrefte graviditet. Makan til oppfølging og hukommelse skal man lete lenge etter. Fantastisk dyktig lege som tok et "lite alvorlig" kosmetisk problem på største alvor. Etter 6 mnd hos Kalgaard var jeg acne fri, for første gang siden 13- års alderen. Som kvinne i slutten av 20-årene var det helt fantastisk! Han husket spesifikk acne plassert på rygg osv som han da selv husket fra forrige gang. Hvis jeg var engstelig for noe eller hadde spørsmål fikk jeg time på dagen.

Jeg har anbefalt han til flere venner som har slitt med det samme, og de har akkurat samme opplevelse som meg. Som flere skriver her kan han virke litt pussig, jeg pleier å si at han minner meg om Hovmesteren i Grevinnen og Hovmesteren, men jeg sier det med all mulig respekt for en utrolig dyktig lege. Han har full kontroll og mye humor.
Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, trygg og tar seg tid

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Gått til dr. Kalgaard nå siden 2011 etter å ha fått påvist føflekkreft. Jeg var 19 år da jeg fikk dette og har hele veien følt meg trygg hos han. Han tar seg tid, lytter og gir deg time på dagen hvis du er bekymret. Hvis han har fullbooket dag, jobber han overtid. Han gir informasjon på en forståelig måte og lar deg spørre om alt du lurer på. Også fått hjelp med andre hudsykdommer her, han setter diagnosen mens du er der og anbefaler behandling. Han kan kanskje virke vimsete, men han har full kontroll. Utrolig dyktig og menneskelig!