Akershus hudlegesenter

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Akershus hudlegesenter

Utålmodig, uinteressert og lite tillitsvekkende

Lege: Hong Diem Thi Tran Skrevet

Var ganske uinteressert i å se på hudsykdommen min ettersom en annen lege har bekreftet diagnose tidligere. Fikk null info og var ikke åpen for spørsmål. Timen gav meg ingenting. Ventet i flere måneder på henvisning og satt på venterom i 45 min, og hele seansen var over på 5 min. Måtte betale for ingenting. Velg en annen hudlege om du kan.

Ikke gå til denne legen..

Lege: Cato Mørk Skrevet

Møtte opp til min andre time hos Dr. Mørk. Han ønsket å avslutte behandlingen min og begrunnet det med at jeg var en belastning for samfunnet om jeg mottok behandling. Han viste lite medfølelse for min situasjon og brukte ikke mer enn et par minutter i rommet før han gikk. Han ignorerte også flere spørsmål jeg hadde. Besøket endte til slutt med at jeg løp gråtende ut av legesenteret.

Avvisende og utålmodig

Lege: Hong Diem Thi Tran Skrevet

Verken hørte på det jeg har å si, eller viste meg respekt etter å ha ventet flere måneder for timen.
Hun var mer opptatt av å gjøre seg ferdig så fort som mulig, enn å lytte et eneste sekund.

Gir deg ikke hjelp

Lege: Cato Mørk Skrevet

Kommer dit, venter en stund før jeg kommer inn, når jeg først kommer inn med en kløende føflekk som også gjør vondt så sier han «nei er ikke kreft i denne» så sa jeg nei det vet jeg, men jeg vil fjerne den fordi den er vond. Det var ikke noe vits sa han, så jeg satt inne hos han i 2 min og betalte 400kr uten å få noe hjelp

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Cato Mørk Skrevet

Lytter til pasientene. Finner alltid beste medisin for pasienten, og lytter til hva pasientene sier om plagene. Det er noe vanskelig å komme gjennom på telefon, men har god erfaring med å bruke mail.