Profilbilde

Profilbilde

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Anbefales på det sterkeste

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg vil gjerne dele min erfaring med neseoperasjon og spesielt valg av kirurg, med et ønske om å hjelpe andre i denne prosessen. Samt understreke hvor mye hjelp jeg har fått fra Bjørn Tvedt på Akademikerklinikken i etterkant av en operasjon foretatt i utlandet.

Hele livet har jeg hatt komplekser for nesen min, og bestemte meg etter flere år for å gjøre noe med dette. I forbindelse med valg av klinikk og kirurg, gjorde jeg svært mye research og var opptatt av å finne den beste kirurgen. Jeg begynte søket i i Norge og Oslo, men opplevde at mangel på review/omtaler gjorde det vanskelig å bli trygg/velge basert på lite informasjon.

Etter en stund dro jeg på konsultasjon til Bjørn Tvedt. Han virket svært dyktig, og gjorde meg i utgangspunktet veldig trygg. Utfordringen var, igjen, at mangel på informasjon om andres erfaringer, gjorde at jeg valgte å søke videre. Jeg begynte å søke i utlandet. Etter en stund fant jeg en kirurg i London, som virket anerkjent og veldig velomtalt. Mange hadde delt positive erfaringer med han og dette var viktig for meg. Jeg lot meg påvirke av det jeg leste på nettet.

Å velge en utenlands kirurg skulle også vise seg å være uheldig og et valg jeg har angret på. En neseoperasjon er kompleks og jeg hadde større behov for oppfølging i etterkant enn jeg hadde sett for meg. Dette var vanskelig særlig mtp. den fysiske avstanden. Hadde jeg valgt en kirurg i Norge, kunne jeg fått tettere oppfølging i etterkant rundt mine bekymringer. Jeg slet særlig med hevelser og arrvev i nesen, som skapte utrolig mye uro og stress. Jeg følte meg ikke fin og var redd for at resultatet ikke ble som jeg hadde ønsket. Det skulle også vise seg at den utenlandske kirurgen ikke hadde den bakgrunnen og utdanningen jeg trodde. Poenget mitt er at man ikke skal stole på alt man leser på nettet.

Etter et par år med bekymringer tok jeg igjen kontakt med Bjørn Tvedt. Jeg visste at han var den beste i Norge og hadde jo en veldig god erfaring fra den første konsultasjonen. Bjørn tok meg imot med åpne armer, sa at han skulle hjelpe meg, og fikk meg umiddelbart til å føle meg trygg og ivaretatt igjen. Til tross for at jeg ikke valgte Bjørn som kirurg, noe jeg angrer på i etterkant, har han gitt meg den beste oppfølgingen og har hjulpet meg med å behandle de problemene jeg hadde. Han har foretatt flere etterbehandlinger på meg som har redusert hevelser og arrvev, og har gjort at resultatet endelig er utrolig mye bedre.

Hadde jeg skulle valgt kirurg på nytt, hadde jeg ikke vært i tvil - jeg hadde valgt Bjørn. Håper denne omtalen kan være til hjelp for andre som skal gjennom en stor og omfattende operasjon. Jeg kan på det varmeste anbefale Bjørn Tvedt, og råder alle til å nøye vurdere om utenlandsk behandling er verdt det. Jeg hadde ikke gjort det i utlandet igjen!

En trygg og god opplevelse

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg var i mange år plaget med store poser under øynene som fikk meg til å se uopplagt og syk ut. Pga alder og mine øynes form var ikke dette et enkelt inngrep. Etter konsultasjon med Bjørn Tvedt følte jeg meg trygg nok til å gjøre noe med dette. Jeg er svært fornøyd med resultatet som ble veldig naturlig og slik jeg hadde håpet. I tillegg til å være dyktig kirurg, er dr. Tvedt god til å kommunisere, og fantastisk tålmodig og flink til å følge opp pasientene.

Dyktig til fingerspissene

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Å møte Bjørn var for meg som å møte meg selv. Jeg behøvde ikke gå en meter lenger i mitt søk etter plastkirurg. Ved å gi ham ønsket mitt i stikkordsform og deretter spørre ham «Hva ser du.. Og hva ville du gjort om du var meg» svarte han utelukkende rett hver gang. Det var unødvendig å bruke mange ord, han forstod: En fantastisk gave av de sjeldne. Og han gir et enderesultat som er så naturtro og vakkert utført at ordene mine her er for fattige.

Han utførte neseplastikk, body sculpting, fettsuging og brystoperasjon på meg.

Bjørn Tvedt; Du er verdt hver krone. Tusen takk for jobben du har gjort for meg -og de skulle alle bare visst hvor usedvanlig dyktig og medmenneskelig du er :)

Dette er mannen verdt å lande på om du vurderer plastkirurgi. 10 av 10 på alle parametre.

Verdensklasse plastikkirurg udført af Mette Haga.

Lege: Mette Haga Skrevet

At være så heldig, at være patient under Mette’s kniv, er et privilegie.
Samtidig er Mette, lyttende, vejledende, deltagende og dybt professionel.
Jeg følte mig tryg i hele behandlings perioden, jeg fik konstrueret nye bryster med brystimplantater og eget fedt.
Desuden fik jeg mit selvværd og selvtillid tilbage.

Jeg er Mette Haga dybt taknemmelig, er kjempefornøyd, tak Mette.

Neseplastikk

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn gjorde neseplastikk på meg og er ekstremt fornøyd med resultatet og hele opplevelsen! han er veldig flink til å se hva som passer deg spesifikt og jeg fikk det akkurat slik jeg ønsket det.