Profilbilde

Profilbilde

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Trygt fagmiljø

Lege: Mette Haga Skrevet

Hadde i mange år ønske om bukplastikk etter er keisersnitt for 25 år siden,men fikk avslag i offentlig sektor. Jeg er så utrolig glad for at jeg tok kontakt med Mette Haga. Hun er profesjonell og ga god informasjon om mine muligheter og hva jeg kunne forvente av inngrepet. På dette tidspunktet hadde jeg også ønske om brystreduksjon. Resultatet er over all forventning- jeg gleder meg over at
klærne ikke lenger « strutter» over brystene, eller at jeg ikke får kneppet igjen bluser og jakker Eller å alltid ha noe som skjuler mageoverhenget. Men nå er blusen kneppet og oppi buksa!🤩 og jeg føler meg fin!
Jeg anbefaler en konsultasjon hos Mette hvis du har tanker om plastikk kirurgi.
Det er dessverre fortsatt sånn at plastikk kirurgi kanskje ikke er helt akseptabelt enda, fordi det forbindes med skjønnhet og ideal- oppnåelse. For meg, og helt sikkert mange flere der ute, har dette betydning for velvære og helse. Jeg var plaget med sopp og lukt- noe du ikke snakker med andre om, samt rygg og nakkeproblemer. For min del har dette blitt en reise jeg ikke trodde var mulig- flat mage og så fine bryst!🤗 jeg skulle så gjerne ha turt å gjøre dette for flere år siden - men det er fordommer som har holdt meg tilbake.
Hilsen ei helt vanlig dame, 58 år.

Kunnskapsrik

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn har utført anskitløft på meg og det er av de beste dager i mitt liv. Trygg lege, skjente hvad jeg ønsket. Resultaten er bedre en jeg forventet. Folk rundt meg har spurt om jeg varit på ferie og ser så uthvilt ut 😊 men det var kunskapen til Bjørn som fikk meg til å se friskere ut. Evig taknemlig til Bjørn 😊 Verdens beste lege ❤️

Høyt nivå på service

Lege: Mette Haga Skrevet

Høy nivå på service og sterk faglig ekspertise. Trygg opplevelse og hyggelige ansatte. Anbefales sterkt.

Dyktig, rolig og ser det du ser

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Opererte nesen på Akademiklinikken i starten av juni 2021. Hadde tenkt på å operere nesen i over 10 år. Gjorde mye research og hadde konsultasjoner med 3 norske kirurger. Den eneste jeg fikk skikkelig god magefølelse på var Dr. Bjørn Tvedt.

Han så det som jeg så, og jeg følte en umiddelbar trygghet ved at han begynte å foreslå hva som kunne gjøres, før jeg selv egentlig hadde sagt så mye om hva jeg ville gjøre. Noen tenker kanskje at dette kan være negativt, men jeg ser på det som en stor fordel. Jeg vil ha en kirurg som forstår hva som er en pen, feminin nese og har en mening om hva som blir finest resultat på akkurat meg. Jeg vil ikke ha en kirurg som jeg nesten må overtale til å gjøre det jeg ønsker, slik jeg følte med de andre kirurgene jeg konsulterte hos. Jeg merket fort at vi var helt enige, så jeg behøvde ikke si så mye annet. For min del var jeg bekymret for at han ikke skulle gjøre 'nok', da jeg har hørt at det er vanlig i Norge å kun ønske ørsmå forandringer som ikke synes noe særlig. Jeg fortalte derfor at på meg måtte han heller gjøre for mye enn for lite, og han gjorde hverken eller; men akkurat så mye som trengtes for at jeg skulle få akkurat den nesen jeg ville ha.

Resultatet er alt jeg noensinne har ønsket meg. Kan virkelig si at dette har forandret livet mitt. Du vet faktisk ikke hvor stort komplekset ditt er, før det plutselig er helt borte. Jeg er så fornøyd!! Nesen er helt perfekt. Jeg ville ha en ganske drastisk forandring: ta ned kul på neserygg, løfte tippen og gjøre neseborene mindre når jeg smilte. Jeg kan fortsatt skimte kanskje en halv millimeter av kulen, men det plager meg ikke, og det er ikke noe noen andre ser. Om ikke annet gjør det at nesen min fortsatt ser litt naturlig ut. Dr. Tvedt forklarte at han fjernet så mye han kunne med tanke på at jeg har veldig tynn hud. Hadde han tatt mer er det ikke sikkert resultatet hadde blitt like fint. Det viktigste for meg var å få vippet nesetippen oppover, fordi den ble alltid dratt nedover, spesielt når jeg smilte. Nå er den helt perfekt, med en søt liten "skibakke" som jeg kaller det.

Jeg ble såvidt noe hoven, og fikk minimalt med blåmerker.

Kan anbefale denne kirurgen på det varmeste, og skulle virkelig ønske vi fikk se før/etter bilder i Norge. Da tror jeg ingen hadde dratt til utlandet for å operere.

Den eneste kritikken jeg har går ikke direkte på kirurgen, men litt mer på klinikken og hvordan de gjør ting. Jeg følte litt på at de hadde det travelt, også likte jeg ikke at jeg ikke fikk møte kirurgen hverken når jeg våknet fra narkosen, eller når jeg skulle fjerne gipsen. Fikk møte han igjen først på etterkontrollen et par mnd. senere. Alt gikk forsåvidt fint, men jeg tror det hadde beroliget meg mer om jeg fikk møtt Dr. Tvedt tidligere. Jeg fikk dog nummeret hans som jeg kunne ringe når som helst, og han ringte meg kvelden på operasjonsdagen, som var veldig fint.

Håper denne tilbakemeldingen kan gjøre det enklere for dere som sitter og leser reviews over alt, slik som jeg gjorde før jeg opererte. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette tidligere!

God resultat og god ivaretakelse

Lege: Mette Haga Skrevet

Opr med brystreduksjon i november. Resultatet ble bra både ved at det ser pent ut og migrene og nakkeplager som så og si er forsvunnet.
Fikk en infeksjon rett etterpå men ble veldig godt fulgt opp av klinikken og Mette underveis.