Linderud Hudlegekontor

Erich Møgensøns vei 39, Linderudsenteret 0594 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Hudlegekontor

Lite imøtekommende

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg opplevde denne hudlegen som lite engasjert. Virket som hun ville få meg ut av kontoret så fort som mulig, selv om det ikke var noen i venterommet. Tok knapt 5 minutter, og deretter følte jeg meg kastet ut derfra. Virket ikke interessert i å lytte på pasienten, og følte jeg fikk svært lite informasjon om hudproblemene mine. Fikk ikke lov til å stille ett kort spørsmål, siden det var om et annet hudområde enn akkurat det som stod i henvisningen. Alt i alt en negativ opplevelse. Anbefales ikke.

veldig bra

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Har gått til behandling her for hudlidelse flere ganger i uken over flere måneder. Første samtale med lege var veldig positiv. Hun virket avslappet og jeg følte det var rom for å ta opp alt det jeg ville ta opp. Informerte meg om trygderettigheter mm uoppfordret. Godt inntrykk og jeg var lettet for å ha fått god og riktig hjelp med en gang. Hyggelig sekretær som hjelper med behandlingen videre

Uinteressert og lite empatisk

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Ble møtt med lege iført visir og fullt smitteutstyr. Hun ba meg ikke snakke da det kunne spre virus.Jeg fikk ikke komme inn på kontoret men ble sittende i forgangen der kontorpersonale sitter.Legen virker lite empatisk, her gjelder det å få pasienten ut av kontoret fortest mulig. Sammendrag , veldig utrygt. Kommer ikke til å bruke denne legen.

Vil ha pasienten ut så fort som mulig

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Lite engasjert og dårlig til å høre på pasientens problemer. Vil helst bare se på beskrivelsen fra henvisningen og få pasienten ut igjen så fort som mulig.
Telefontid fra 8-10 er for dårlig.

Trygg

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Jeg følte meg trygg på at hun vet hva hun snakker om, og jeg fikk god informasjon.