Ole Magne Kalgaard

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ole Magne Kalgaard

Erfaren og overbevisende

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Hadde fått mitt første Psoriasis-utbrudd og var ganske fortvilet. Legen forklarte og anbefalt hva jeg burde gjøre. Jeg ville vite hvorfor jeg fikk utbrudd , og legen fortalte på en overbevisende måte hva han trodde kunne være årsaken.

Fleksibel og imøtekommende

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Fikk et veldig godt inntrykk. Kortere ventetid en de fleste, og var fleksibel nok til å la meg flytte en time en uke frem på kort varsel.

Hadde henvisning for å sjekke 4 føflekker, men Ole Magne sjekket hele kroppen. "Ingen skal gå ut fra mitt kontor med frykt for at noe er gale".

Han fjernet en føflekk på stedet og lot meg velge om jeg var komfortabel nok til å ta det straks eller sette opp en ny time. Ga mange gode råd underveis.

Den beste av de beste

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Vi var så heldige å få Kalgaard som lege til vår datter som skulle behandles for acne. Vi ble møtt med forståelse, åpenhet, trygghet og en bekreftelse for at dette skulle vi løse sammen.
Behandlingen har gått som forventet, vi har fått timer når vi vil og han tar seg god tid ved hver konsultasjon.
En utrolig dyktig og flink lege!

Den beste legen

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Dette må være den beste legen jeg har hatt noen gang. Han er utrolig dyktig og fokusert, tar problemene mine på alvor og er sympatisk.

Anbefaler dr. Kalgaard på det sterkeste!

Fantastisk hudlege

Lege: Ole Magne Kalgaard Skrevet

Ole Magne er faglig svært flink, lyttende og tillitvekkende. Han tar seg alltid god tid og gjør grundige vurderinger. Han får mine beste anbefalinger!