Rotete kontor, men orden i hodet

Første gang jeg var hos Kalgaard fikk jeg sjokk. Et mer rotete kontor tror jeg aldri jeg hadde sett. Men etter å ha pratet med ham litt fant jeg ut at det var system i galskapen. Han trakk ut lapper fra haugene for å vise eksempler om hva vi pratet om.

For oss med en del typer eksem kan det hende at vi aldri blir friske, men kun holder eksemen i sjakk. Vi søker stadig etter nye løsninger og prøver gjerne nye ting på markedet. Vi er opptatt av ny forskning.

Jeg fikk oppfølging av mine problemer og fikk prøve nye produkter. Henvisning til hudavdelingen på Riskhospitalet ble det også. Han husket meg fra gang til gang og var en god lege. Men etter hvert gikk jeg lei og fant meg en ny lege. Sånn er det også med oss hudpasienter; vi blir ikke fornøyd før vi er friske, selv om vi vet at vi kanskje aldri blir det.

Kalgaard er en god lege som har veldig god oversikt både i faget og på kontoret sitt. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg nok hatt ham lengre. Jeg kan med glede anbefale Kalgaard. Han er en god hudlege.