Aleris Stavanger

Lagårdsveien 80 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Stavanger

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Solveig Thorarinsdottir Skrevet

Fantastisk gynekolog, som kan sine saker! Har vært hos flere andre gynekologer, etter 30 min fant hun fort ut av plagene mine og satt opp en god plan. Forklarer godt, og lytter.
Vil absolutt anbefale henne.

Et solid og bra inntrykk

Lege: Tor S. Haugstad Skrevet

Det hele startet med at jeg selv betalte 2 konsultasjoner hos Aleris v/Tor Haugstad der en av dem var spinalpunksjon. Dette var en undersøkelse jeg gruet meg til, men det gikk veldig fint.

Hos Aleris fikk jeg presentere meg selv uten "hjelp" av vanlige leger, men jeg kunne henvise til en glimrende epikrise fra SUS med diagnosen polynevropati. Verken jeg eller Haugstad slo oss til ro med at det var en endelig diagnose, noe som viste seg å være riktig

Kortversjonen av historien er at jeg ble fristbruddpasient.

I mitt tilfelle sørget da Haugstad for at jeg fikk utført MR-undersøkelser av hode, nakke og rygg. Deretter tok det ikke lang tid før resultatene fra MR medførte at jeg ble operert for (noe jeg oppfattet som en gammel) nakkeprolaps hos en nevrokirurg med 14.000 operasjoner bak seg.

Hverdagen min etter operasjonen er mye bedre enn den var. Aleris sitt inntog i min sak har vært helt nødvendig og svært positivt livsendrende. Jeg er fremdeles ikke helt i mål med undersøkelsene nevrologisk, men takket være Tor Haugstad er veien videre allerede lagt.

Unngå Sevat for enhver pris

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Kom til Sevat med en problemstilling jeg hadde slitt med lenge. Fikk umiddelbart ett godt inntrykk og følte meg ivaretatt. Midt under konsultasjonen snudde tonen plutselig og han ble nedlatende og arrogant. Det er helt OK å være uenig med pasienten, men man kan i alle fall være saklig og presentere alternativer. Det som jeg trodde skulle være en grundig konsultasjon ble til ett 20-minutters besøk med en vond bismak. Dette er den verste opplevelsen jeg har hatt med en lege i hele mitt liv.

Kunnskapsrik, lett å snakke med

Lege: Christer-Daniel Willard Skrevet

Gjorde en god vurdering, kom med gode forklaringer direkte klare meldinger, og til slutt endte det med en henvendelse til spesialist for å være sikker på vurderingen. Velsig proff.

Trygg, tillitsvekkende, vennlig

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Møtte meg lyttende og empatisk. Var hensynsfull og beroligende. Ga god og trygg informasjon. Var tydelig på ønske om oppfølging og ville ringe meg vedrørende resultat av undersøkelsen.