Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Dyktig!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har fått utført revisjons kirurgi hos Mette Haga. Resultatet ble over all forventning. Hun er utrolig dyktig! jeg er så glad at jeg valgte henne. Anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Ble operert av Bjørn Tvedt som utførte Croton olje peeling i ansikt og innsprøyting av fett fra mage til kinn og hake, samt fettsuging av mage. Er veldig fornøyd med resultatet, og har i ettertid vært veldig motivert for kostholdsendring og trening. Noe som også var en del av planen. Har gått fra 85 til 76 kg på 6 mnd og føler meg både sprekere og yngre. Inngrepene var et veldig kick for å komme i gang.
En stor takk til Bjørn Tvedt og de ansatte på Akademiklinikken.

Takknemlig

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Etter en vurdering på halsløft ble det anbefalt:
facelift, fettsuging hals, og fetttransplantasjon til hake.
Dr. Tvedt forklarte til meg foran et speil hvorfor disse prosedyrene var med på å skape best mulig resultat.
Jeg hadde skikkelig kålkunhals og "saggy" kinn og brukte bestandig skjerf. Har alltid brukt selektive hudpleie, trent, og spiste sunt men likevel hadde det jeg følte var en pøsete ansikt og gammal hals. Min vurdering for å gjennomgå opetasjonen var basert rundt trygge rammer takket være Dr. Tvedt.
Operasjonen gikk fint med overnatting. Jeg opplevde å ble godt ivaretatt av personalet som var profesjonelle og hyggelig alle sammen. Var ikke mye nervøs, jeg viste jeg var i gode hender.
Oppfølging har vært bra. Jeg kunne ringe eller komme innom om jeg lurte på noe som jeg gjorde flere ganger.
Min livskvalitet har økt betraktelig etter operasjonen! Min hals og ansikt ser så naturlig ut, t.o.m. mine venner kunne ikke helt forstår hva jeg hadde "gjort".
Gjemmer meg ikke bak skjerf lenger og føler meg10 år yngere, og er storfornøyd!

Estetiker og fantastisk lege

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Hadde komplekser for nesen min i mange mange år.
Jeg hadde en hump på nesen sin, som plaget meg. Tenkte mye på nesen min og likte den ikke ….
Jeg vurderte nøye om hvor skal jeg opereres før jeg bestemt å ta operasjon. Leste mye bra om Bjørn Tvedt og hørte generelt mye bra om Akademiklinikken.
Så ble operert for seks måneder siden i Akademiklinikken.
Bjørn var fantastisk! Han er veldig profesjonell og har estetisk sansen. Jeg fikk veldig god informasjon om hvordan alt ville foregå, hva jeg kunne forvente og mulige komplikasjoner.
Oppfølgingen etter operasjonen er helt topp, og jeg har fått svar på alle spørsmål jeg måtte ha. Nesen har blitt kjempefin, og jeg er så utrolig fornøyd! Jeg vil absolutt anbefale dr. Bjørn Tvedt til andre som vurderer neseoperasjon!
Resultatet ble over all forventning, han er en estetiker og fantastisk lege. Nå koser jeg meg med nesen min!!
Jeg kunne allerede jobbe etter 3 uker med fin nye nesen!!!!
Personalet på klinikken er helt toppers!

Dyktig, profesjonell og veldig flink!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Våren 2019 valgte jeg å gjennomføre neseplastikk hos dr Bjørn Tvedt ved Akademiklinikken. Jeg var VELDIG i tvil, men sitter igjen med en veldig god opplevelse!

Jeg hadde i mange år vært misfornøyd med nesen min. Omtrent så lenge jeg kan huske har jeg aldri likt profilen min eller at den er (noe) skjev. Har aldri blitt mobbet for nesen min, men dette har noe som har sittet hos meg og aldri forsvunnet.
Jeg syntes det er viktig å prøve, så godt man kan, og akseptere seg selv. Samtidig syntes jeg ikke at man skal ta lett på plastiske inngrep for å "fjerne" et problem eller håpe at det skal gjøre deg lykkeligere. Derfor tok jeg ikke lett på å gjennomføre dette inngrepet. Jeg var veldig redd for å angre.

6 mnd etter konsultasjon valgte jeg å booke operasjonen.
Da jeg var på konsultasjon for første gang opplevde jeg Bjørn som en veldig profesjonell og dyktig kirurg. Jeg er veldig glad for at jeg valgte han. Han kunne med en gang forklare meg mitt utgangspunkt og fortelle hva han kunne gjøre. 3Dbildene ga meg også et godt bilde på hvordan resultatet ville bli, særlig profilen.
Nå elsker jeg nesen min.
Den er søtere, mer feminin, men har fortsatt noen av de samme trekkene. Utrolig nok er det ingen, bortsett fra de som allerede visste om inngrepet, som kan se at jeg har fikset på nesen eller påpekt det.

Hadde jeg vist det jeg vet nå før operasjonen hadde jeg definitivt gjort det igjen.

Det eneste negative jeg har å si er at jeg syntes konsultasjon og etterkontroll hos Bjørn gikk alt for fort. Føler at konsultasjonen "plutselig" var over før jeg rakk å få stilt alle spørsmålene mine. Ellers er jeg veldig fornøyd med Bjørn og alle de ansatte på Akademiklinikken. De var veldig flinke, forståelsesfulle og hyggelige, særlig under operasjonen, både før og etter.

I tillegg ville jeg tatt meg mer enn én uke fri fra jobb. Jeg anbefaler hvertfall to uker da man er veldig hoven.

Etter én mnd vil jeg si at det meste av hevelsen er over og jeg kunne begynne å trene igjen.