Kristiansand Hudlegeklinikk

Gyldenløvesgate 2 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kristiansand Hudlegeklinikk

Knappe telefontider og ingen epostadresse.

Lege: Ane Scheel Skrevet

Tilgjengelighet på telefon 08.30-11.30 og 13.00-14.00 er for dårlig. Når ingen epostadresse er oppgitt på nettsiden er det nærmest umulig for oss i en hektisk jobb å få kontakt.

Flink og lyttende

Lege: Ane Scheel Skrevet

Fantastisk behandling og god forklaring på min sak. Anbefales på det sterkeste. Ble godt ivaretatt og lyttet til og følte at alt dreide seg kun om meg og min behandling.

Oppdatert kar

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

En trivelig og oppdatert kar som tar ting seriøst. Fikk god hjelp og nyttige råd. Her kommer jeg gjerne tilbake.

Trygg, kunnskapsrik og kan jaggu med trylle frem hår!

Lege: Paul Otto Johnsen Skrevet

Jeg var hos Paul Otto da jeg på en Mandag plutselig mistet håret. Jeg rev det av i store floker og til slutt var jeg skallet. Paul Otto fant raskt ut hva det gjaldt, ga meg brosjyrer og blader og kunne fortelle meg at jeg slett ikke var alene!

Han ga meg en kur, jeg smørte på og det har tatt helt av. Håret vokser i igjen i turbofart og er sterkere og tykkere en noen sinne!

Helt genialt, skulle håret finne på å falle av igjen vet jeg hvor jeg skal gå! :)

Arrogant?

Lege: Ane Scheel Skrevet

Jeg var satt opp til en lengre behandling/lysbehandling hvor jeg også skulle komme tilbake etter 3 timer samme dag. Det viste seg at dette var unødvendig og jeg var ferdig etter 1-2 min. Jeg spurte da om legen kunne være vennlig å se på en flekk jeg hadde nede på leggen (hadde tidligere fjernet flekk som viste seg å være kreftceller). Legen ville ikke se på det fordi jeg ikke var henvist for dette. Hun ba meg gå til fastlegen og få henvisning for så å komme tilbake. Noe som for meg er 2 timers kjøring. Jeg har forståelse for at hun ikke kunne behandle dette om det skulle være nødvendig. Men, en rask titt synes jeg var rimelig i og med at det ikke var brukt noe tid til behandling som var planlagt og avsatt. Dette var skuffende. Alle bør bidra til et effektivt helsevesen. Som her, henvisning fra det offentlige, som alle bør komme godt ut av det. Pasient, lege i privatpraksis, og det offentlige som tross alt betaler og ikke skal utnyttes.