Akershus hudlegesenter

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Arrogant, nedlatende og uempatisk

Lege: Cato Mørk Skrevet

Jeg ser at flere opplever Mørk som arrogant og nedlatende. Det er også mitt klare inntrykk av denne legen. Jeg opplevde han i tillegg som utdatert, og jeg følte ikke at han viste noen empati eller forståelse for meg. Dette besøket la sten til byrden for meg i en ellers krevende situasjon. Jeg ble raskt avvist for behandling og noen av mine fysiske hudplager ble kategorisert som psykiatri uten nærmere undersøkelser.

Uinteressert og avvisende

Lege: Hong Diem Thi Tran Skrevet

Ventet lenge på å få time, og møtte en forferdelig lege. Hun burde ikke jobbe med mennesker. Hun virket travel, uinteressert og var avvisende. Evnet ikke å lytte til det jeg sa, og det var umulig å stille spørsmål. Hun avbrøt når jeg snakket, og var mest opptatt av få avsluttet konsultasjonen. Jeg ventet i seks måneder på absolutt ingenting.

Arrogant - nedlatende

Lege: Cato Mørk Skrevet

Dette må være den mest arrogante og minst sympatiske legen jeg noensinne har vært borti. Frekk og sarkastisk i tillegg. Ikke klarte han å stille disgnose heller . Og selv om jeg har ventet 1 år med et mystisk utslett så fikk jeg beskjed om å bare fortsette å vente !! Altså … « folk tror vi er magikere» fikk jeg beskjed om !!!

Lang erfaring og overlegen kunnskap

Lege: Cato Mørk Skrevet

Cato Mørk gir, med sin behagelige væremåte og enestående kunnskap, en følelse av trygghet. Han stiller raskt diagnose og forklarer godt om forskjellige behandlingsalternativer og deres virkning. Man føler seg godt ivaretatt.

Uinteressert og kald

Lege: Hong Diem Thi Tran Skrevet

Opplevde legen som kort, kald og uinteressert. Hadde ingen interesse av å lytte, eller sette seg i mine sko. Virket mest opptatt av å få avsluttet timen raskt, og konkluderte stort sett med at mine hudproblemer skyldes alder, selv om dette gir meg plager i hverdagen. Anbefales dessverre ikke.