Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Fantastisk!

Lege: Mette Haga Skrevet

I mange år har jeg vurdert å gjøre noe med området rundt mine øyne. Jeg har slitt med tunge øyne, øyebryn, poser og løs hud. Kronisk migrene har gjort meg uopplagt og anstrengt i øynene. Etter anbefaling fra en venn bestilte jeg en time hos Dr. Mette Haga på Akademikliniken.

Dr. Mette Haga imponerte meg med sin unike dyktighet og kompetanse. Hun var oppriktig opptatt av å hjelpe og finne riktig behandling. Etter en grundig vurdering av min situasjon, anbefalte hun panne/øyebryn løft og nedre øyelokk kirurgi. Jeg var skeptisk til å begynne med, men jeg stolte på hennes ekspertise. Nå, med et fantastisk resultat, er jeg overlykkelig over at jeg valgte henne og Akademikliniken. Ikke bare har jeg lettere øye parti og strammere hud, jeg ser bedre og mindre anstrengt, og min migrene har blitt mye bedre. Resultatet ser helt naturlig ut.

Tusen takk!

Beste avgjørelsen jeg har tatt!

Lege: Marius Solli-Nilsen Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Jeg tok full bukplastikk med lokalisert fettsuging pga Diastase (Delte magemuskler). Etter 2 barn med keisersnitt og 4 år senere var magen min stor og huden hang lav. Jeg er slank fra før men uansett hvor mye jeg trente og hvor sunt jeg spiste var buken svak og jeg så ut som jeg var 4 måneder gravid.
Etter en lang vurdering besøkte jeg Marius og ble enige om behandlingen.
Han lyttet godt og skjønte med engang hva jeg ville.
Jeg følgte med trygg hele veien, han forklarte alt veldig tydelig og var alltid tilgjengelig da jeg lurte på noe.
Andre personell og intensiv sykepleiere var også kjempedyktige og tok vare på meg.
Jeg er happy and mye mer komfortabel i min egen kropp og nærme six pack 😁.
7 mnd senere er fortsatt Marius og jeg i kontakt og jeg får tips og gode råd om arrbehandling.

Takk for en fantastisk service og fint arbeid.

Fantastisk!

Lege: Mette Haga Skrevet

Panne/brynsløft med nedre øyelokk kirurgi

I mange år har jeg tenkt på å gjøre noe med området rundt mine øyne. Tunge øyne, øyebryn, poser og løs hud omkring øynene. Jeg har hatt kronisk migrene, følt jeg meg uopplagt, tung, trang og anstrengt i øynene. På anbefaling fra en venn bestilte jeg en time hos Dr. Mette Haga på Akademiklinikken.
Jeg kan ikke få skrytt nok av Dr Mette Haga, hennes helt unike dyktighet, kompetanse og fine tillitsfulle vesen. Hun oppriktig opptatt av å hjelpe og finne riktig behandling. Dr. Mette Haga har gjort en stor forandring i mitt liv og jeg kan ikke få takket henne nok. Hun lyttet, gjorde en nøye vurdering av min situasjon og problem.
Hun forsto hele meg!
Jeg ble godt forklarte hva hun mente ville gi best resultat og hva hun ville gjøre for meg.

Da hun anbefalte meg panne/øyebryn løft og nedre øyelokk kirurgi ble jeg først litt skeptisk da det virket mer omfattende en jeg hadde forestilt meg. Men jeg og fikk stor tillit til at det var dette jeg skulle gjøre i min situasjon. Nå når jeg i dag sitter igjen med et helt fantastisk resultat er jeg overlykkelig. Jeg er veldig glad jeg er for at jeg gikk til nettopp henne og Akademiklinikken. Tusen takk!

Trygge, blide og profesjonelle

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Fantastisk opplevelse fra start til slutt. Ble møtt av super trivelig personell som passet på at alt var tilrettelagt for en god opplevelse. Fikk godt med informasjon både før og etter inngrep.

Trygg og profesjonell

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Jeg gikk til Dr. Ine Mørk ifm spørsmål rundt brystreduksjon. Jeg følte Ine tok meg seriøst og vurderte min situasjon nøye. Jeg har ikke barn per i dag, og hun ga meg gode råd i for bindelse med eventuelle komplikasjoner rundt amming etter en slik operajson. Jeg følte virkelig hun var opptatt av at jeg skulle ta det riktige valget for meg!