Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, karkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med toppmoderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære.

Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen brystkirurgi, figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging, fjerning av hudoverskudd etter vekttap, i tillegg til intimkirurgi og ansiktskirurgi slik som panne- og øyenbrynsløft og øyelokkplastikk. Kirurgene på Akademikliniken har særegen kompetanse på brystkirurgi, intimkirurgi og kirurgi etter store vekttap. I tillegg til plastikkirurgi tilbyr de også kirurgi av åreknuter utført av Dr. Thomas Nyheim.

Akademikliniken har hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjon-, laser- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Veldig trygg og kunnskapsrik

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Fikk veldig godforklaring på inngrepets art og ansatt varighet av rekonvalesestid.
Selve inngrepet gikk veldig greit. Jeg ble godt stelt med etter narkose.
Resultatet var lovende alt rett etter operasjonen, og ca 1/2 år etter er jeg kjempefornøyd. Jeg hadde gjort dette om igjen og valgt Ine Mørk som kirurg om igjen. Det er faktisk mulig jeg må til et lite inngrep om en tid, da selvsagt hos Ine Mørk. All honnør til en fantastisk kirurg, sine Mørk

Meget godt totalinntrykk - fra A-Å!

Lege: Mette Haga Skrevet

«Skulle gjort det for lenge siden» - hadde jeg visst hvilket håndverk Mette Haga leverer! Fra jeg tok kontakt og hadde min første konsultasjon til min siste oppfølgingssamtale har teamet på Akedemiklinikken levert førsteklasses. service og trygg oppfølging. Resultatet etter selve operasjonen er fantastisk. Jeg fjernet brystimplantater og et fikk et brystløft. Vil anbefale Dr Mette Haga og hennes team på det varmeste.

Veldig profesjonell , kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Thomas Nyheim Skrevet

Fra konsultasjonen til operasjonen er han veldig involvert i jakten på den beste og mest hensiktsmessige behandlingen. Jeg følte meg trygg, han tok mine kommentarer i betraktning og ga meg veldig god tillit.

Tillit og kunnskapsrik

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Jeg ønsket lenge å få utført en intimkirurgi, men følte at ingen i Norge leverte til mine forventninger og kunnskapen rundt dette feltet var for dårlig. Og alternative å dra til utlandet var uaktuelt for min del. Men så fant jeg Ine og valgte å dra på en konsultasjon hos henne.
Ine var veldig omtenksom og betryggende gjennom hele prosessen. Helt fra første konsultasjon og til siste oppfølgning, 6 uker senere.

Jeg er veldig fornøyd med intimkirurgien gjennomført av Ine Mørk. Teknikken hun bruker har gitt meg ett veldig naturlig og pent resultat, som betyr utrolig mye for meg. Teknikken er også tilpasset til den enkeltes anatomi.

Jeg følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen. Og Ine var alltid tilgjengelig når/om jeg trengte svar på noe i etterkant av operasjonen.

I mitt tilfelle så sleit jeg med å sitte de første 5 dagene, men selve svien etter operasjonen ga seg iløpet av 3 timer og jeg har ingen komplikasjoner/mindre følsomhet.

Alt i alt, ekstremt fornøyd og livskvaliteten har blitt bedre. - Tusen takk, Ine.

Meget dyktig med fine resultater

Lege: Mette Haga Skrevet

Meget fornøyd med Mette. Blir tatt godt vare på både før og etter operasjonen. Gir god informasjon på va hun anbefaler å va som er fint for meg etter mine ønsker. Anbefales på det sterkeste