Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Den beste

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Opererte nettopp nesen min hos Bjørn Tvedt med akademi klinikken, ble møtt med ett smil og følte meg godt ivaretatt. Var veldig nervøs før operasjonen men nervene forsvant i det jeg ble møtt av han. Veldig dyktig mann med masse empati.

Fantastisk!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg tok bryst forstørring hos dr Mette Haga januar 2020, fra naturens side hadde det ene brystet mye mer heng enn det andre, dette fikset Mette lett uten å utføre løft! Brystene har fått en naturlig fasong med mer fylde og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! Oppfølgingen både før, under og etter operasjon er over all forventning og jeg kan anbefale Mette Haga og akademikliniken på det varmeste! Tiden etter operasjon var lite smertefull, og arrene syns nesten ikke! Utrolig glad for at jeg valgte dr Mette Haga som kirurg for mitt inngrep! Tusen takk :-)

Anbefales !

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Etter en neseoperasjon hos en annen kirurg, endte jeg opp med en del ujevnheter i både ben og brusk, som ble mer og mer fremtredende med årene. Til slutt følte jeg at jeg måtte gjøre noe med dette, det var jo umulig å ikke legge merke til det da jeg så meg i speilet. Det å skulle gå tilbake til den opprinnelige kirurgen var utelukket, jeg hadde mistet all tillit til han. Så jeg begynte å lete etter en annen kirurg. Valget falt til slutt på Dr. Bjørn Tvedt hos Akademikliniken. Og jeg kunne virkelig ikke gjort et bedre valg. Nå har jeg en fin, jevn og rett nese, som ser helt naturlig ut. Jeg er kjempefornøyd med resultatet.

For så vidt fornøyd

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg følte kommunikasjon med kirurgen var litt uklar. Ikke fra min side men hans.
Jeg fettsugde hake og fjernet fettputer i kinnene da jeg har mye fett under hake og runde bolle kinn. Jeg følte det ble et bra resultat de første 6 mnd, jeg var ikke spesielt hoven, hevelsen gikk ned kjapt etter 4-5 ukers tid.
Han sa at alt av fett under hake vil bli fjernet og at ansiktet mitt vil bli betydelig slankere etter å fjerne fett putene i kinna.

Men jeg merket fort at det var fortsatt fett under haken, jeg bestillte ny time etter det hadde gått 9-10 mnd ca. For å si i fra at resultatet ble ikke som han hadde sagt det ville bli men han sa dette vil bli bedre etter et år. Dette har da ikke blitt bedre, 4 år etter sliter jeg fortsatt med dobbelt hake og mye fett på halsen.
Jeg hadde et realistisk syn på dette før jeg gjorde operasjon, men jeg følte ikke det ble informert godt nok til meg om hva jeg burde forvente og jeg følte han ikke prøvde å gjøre meg noe fornøyd men mer etter hva han selv synes var bra. Jeg ville helst bare gjøre det en gang men nå må jeg ty til andre ting for å stramme opp og få bort det resterende fettet, slik at det ser bra ut og ikke klumpete og hengete.

Men ellers var han hyggelig, og sykepleierene tok utrolig godt vare på meg og jeg Følte meg trygg. Så denne klinikken anbefaler jeg, men vær tydelig på hva du ønsker og spør om hva kirurgene kan oppnå. For først og fremst er det din kropp dette handler om, ikke kirurgen sin.

Brystløft

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Etter å ha vært plaget med slappe bryster i flere år, fikk utført et brystløft hos akademikliniken. Etter jeg hørt om Bjørn J.tvedt

Jeg hadde gått og tenkt på å ta et brystløft i flere år. Det at jeg nå endelig har fått gjort det, gjør meg veldig glad

Resultatet ser veldig bra ut, og kirurgen, anestesilegen og resten av teamet der var superhyggelige og fikk meg til å føle meg veldig trygg. Utrolig glad og fornøyd.