Akershus hudlegesenter

Telefonnummer67 98 00 1067 98 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Usympatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg har vært hos hudlege Cato Mørk og følte at han var veldig lite imøtekommende og at han bagatelliserte min lidelse. Når jeg fortalte han om mine utfordringer i forhold til lidelsen min så sammenlignet han lidelsen min med livstruende sykdommer og sa derfor at han ikke kunne gi meg og min situasjon sympati. Han ble tydelig irritert på spørsmål jeg stilte og det er ikke slik en lege burde være.

Hyggelig og kunnskapsrik.

Lege: Hong Tran Skrevet

Hun tar pasienten på alvor samtidig som hun holder en lett og vennskaplig tone. Hun er svært kunnskapsrik og stiller raskt diagnose. Enkel og grei å kommunisere med. Anbefales!

Konsultasjon uten nytteverdi

Lege: Cato Mørk Skrevet

Viste liten interesse for symptomer.
Stilte ikke spørsmål om forløp og pasientens erfaringer.
Kom ikke med forslag til årsak eller diagnose.
Nytteverdien var derfor null.

Den beste hudlegen

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk er den beste hudlegen du kan finne som jobber i det offentlige. Han er imøtekommende, tar problemene dine på alvor og fikser de. Jeg har slitt med akne og Cato har gjort min situasjon mye bedre. Når jeg spurte etter endt behandling når jeg skulle komme tilbake sa han at når det begynner å påvirke meg psykisk skal jeg komme tilbake. Dette viser at Cato ikke bare tenker på det medisinske men også på pasientens psykiske tilstand. Jeg anbefaler Cato til alle jeg kjenner for han er den beste.

Litt skuffet.

Lege: Cato Mørk Skrevet

Hyggelig og grei lege med veldig hyggelige damer i resepsjonen. Skulle ønske han var mer interessert i å finne ut av et problem jeg hadde. Jeg valgte å bytte lege og er nå i gang med behandling. Så her er det grunnlag for skjerpings.