Aleris Colosseum Stavanger

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Colosseum Stavanger

Profesjonell med glimt i øyet

Lege: Espen Kvan Skrevet

Nøye og profesjonell før, under og etter operasjon.
Fikk meg til å føle meg trygg med sin erfaring.
Fleiper også litt underveis noe som tok vekk nervøsiteten min.
Kan virkelig anbefales.

Meget dyktig og trygg lege.

Lege: Roald Baardsen Skrevet

En lege som kan forklare og du føler deg trygg hos. Meget kunskapsrik og dyktig lege som anbefales. Du er i gode hender.

Ikke opplevd dette før

Lege: Thomas Ternowitz Skrevet

Jeg forklarer litt om min tilstand og han spør meg "hva skal du gjøre med det?"

Jeg fikk beskjed om å ta opp tlf og søke opp diagnosen han fant.

Han snakket veldig fort til tider og forsto ikke alltid helt hva han sa.

Jeg sitter igjen med en følelse av at han ikke forsto meg godt nok og "gjettet" seg frem til diagnose på kort tid.

Utrolig dyktig kirurg

Lege: Georg Panczel Skrevet

En kirurg som virkelig utfører en fantastisk jobb. Kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg hadde daglige plager før min operasjon som nå er helt borte.
Han er imøtekommende, tar seg god tid og har en væremåte som gjør at en føler seg i trygge hender.

Uprofesjonell

Lege: Thomas Ternowitz Skrevet

Dette møte var dessverre lite hyggelig. Opplevde legen som lite profesjonell og meget dømmende i forhold til min behandling av huden. Han utrykte klart å tydelig at det jeg hadde gjort tidligere var helt feil, og hadde et ganske provoserende kroppsspråk ovenfor meg som pasient. Mulig at diagnose og behandling er riktig (opplevde delvis forbedring etter fire måneder), men konsultasjonen i sin helhet var langt under hva jeg hadde forventet fra en profesjonell klinikk som dette, særlig med tanke på prisen. Til gjengjeld er det lett å få konsultasjon og de svarer rakst på telefon og mail.

Når det er sagt, så tviler jeg ikke på legens kompetanse, men alt i alt så var dette et såpass lite hyggelig besøk at jeg nok ikke kommer tilbake.