Akershus hudlegesenter

Telefonnummer67 98 00 1067 98 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Patetisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg har alltid gått til hudlege på Rikshospitalet og møtt på fantastiske leger. Jeg begynte med lysbehandling flere ganger per uke, og fikk derfor tilbudet om å bytte til Cato Mørk på Lørenskog da reiseveien skulle bli noe kortere.... dummeste jeg har gjort for meg selv.

Ble innkalt til en time, og opplevde lite forståelse av eget problem fra Cato Mørk, da han mente at dette absolutt ikke var det værste han hadde sett.

Jeg gir blanke f... i hvor mye ille han ser i løpet av sin karriere. Jeg kommer dit fordi min psoriasis er sjenerende og plagsomt for MEG.

Fikk aldri noen innkalling igjen. På Rikshospitalet ble jeg fulgt opp hver 6.mnd. Tok noen lysbehandlinger på Akershus Hudlegesenter, men damene bak skranken var lite imøtekommende dem også, og prater nærmest til det som om du er dum.

Usympatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg har vært hos hudlege Cato Mørk og følte at han var veldig lite imøtekommende og at han bagatelliserte min lidelse. Når jeg fortalte han om mine utfordringer i forhold til lidelsen min så sammenlignet han lidelsen min med livstruende sykdommer og sa derfor at han ikke kunne gi meg og min situasjon sympati. Han ble tydelig irritert på spørsmål jeg stilte og det er ikke slik en lege burde være.

Hyggelig og kunnskapsrik.

Lege: Hong Tran Skrevet

Hun tar pasienten på alvor samtidig som hun holder en lett og vennskaplig tone. Hun er svært kunnskapsrik og stiller raskt diagnose. Enkel og grei å kommunisere med. Anbefales!

Konsultasjon uten nytteverdi

Lege: Cato Mørk Skrevet

Viste liten interesse for symptomer.
Stilte ikke spørsmål om forløp og pasientens erfaringer.
Kom ikke med forslag til årsak eller diagnose.
Nytteverdien var derfor null.

Den beste hudlegen

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk er den beste hudlegen du kan finne som jobber i det offentlige. Han er imøtekommende, tar problemene dine på alvor og fikser de. Jeg har slitt med akne og Cato har gjort min situasjon mye bedre. Når jeg spurte etter endt behandling når jeg skulle komme tilbake sa han at når det begynner å påvirke meg psykisk skal jeg komme tilbake. Dette viser at Cato ikke bare tenker på det medisinske men også på pasientens psykiske tilstand. Jeg anbefaler Cato til alle jeg kjenner for han er den beste.