Linderud Hudlegekontor

Erich Møgensøns vei 39, Linderudsenteret 0594 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Hudlegekontor

Ikke velg denne hudlegen

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

En utelukkende negativ opplevelse. Fikk dårlig mottakelse fra første stund. Helsesekretær hadde en pasient på vent, meg, og hun klarte ikke presse frem et smil en gang.
Legen brukte ett minutt på behandlingen. Det var ikke rom for ytterligere spørsmål, og jeg følte meg kastet ut derfra. 400,- for tre minutter på hennes kontor. Anbefales ikke.

Stressende og sur lege

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Veldig dårlig inntrykk. Hun var stressa selvom det var ingen andre i venterommet. Hun brukte knapt 5 minutter og så var vi ute igjen. Hun skulle se på 1 føflekk og ble sur når vi spurte om hun kunne se på en til for det stod det ikke noe om i henvisningen. Valgte ikke å fjerne føflekken hos henne og går til en ny spesialist med empati. Synd at det finnes slike leger der ute.

Lite imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Førsteinntrykket til kontoret ble svært negativ da de hadde bommet på innkallingstidspunkt og jeg ble sittende og vente uten informasjon om når jeg ville bli innkalt. Når jeg først fikk komme inn opplevdes det som om de hadde svært dårlig tid og "prosedyren" ble forklart raskt. Prosedyren var en helt annen en den jeg hadde fått forklart av fastlege som jeg har tillit til og fra andre med lignende problem. Det ble gjort klart at alternativene mine var å takke ja til det legen skulle gjøre eller finne meg en annen. Jeg hadde psyket meg opp for å gå til legen - og alt ble mye verre enn jeg hadde sett for meg. Legen virket ikke interessert i noe annet enn å utføre rasket mulig. Jeg gikk derfra med en elendig følelse og var så satt ut at jeg ikke turte å spørre om andre ting jeg hadde planlagt å få svar på når jeg først var hos en hudlege. Vi nærmer oss 100 kr minuttet om jeg får trekke fra ventetiden. Skal ikke tilbake dit.

Samvittighetfull lege!

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg fikk akuttime med 1 dags varsel pga. store gener. Hun avklarte fort hva problemet var og strakte seg til å ringe Rikshospitalet for å avklare medisinpåvirkning i kombinasjon med annen helsesituasjon. Da jeg måtte have behandling 3 ganger i uken fant hun tilgjengelig klinikk nærmere jobben min slik at jeg ikke skulle reise for mye. Veldig god service hos denne legen.

Trygg og meget imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Det er første gangen jeg er hos hudlegen Aase Høviskeland og jeg opplevde henne som meget hyggelig og imøtekommende. Hun skapte trygghet ved behandlingen og jeg følte jeg var i gode hender. Eneste negativ jeg kan si er den lange ventetid etter henvisning fra min fastlege. Men slik er det hos det fleste dyktige leger, tror jeg.