Kristiansand Hudlegeklinikk

Gyldenløvesgate 2 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kristiansand Hudlegeklinikk

Skuffet

Lege: Ane Scheel Skrevet

Legen opptatt av klokka og skriving. Man kan ikke snakke om huden generelt, men kun om en ting av gangen... huden er over hele kroppen og kan ha forskjellige problemer. Skal pasienten ta turen en dag for å se på hendene, en anne dag for å se på hodet og en annen dag for å se på skuldrene, om problemer er der samtidig?

Dyktig, kunnskapsrik og god service

Lege: Ane Scheel Skrevet

Er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk, hyggelige og hjelpsomme resepsjonister og veldig kunnskapsrik og dyktig hudlege.

Kjempeflink

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Har vært hos mange hudleger og denne legen var den eneste som tok meg ordentlig seriøst. Er meget faglig flink og ga meg informasjon ingen andre leger hadde gitt

Ang regid pasientbehandling

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Både jeg og min datter hadde timer hos denne legen. Siden jeg mente min datter hadde mer bruk for den enn meg, ville jeg bytte timene (som var med 2 måneders tidsulikhet). Det fikk jeg ikke lov til. Nprmalt når jeg går der bruker legen kun 1/3 av avsatt tid til undersøkelsen (hudkreft). Da var det heller ikke mulig for min sønn å være tilgjengelig i området (les på venterommet i noen timer) og bli oppringt eller kontaktet dersom det ble noe ledig tid hos legen. Det hele endte med at jeg bare avbestilte begge timer. Inkarnasjonen av rigid behandlig, verre enn det offentlige før i tiden. Jeg går aldri mer dit. PS legen virker grei/flink no0k, det er rutinene og den måten jeg blir møtt på jeg reagerer sterkt på.

Usikker

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Virker overraskende usikker i jobben sin til å ha så lang erfaring. Virker ikke som han oppdaterer seg på ny forskning lenger.