Paschal Ogoti Nyangoto

Helsetunvegen 3570 Ål
Paschal Ogoti Nyangoto er en av 6 fastleger i Ål

Siste vurderinger av Paschal Ogoti Nyangoto

Imøtekommende.

Synes han er imøtekommende og engasjert. Lytter. Tar spørsmål på alvor og sjekker nøye ut ting.
Har og vært med andre til han. Opplevd det samme da.

Bra lege

Eg har vore hjå Nyangoto i truleg 6-7 år no, nokså regelmessig 2-4 gonger i året.
Vi har ein god tone. Humoristisk.
Han lytter, me diskuterer, han skaffer spesialisttimar, gjev gode råd, kort sagt eg trur han er den legen eg har bruk for.
Karakterane: eg likar ikkje gje toppscore fordi det generelt er normalt at alt kan bli betre.
Men når 4 ikkje er betre enn "ofte" så vert det for svakt. OFTAST er mellom ofte og alltid.

Kjempefornøyd!

Lege som tar seg tid, lytter og følger opp!
Kort ventetid.
Opplever at han tar meg på alvor!
Jeg er kjempefornøyd!

ikke fornøyd

Jeg har i flere tilfeller opplevd at han utaler seg skråsikkert om saker som det viser seg han ikke har nok kunnskaper om. I flere tilfeller når det gjelder meg og mine barn har han avfeidd spørsmål som senere har blitt bekreftet av spesialist og vi har fått spørsmål om hvorfor vi ikke har oppsøkt spesialist på et tidligere tidspunkt. Opplever heller ikke at han er så villig til å henvise til spesialist. Kommer til å bytte fastlege for meg og min familie.

Tar ikke pasienten på alvor!

Denne legen har jeg opplevd som svært arrogant og lite lyttende. Avfeier alt uten å bruke tid på å høre på pasienten. Ofte llitt ovenfra og ned-holdning, og ufinr kommentarer