Asker Hudlegekontor

Erteløkka 1 1384 Asker

Siste vurderinger av Asker Hudlegekontor

Supert

Lege: Per Helsing Skrevet

Dr Helsing er en dyktig lege og meget kunnskapsrik. Imøtekommende og tar seg tid til å lytte på pasienten. Har slitt med hudproblem i nesten hele livet mitt og vært hos masse leger som ikke kunne hjelpe. Hos dr. Helsing fikk jeg behandling som løste problemet mitt på første konsultasjon.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Per Helsing Skrevet

Fornøyd med imøtekommende og god behandling, lyttende, utfører nøye us., og vurderer føflekker/ og andre forandringer, på hele kroppen. Han har lang erfaring, kan anbefales!

Effektiv og dyktig

Lege: Per Helsing Skrevet

Jeg opplever Per som meget effektiv og dyktig på faget sitt.

Han er nok ikke den mest kommunikative - han går rett på sak og løsning. For meg fungerer det svært godt.

Total

Lege: Martin Enger Skrevet

Profesjonell, menneskelig, effektiv og imøtegående, uten å tappe fokus. Rekommanderes på det sterkeste. Utover det er det flotte lokaler, uten å signalisere sykdom.

Dr. Enger er rå

Lege: Martin Enger Skrevet

Vært hos Dr. Enger tre ganger for oppfølging mot kviser, samt fjerning av fettkul. Han er helt rå. Sjeldent har jeg opplevd slik interesse og motivasjon til å løse et problem.

Kom hovedsakelig til Dr. Enger fordi man mistenkte skabb. Enger brukte god tid på å undersøke og fant ingenting. Da satte han like godt i gang med å behandle kviser, og dette er jeg helt kvitt den dag i dag. Ved kontroll 6 måneder etterpå var begge fornøyd, men da jeg sa jeg følte jeg hadde litt forsenkninger i huden var han svært aktiv i å løse også dette problemet.

Resultatet er en svært fornøyd pasient. Asker Hudlegekontor, og hudleger generelt, har en lang ventetid. Men kommer du på en konsultasjon (han er der hver fredag) hos Dr. Enger så er du heldig.