Linderud Hudlegekontor

Erich Møgensøns vei 39, Linderudsenteret 0594 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Hudlegekontor

Lege har ikke tid til pasient

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Fulgte barn for å sjekke noen hudproblemer hos denne hudlegen. Vi ventet 1/2 time før vi fikk komme inn. Greit nok. Ingen håndhilsen. Legen kikket raskt på barnet. Alt var bra. Fikk ikke tid å spørre. Måtte spørre om det andre vi ble henvist til. Fikk en kort kommentar. Så ikke huden til barnet engang. Virker veldig opptatt av å bli ferdig og å få sende pasient ut av rommet. Det hele tok 3 minutter. Det VAR helt sant, tre minutter! Vi angret skikkelig på at vi havnet hos henne. Å lese fra Internet ville gitt mer nyttig informasjon. Totalt bortkastet tid å komme til henne. En stjerne føles ikke riktig. Det skulle vært null stjerne på henne.

Ikke velg denne hudlegen

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

En utelukkende negativ opplevelse. Fikk dårlig mottakelse fra første stund. Helsesekretær hadde en pasient på vent, meg, og hun klarte ikke presse frem et smil en gang.
Legen brukte ett minutt på behandlingen. Det var ikke rom for ytterligere spørsmål, og jeg følte meg kastet ut derfra. 400,- for tre minutter på hennes kontor. Anbefales ikke.

Stressende og sur lege

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Veldig dårlig inntrykk. Hun var stressa selvom det var ingen andre i venterommet. Hun brukte knapt 5 minutter og så var vi ute igjen. Hun skulle se på 1 føflekk og ble sur når vi spurte om hun kunne se på en til for det stod det ikke noe om i henvisningen. Valgte ikke å fjerne føflekken hos henne og går til en ny spesialist med empati. Synd at det finnes slike leger der ute.

Lite imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Førsteinntrykket til kontoret ble svært negativ da de hadde bommet på innkallingstidspunkt og jeg ble sittende og vente uten informasjon om når jeg ville bli innkalt. Når jeg først fikk komme inn opplevdes det som om de hadde svært dårlig tid og "prosedyren" ble forklart raskt. Prosedyren var en helt annen en den jeg hadde fått forklart av fastlege som jeg har tillit til og fra andre med lignende problem. Det ble gjort klart at alternativene mine var å takke ja til det legen skulle gjøre eller finne meg en annen. Jeg hadde psyket meg opp for å gå til legen - og alt ble mye verre enn jeg hadde sett for meg. Legen virket ikke interessert i noe annet enn å utføre rasket mulig. Jeg gikk derfra med en elendig følelse og var så satt ut at jeg ikke turte å spørre om andre ting jeg hadde planlagt å få svar på når jeg først var hos en hudlege. Vi nærmer oss 100 kr minuttet om jeg får trekke fra ventetiden. Skal ikke tilbake dit.

Samvittighetfull lege!

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg fikk akuttime med 1 dags varsel pga. store gener. Hun avklarte fort hva problemet var og strakte seg til å ringe Rikshospitalet for å avklare medisinpåvirkning i kombinasjon med annen helsesituasjon. Da jeg måtte have behandling 3 ganger i uken fant hun tilgjengelig klinikk nærmere jobben min slik at jeg ikke skulle reise for mye. Veldig god service hos denne legen.