Linderud Hudlegekontor

Telefonnummer22 72 72 9022 72 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erich Møgensøns vei 39, Linderudsenteret 0594 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Hudlegekontor

Lite imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Førsteinntrykket til kontoret ble svært negativ da de hadde bommet på innkallingstidspunkt og jeg ble sittende og vente uten informasjon om når jeg ville bli innkalt. Når jeg først fikk komme inn opplevdes det som om de hadde svært dårlig tid og "prosedyren" ble forklart raskt. Prosedyren var en helt annen en den jeg hadde fått forklart av fastlege som jeg har tillit til og fra andre med lignende problem. Det ble gjort klart at alternativene mine var å takke ja til det legen skulle gjøre eller finne meg en annen. Jeg hadde psyket meg opp for å gå til legen - og alt ble mye verre enn jeg hadde sett for meg. Legen virket ikke interessert i noe annet enn å utføre rasket mulig. Jeg gikk derfra med en elendig følelse og var så satt ut at jeg ikke turte å spørre om andre ting jeg hadde planlagt å få svar på når jeg først var hos en hudlege. Vi nærmer oss 100 kr minuttet om jeg får trekke fra ventetiden. Skal ikke tilbake dit.

Samvittighetfull lege!

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg fikk akuttime med 1 dags varsel pga. store gener. Hun avklarte fort hva problemet var og strakte seg til å ringe Rikshospitalet for å avklare medisinpåvirkning i kombinasjon med annen helsesituasjon. Da jeg måtte have behandling 3 ganger i uken fant hun tilgjengelig klinikk nærmere jobben min slik at jeg ikke skulle reise for mye. Veldig god service hos denne legen.

Trygg og meget imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Det er første gangen jeg er hos hudlegen Aase Høviskeland og jeg opplevde henne som meget hyggelig og imøtekommende. Hun skapte trygghet ved behandlingen og jeg følte jeg var i gode hender. Eneste negativ jeg kan si er den lange ventetid etter henvisning fra min fastlege. Men slik er det hos det fleste dyktige leger, tror jeg.

Gir meg trygghet

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Hun har gjennom mange år gitt meg veldig god og profesjonell oppmerksomhet vedr undersøkelser og behandling for hudkreft.
Føler meg særdeles trygg med henne som min faste hudlege.
Som om ikke dette er godt nok er hun det jeg vil kalle usedvanlig blid og engasjert vedrørende mine egne følelser/problemer.

Utrygg - uforutsigbar

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg har en helseskade som gjør meg ekstra sårbar for uforutsigbarhet. Det burde alle leger ha fagkunnskap om. Høviskeland var hyggelig en gang for så å være så stresset og ikke lyttende neste gang. Hun ville gjerne at andre helsesteder kunne gjøre ekstra for henne, mens hun ikke gjør mer enn akkurat det hun må. Jeg hadde kontrolltime hos henne, som passet med den dagen jeg skulle ta tre sting etter lite inngrep. Det var Høvikseland som hevist meg videre til inngrepet. Men hun lagde stor ståhei om at det var fastlegens jobb å ta sting.