Aleris Stavanger

Lagårdsveien 80 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Stavanger

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Katrine Kirial Skrevet

Jeg var hos Katrine den 19.02.24, hvor jeg ble så godt ivaretatt! Hun er en trygg og kunnskapsrik gynokolog som virkelig bryr seg og tar deg på alvor. Jeg fikk endelig hjelp til å finne ut at jeg har endometriose. Anbefaler Katrine på det varmeste!

Kunnskapsrik, hyggelig, god til å forklare

Lege: Thomas Ternowitz Skrevet

Var hos Dr. Ternowitz pga utslett som ikke ville gå bort etter tidligere legebesøk og behandling hos annen lege. Dr. Ternowitz visste diagnosen med engang, forklarte både hvordan den forkommer, hvordan den skal behandles og hvordan man skal forebygge tilbakefall. Ikke minst var han veldig hyggelig og tok seg god tid.

Hastverk

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

Jeg betalte 2000 kr for knapt 5 minutter. Hun gadd ikke å bruke verktøyet sitt for å sjekke huden min mer enn 1 sekund. Ikke særlig imøtekommende var hun heller. Legen bør trene på å lytte til pasientene sine, vise mer respekt for deres bekymringer og behov. Dette var siste gang hos denne legen.

Travel

Lege: Katarina Zak Stangeland Skrevet

En utrolig travel lege.
Hun knapt så på hendene, før hun ga meg et ark med generell informasjon. Ba meg bytte yrke for å bli bedre, mumlet noen om en resept før konsultasjonen var over på 6-7 min.
Muligens hun er dyktig, men det betyr ikke at man trenger å ha det travelt. Kommunikasjon er minst like vesentlig som faglig dyktighet.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Solveig Thorarinsdottir Skrevet

Fantastisk gynekolog, som kan sine saker! Har vært hos flere andre gynekologer, etter 30 min fant hun fort ut av plagene mine og satt opp en god plan. Forklarer godt, og lytter.
Vil absolutt anbefale henne.