Morten Brekne-Nielsen

Torggt. 73 2317 Hamar

Siste vurderinger av Morten Brekne-Nielsen

helt okay lege!

Lege: Morten Brekne-Nielsen Skrevet

dr brekne var en helt grei hudlege, kalte inn til inkallelser månedtlig, var høflig og grei.
fulgte opp blodprøver osv. fyren er litt rar uten tvil, men jeg syns fremdeles han var en hyggelig og høflig lege. med greit kunskap nivå!!

Kunnskapsrik - Kan bruke mer tid på undersøkelse.

Lege: Morten Brekne-Nielsen Skrevet

Morten har veldig lang fartstid som hudlege. Det er åpenbart at han sitter inne med veldig mye kunnskap og kompetanse. Han veit hva han driver med. Etter min første konsultasjon treffer Morten tiltak som umiddelbart bedrer symptomer - dette er bra! Det går litt "kjapt" når jeg er inne til undersøkelse. Det Morten kan bli bedre til er å lytte mer, og gi mer informasjon og forklaringer. Rett og slett ta seg bedre tid med hver pasient. Morten kan også med fordel gjøre grundigere undersøkelser helt i starten av behandlingen - for å se om det kan ligge bakenforliggende årsaker til grunn for hudplagene. Jeg føler konklusjoner blir trukket veldig fort, uten at det gies tilstrekkelig begrunnelse eller forklaring. Jeg som pasient har ett ønske om å forstå hvorfor jeg har fått hudplager og få en prognose for fremtiden.

Bortkastet tid

Lege: Morten Brekne-Nielsen Skrevet

Ikke spesielt vennlig første møte. Gir inntrykk at han er irritert på fastlegen som har henvist meg.
Var inne i 2 minutter, hadde flere ting jeg ønsket å spørre om, men det var ikke aktuelt.

Den beste hudlegen jeg har hatt :)

Lege: Morten Brekne-Nielsen Skrevet

Helt fantastisk personlighet, rask og dyktig.
Ikke noen problemer er for lite og heller ikke for stort,digger den mannen.