Ål Legekontor

Telefonnummer32 08 53 5032 08 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsetunvegen 3570 Ål

Siste vurderinger av Ål Legekontor

Lyttende, empatisk og løsningsorientert

Lege: Ragnhild Tunestveit Skrevet

Jippi, ny fastlege! En forståelsesfull, profesjonell, empatisk,med faglig dyktighet og en god samtalepartner. Så fornøyd og håper det fortsetter. Stjerne i boka!

Lege: Marianne Lerberg Skrevet

Hun tar meg alltid på alvor, lytter til det jeg sier og gjør alt hva hun kan for å finne ut hva som er galt eller hva som er beste løsningen.Ved nød har jeg fått telefontime samme dag eller fått komme til legevakten hvor hun møter meg. Hun er sympatisk og varm, og vil virkelig hjelpe. Ingen spørsmål er dumme og hun er virkelig en lege man kan stole på.
At hun er borte av og til er ikke noe jeg vil klandre hun for. Hun er også menneske og blir syk i blant. Og jeg må si hu er en fantastisk lege!

åpen for å høre.

Lege: Karoline Horn Strømmen Solheim Skrevet

Vert hos Karoline flere ganger -opplever en lege som lytter-tar en på alvor. Trygg og god lege. Selv med en "vanskelig diagnose" føler jeg at hun hører og vi drøfter evt forslag. Hun overkjører ikke -noe som er bra. Santidig er hun " våken" og optatt av at evt nye sympt ikke bare skal " godtas" pga kronisk sykdom , det må sjekkes ut. Føler seg godt ivaretatt og håper hun er raskt tilbake etter permisjonen nå.

Imøtekommende.

Lege: Paschal Ogoti Nyangoto Skrevet

Synes han er imøtekommende og engasjert. Lytter. Tar spørsmål på alvor og sjekker nøye ut ting.
Har og vært med andre til han. Opplevd det samme da.

Dyktig

Lege: Marianne Lerberg Skrevet

Opplever at hun er kinnskapsrik,tar meg på alvor, lytter og nøler ikke med å henvise til spesialist ved behov eller om hun er usikker.