Profilbilde

Profilbilde

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Operasjon tunge øyelokk

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg er utrolig skuffet. Vil ikke anbefale henne til øyeoperasjon. Hun har hatt to forsøk på mine øyne og resultatet er ikke bra. Har egentlig mest lyst til å finne noen som kan rette opp i dette. Jeg var spesielt misfornøyd med det en øyet og hun korrigerte mest på det andre, ved den korrigerende operasjonen. Hun påstår at hun er opptatt av helhetsinntrykket, men man kan undres. Ellers er AK et imøtekommende sted med hyggelig personell som jeg opplevde å bli tatt godt i mot av.

Trygg, empatisk og dyktig!

Lege: Mette Haga Skrevet

Etter 4 barn og brystbevarende brystkreftoperasjon der mitt venstre bryst var operert og strålebehandlet ,tenkte jeg at det var nytteløst å be om hjelp. Men Mette tok utfordringen på strak arm! Jeg fikk lagt inn silikonproteser i begge bryst, og resultatet ble fantastisk! De ser naturlige ut,og ingen ser at jeg har gjort noe med de. Mitt kreftopererte bryst har ingen smerter etter inngrepet og Mette har svart på spørsmål jeg har hatt i ettertid. Hun drøfter ting med kollegaer i utlandet og passer på at pasientene får den behandlingen som er optimal for akkurat DEG! Jeg har fått selvtilliten tilbake,tusen takk Mette!

Dedikerad, estetisk, första klass bröstkirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Efter att jag varit på en konsultation hos en av Norges mest kända bröstkirurger, ville jag få en second-opinion. Något kändes fel, jag kände att jag blev behandlad som ännu en till bröstpatient och inte som en person..

Så fort jag träffade Mette Haga på AK visste jag att hon var den rätta kirurgen för mig och jag bokade in min operation direkt efter konsultationen. Hon såg och lyssnade på mig, hon tog mått och bilder och tog fram 3 alternativ på storlekar som skulle passa bra på mig. Jag märkte att hon var verkligen dedikerad till att jag skulle få ett naturligt, feminint och snyggt resultat. Hon såg mig som person, och jag visste att jag var i trygga händer. Det kändes också mer naturligt att bli opererad av en kvinna i detta tillfälle.

Nu har det gått 6 månader efter min bröstoperation och jag kunde inte ha förväntat ett bättre resultat. Mina bröst ser helt fantastiska ut, och viktigaste av allt, helt naturliga på min kropp.

Jag är så glad att jag valde att operera mig hos Mette, en mer dedikerad och noga bröstkirurg blir svårt att hitta.

Misfornøyd

Lege: Halfdan Vier Simensen Skrevet

Misfornøyd med sluttresultatet, som ikke var det jeg ble forespeilet. Ikke helt samsvar hva han sier på konsultasjonen og hva han faktisk gjør, og det manglet også litt på oppfølging i etterkant. Han kjørte sitt løp, synes ikke han var nøye nok til å se hva som passet best til min anatomi og lytte til mine behov og ønsker. Følte også han var litt preget av alder, så burde nok gått for en yngre kirurg som bruker mer moderne teknologi.

Verdensklasse plastikkirurg udført af Mette Haga.

Lege: Mette Haga Skrevet

At være så heldig, at være patient under Mette’s kniv, er et privilegie.
Samtidig er Mette, lyttende, vejledende, deltagende og dybt professionel.
Jeg følte mig tryg i hele behandlings perioden, jeg fik konstrueret nye bryster med brystimplantater og eget fedt.
Desuden fik jeg mit selvværd og selvtillid tilbage.

Jeg er Mette Haga dybt taknemmelig, er kjempefornøyd, tak Mette.