Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Kvitt blærekatarr etter intimkirurgi!

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Etter utallige antibiotika behandlinger for uvi, spesielt etter samleie. Fant ut at det kan være økt risiko for uvi med "store" indre kjønslepper og derfor gikk jeg til nydelige Ine. Fantastisk opplevelse når det er snakk om slike intime ting og meget behagelig kirurg.
Har også redusert uvi betydelig etter inngrepet. Kan anbefale Ine på det sterkeste.

Hos Mette er du i gode hender

Lege: Mette Haga Skrevet

Da jeg skulle ta en brystforstørrelse for omtrent ett år siden ønsket jeg å finne den beste kvinnelige kirurgen. Jeg googlet derfor mye på forhånd og bestemte meg for å dra til Mette på konsultasjon. Det angrer jeg ikke på! Hun lytter, er omsorgsfull og ikke minst er hun ærlig om sin mening. Det var noe jeg satte stor pris på.

Etter fødsel hadde jeg gått ned fra 75A til 75AA. Det var helt tomt med andre ord. Etter en prat med Mette endte jeg opp med å velge dråpeformede implantater med 215 cc, da jeg ikke ønsket å gå noe særlig opp i størrelse. Nå fyller jeg 75A/75B (avhengig av merke) og kunne ikke vært mer fornøyd! De føles naturlige og er behagelige.

Jeg må også skryte av teamet rundt Mette. Jeg ble tatt godt imot og ivaretatt under hele prosessen. Det var aldri noe problem å ringe inn for ulike spørsmål, og rett etter operasjonen våknet jeg i en behagelig seng med varmedyne, fikk et brett med mat og drikke, og kunne snakke hyggelige mennesker som visste akkurat hva de skulle si. Takk for den gode servicen.

Utmerket behandling hos plastikkirurg Mette Haga og hennes team på Akademiklinikken

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg vil gjerne dele min fantastiske opplevelse jeg har hatt gjennom to operasjoner med plastikkirurg Mette Haga og hennes fantastiske team på Akademi klinikken.
Fra første møte til etterbehandling var opplevelsene intet mindre enn enestående. Mette Haga viste en imponerende faglig kompetanse, samtidig som hun skapte en atmosfære av trygghet og tillit gjennom hele prosessen. Personalet var utrolig imøtekommende og omsorgsfulle. De var alltid tilgjengelige for å svare på spørsmål og gi støtte både før og etter operasjonen. Jeg følte meg svært godt ivaretatt og forstått under hele forløpet. Jeg kan ikke takke Mette Haga og hennes herlige team nok for deres utrolige innsats og det fantastiske resultatet jeg har oppnådd. Anbefales!!

Fantastisk!

Lege: Mette Haga Skrevet

I mange år har jeg vurdert å gjøre noe med området rundt mine øyne. Jeg har slitt med tunge øyne, øyebryn, poser og løs hud. Kronisk migrene har gjort meg uopplagt og anstrengt i øynene. Etter anbefaling fra en venn bestilte jeg en time hos Dr. Mette Haga på Akademikliniken.

Dr. Mette Haga imponerte meg med sin unike dyktighet og kompetanse. Hun var oppriktig opptatt av å hjelpe og finne riktig behandling. Etter en grundig vurdering av min situasjon, anbefalte hun panne/øyebryn løft og nedre øyelokk kirurgi. Jeg var skeptisk til å begynne med, men jeg stolte på hennes ekspertise. Nå, med et fantastisk resultat, er jeg overlykkelig over at jeg valgte henne og Akademikliniken. Ikke bare har jeg lettere øye parti og strammere hud, jeg ser bedre og mindre anstrengt, og min migrene har blitt mye bedre. Resultatet ser helt naturlig ut.

Tusen takk!

Beste avgjørelsen jeg har tatt!

Lege: Marius Solli-Nilsen Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Jeg tok full bukplastikk med lokalisert fettsuging pga Diastase (Delte magemuskler). Etter 2 barn med keisersnitt og 4 år senere var magen min stor og huden hang lav. Jeg er slank fra før men uansett hvor mye jeg trente og hvor sunt jeg spiste var buken svak og jeg så ut som jeg var 4 måneder gravid.
Etter en lang vurdering besøkte jeg Marius og ble enige om behandlingen.
Han lyttet godt og skjønte med engang hva jeg ville.
Jeg følgte med trygg hele veien, han forklarte alt veldig tydelig og var alltid tilgjengelig da jeg lurte på noe.
Andre personell og intensiv sykepleiere var også kjempedyktige og tok vare på meg.
Jeg er happy and mye mer komfortabel i min egen kropp og nærme six pack 😁.
7 mnd senere er fortsatt Marius og jeg i kontakt og jeg får tips og gode råd om arrbehandling.

Takk for en fantastisk service og fint arbeid.