Asker Hudlegekontor

Gml. Drammensv. 227 1383 Asker

Siste vurderinger av Asker Hudlegekontor

Skremmer "vannet" av pasienten. Morsk!

Lege: Mette Ranfelt Kramer Skrevet

Var der for sjekk av føflekk på ryggen! Min kiropraktor syntes jeg skulle sjekke. Flekken hadde vokst. Man blir usikker. Så fort på det og sa dette var ikke noe bry seg med. Flekken er der enda og har vokst. Forferdelig menneske denne kvinnen. Måten hun behandlet meg på gjorde jeg holdt på begynne grine.
Kom inn med en gang. IKke rart - ingen kunder ventet da jeg kom ut igjen

Overfladisk, lite imøtekommende

Lege: Mette Ranfelt Kramer Skrevet

Hadde mistanke om hudkreft, og streng beskjed om aldri være i sola igjen. Greit med prøven, men da jeg kom tilbake og spurte om hun ikke skulle undersøke hele kroppen, fikk jeg bryskt beskjed om at det ikke ville bli gjort. Følte meg lite velkommen. Vil aldri anbefale henne for noen, og aldri dit selv mere.

Effektiv

Lege: Mette Ranfelt Kramer Skrevet

Jeg fikk nyttig informasjon, rask behandling og gode råd. Har vært her før, og synes legen er både hyggelig og flink!

Lite imøtekommende og uten innlevelse

Lege: Mette Ranfelt Kramer Skrevet

Etter mer enn 2 måneders ventetid fikk jeg endelig konsultasjon. Konsultasjonen tok 30 sekunder og følte meg direkte nedverdiget av behandlingen jeg fikk. Stilte spørmålstegn ved hvorfor jeg kom tiltross for tilsendt rekvisisjon fra fastlege. Ingen pasienter i ventekø på venterom. Må ta pasienter mer på alvor og vise mer empati.

100% uinteressert

Lege: Mette Ranfelt Kramer Skrevet

Med 4 månders ventetid var min årlige 2-3 månders tilbakevendendende armhuleutslett sjanseløs i dette "systemet" Siste gang tok jeg med et bilde av plagene. Uiterresant. Da jeg antydet jeg ville bestille ny time 3 månder før min årlige syklus ble jeg truet med annmeldelse for falsk forklaring- Dårlig dag - eller slett lege?