Florian Gatty

Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Florian Gatty

Dyktig, grundig og effektiv

Klinikk: Florian Gatty Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med timen. Jeg ble grundig undersøkt, fikk mye informasjon underveis og behandlingen var grundig og effektiv. Måtte vente en del før timen, men dette ble beklaget sterkt, og jeg opplever det som et veldig lite problem så lenge legetimen er så bra!

Flink og grundig.

Klinikk: Florian Gatty Skrevet

Hudlegen var både hyggelig, tillitvekkende og svært grundig. Han tok seg god tid, og informerte på en lettfattelig måte. Han ga også inntrykk av å være engasjert i problemstillingen og behandlet meg som individ og ikke en på "samlebåndet". Mine spørsmål ble besvart nøye og innsiktsfullt. En positiv opplevelse.

Svært dyktig

Klinikk: Florian Gatty Skrevet

Han er min første hudlege jeg har vært i kontakt med, men er svært flink. Etter å ha fått feil diagnose hos foregående fastlege fikk jeg direkte henvisning til dr. Gatty nå, og er svært fornøyd. Han hørte på mine tanker og forslag, bekreftet at jeg hadde den diagnosen jeg selv trodde jeg hadde, og gav meg riktig medisin for behandling av mitt problem. Han hadde full forståelse for meg, det ble ingen misforståelser og han tok seg god tid, selv om de allerede var forsinket. Svært beroligende å få en så flink lege etter dårlige erfaringer med andre leger/turnusleger.

Imøtekommende, blid og hyggelig lege

Klinikk: Florian Gatty Skrevet

Florian virker til å være en klok og dyktig
hudlege.
Har vært hos han 2-3 ganger og han
har stilt riktig diagnose og foretatt behandlinger
som har hjulpet.
Holder tiden relativt bra også.
Håper vi får beholde han her i Lillehammer i mange år
framover.