Frogner Helsesenter

Valkyriegate 8, 4 etg 0366 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Dyktig!

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Veldig fornøyd. Vært hos han mange ganger, kjempe flink. Han har lang erfaring og virker faglig dyktig. Man føler seg i trygge hender hos han. Noe lang ventetid.

Meget troverdig og dyktig

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Jeg har brukt Kalgaard ved flere ulike hudsykdommer. Første gangen jeg var hos han, så kom jeg med ett problem som jeg hadde hatt i flere år, og gått til flere leger. Han løste dette på ett eneste besøk!

Jeg har også bl.a. fjernet føflekker hos Kalgaard. Alt gikk raskt og smertefritt.

Ser en har skrevet om rot på hans kontor. Har vært hos mange leger som har dette, men som det også skrives her, så har Kalgaard fullstendig oversikt over hvor ting er, og gir meg faglige svar på det jeg lurer på. Det er også viktig å understreke at rot i dette tilfellet ikke er synonymt med skittent. Kalgaard har det rent og hygienisk på sitt kontor.

Rotete kontor, men orden i hodet

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Første gang jeg var hos Kalgaard fikk jeg sjokk. Et mer rotete kontor tror jeg aldri jeg hadde sett. Men etter å ha pratet med ham litt fant jeg ut at det var system i galskapen. Han trakk ut lapper fra haugene for å vise eksempler om hva vi pratet om.

For oss med en del typer eksem kan det hende at vi aldri blir friske, men kun holder eksemen i sjakk. Vi søker stadig etter nye løsninger og prøver gjerne nye ting på markedet. Vi er opptatt av ny forskning.

Jeg fikk oppfølging av mine problemer og fikk prøve nye produkter. Henvisning til hudavdelingen på Riskhospitalet ble det også. Han husket meg fra gang til gang og var en god lege. Men etter hvert gikk jeg lei og fant meg en ny lege. Sånn er det også med oss hudpasienter; vi blir ikke fornøyd før vi er friske, selv om vi vet at vi kanskje aldri blir det.

Kalgaard er en god lege som har veldig god oversikt både i faget og på kontoret sitt. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg nok hatt ham lengre. Jeg kan med glede anbefale Kalgaard. Han er en god hudlege.