Kristiansand Hudlegeklinikk

Tlf: 38 14 94 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kristiansand Hudlegeklinikk

Ang regid pasientbehandling

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Både jeg og min datter hadde timer hos denne legen. Siden jeg mente min datter hadde mer bruk for den enn meg, ville jeg bytte timene (som var med 2 måneders tidsulikhet). Det fikk jeg ikke lov til. Nprmalt når jeg går der bruker legen kun 1/3 av avsatt tid til undersøkelsen (hudkreft). Da var det heller ikke mulig for min sønn å være tilgjengelig i området (les på venterommet i noen timer) og bli oppringt eller kontaktet dersom det ble noe ledig tid hos legen. Det hele endte med at jeg bare avbestilte begge timer. Inkarnasjonen av rigid behandlig, verre enn det offentlige før i tiden. Jeg går aldri mer dit. PS legen virker grei/flink no0k, det er rutinene og den måten jeg blir møtt på jeg reagerer sterkt på.

Usikker

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Virker overraskende usikker i jobben sin til å ha så lang erfaring. Virker ikke som han oppdaterer seg på ny forskning lenger.

Veldig bra lege

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Faglig dyktig, lytter til hva du har å si, Forklarer godt omfanget og hva som bør gjøres. Tar deg på alvor

Terningkast 6 !

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Har hatt en kronisk hudlidelse i mange år. Dr Paul Otto Johnsen er desidert den beste dermatologen jeg har hatt. Faglig svært dyktig. Hyggelig og meget forståelsesfull. Svarer på alt jeg måtte lure på. Om det er noe, finner han ut av det. Følger opp test resultater hvis det skulle være uregelmessigheter i prøve svar både per brev og telefon. Anbefaler Paul Otto Johnsen på det varmeste ! Kontor personalet er også svært dyktige, imøtekommende og profesjonelle. Kristiansand Hudlegeklinikk - Terningkast 6 !