Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Tillitsvekkende og trygg

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksjon og bukplastikk av Dr. Mette Haga. Jeg har i hele denne prosessen fra valg av klinikk og til ferdig operert opplevd å bli sett, lyttet til og ett engasjement som skapte trygghet fra første møte. Mette Haga har enorm kunnskap om sitt fag, og ett engasjement som smitter. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet.

Pålitelig og profesjonell

Lege: Mette Haga Skrevet

Hyggelig og meget sympatisk, en profesjonell og dyktig kirurg med lang erfaring, blid og pålitelig, man føler seg godt ivaretatt.

Fantastisk flink lege.

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har gjort en brystreduksjon hos Dr Mette Haga og jeg ville aldrig valt en annen lege to år senere synes nesten ikke arrene och formen er superfin. (Jeg har sett på superkirurger på tv men mitt resultat er bedre en det meste man ser der) Anbefalles på det varmaste!

Dyktig, profesjonell og forståelsesfull

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg ønsket å få flyttet fett fra hofte/lår/mage og til rumpen. Jeg forhørte meg med en bekjent som anbefalte meg å ta en prat med Bjørn Tvedt. Bestilte derfor en konsultasjon og fikk et meget godt førsteinntrykk av han og hele klinikken. Han var veldig profesjonell og jeg følte han skjønte hva jeg var ute etter. Han var også veldig klar på hva jeg kunne forvente av operasjonen, og hva jeg kunne oppnå ut ifra mine forutsetninger. Jeg angrer absolutt ikke på valget mitt, og er dødsfornøyd med resultatet!

Etter operasjonen er jeg mye mer komfortabel med meg selv, hvilket betyr mye for min helse og det er jeg veldig takknemlig for. Skal jeg utføre flere inngrep så vil jeg garantert velge Bjørn Tvedt og Akademiklinikken igjen.

Personalet har også vært med på å gjøre dette til en super god opplevelse. De har vært utrolig hyggelige og jeg føler at jeg har blitt fulgt opp veldig godt.

Forståelsesfull, dyktig og ydmyk

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg ble født med dobbeltsidig leppe-kjeve-gane-spalte, og har etter endt oppfølging og operasjons-program hos Rikshospitalet, fått gjort ytterligere operasjoner av Bjørn Tvedt ved Akademiklinikken. Jeg er veldig fornøyd.

Operasjonene på Rikshospitalet gjorde meg med tiden frisk og velfungerende, men jeg følte meg aldri tilfreds med mitt eget utseende, da nesa mi, munnen min og leppene mine fortsatt var synlig preget av spalten. Rikshospitalet kunne ikke hjelpe meg mer, sa de. Trolig mangler de erfaring med og ressurser til å operere pasientene noe mer enn å sikre god fysisk funksjon og et nokså normalt utseende. Noe jeg godt kan forstå.

Selv om jeg har fått god oppfølging av Rikshospitalet i oppveksten, er det Bjørn Tvedt som virkelig har sett meg og mine behov. Han har sett mulighetene og gjort sitt ytterste for at jeg skal kunne oppnå et så harmonisk utseende som mulig tross min spalte-bakgrunn.

Med mitt utgangspunkt, er det umulig å oppnå perfeksjon. Men etter at Tvedt behandlet leppen min, nesen min og området rundt, føler jeg meg mer komfortabel enn noen gang med utseendet mitt. Ansiktet mitt har fått mer naturlige proporsjoner, og er blitt mer symmetrisk.

Jeg er veldig takknemlig, for jeg vet jeg er heldig. Ikke alle med spalte (eller andre personer) har mulighet til å gå privat etter at det offentlige har gjort sitt. Men for de som kan, vil jeg virkelig anbefale Bjørn Tvedt.

Han er veldig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull. Jeg har fått gjort flere operasjoner på Akademiklinikken, og aldri har jeg vært redd for at det skulle gjøres noe drastisk eller noe jeg ikke ville like. Tvedt har alltid gjort meg en forbedring, men uten at det noen gang har gått for langt, eller at noen feil har skjedd.

Jeg vil også rose han for å aldri gi meg for høye forhåpninger, eller love meg for mye. Tvert imot har jeg blitt positivt overrasket over resultatene. Dessuten har han gjort meg oppmerksom på at man må jobbe ut ifra ethvert ansikts forutsetninger, at man kan gjøre det beste ut av det, og at man må gi seg mens leken er god.

Mine opplevelser hos Akademiklinikken har vært svært positive. Nå er jeg mye mer komfortabel med meg selv, og det er ikke lenger så lett å se at jeg ble født med spalte. Det betyr mye for min helse å være komfortabel med meg selv. Og aller mest betyr det for meg, å ha blitt anerkjent for mine behov for å føle meg proporsjonert, symmetrisk og fin.

Tusen takk for det.