Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Beste valget jeg har tatt!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Helt siden jeg var rundt 10 år har jeg ønsket å fikse på nesen min. Prøvde hele tiden å godta den, men hver gang jeg så meg i speilet eller på bilder så gikk det bare ikke, og det plaget meg daglig. Jeg opererte nesen min hos Bjørn i oktober 2020, og angrer ikke et sekund!! Så klart hadde jeg noen nervøse tanker om de mulige konsekvensene, «hva hvis resultatet ikke blir som jeg ønsker» og «hva hvis jeg angrer», men jeg visste at hvis jeg ikke gjorde dette, så kom jeg til å tenke på det resten av livet. Alle de som jobber på akademiklinikken var hyggelige og støttende under prosessen, og følte meg svært trygg i deres hender. Hadde absolutt ingen smerter under helbredelsesperioden, bare en smule ubehag, men det er jo alltids forventet.
Kunne værtfall ikke vært mer fornøyd med resultatet!! Den passer ansiktet mitt perfekt mere nå enn før. Nå kan jeg se meg i speilet og være superfornøyd med meg selv(endelig!!). Andre har også kommentert på hvor mye «gladere» og «fresh» jeg ser ut både på bilder og i virkeligheten!
Med andre ord så ELSKER jeg resultatet, og det var 100% verdt å gjøre det hos Bjørn😄👍🏼

Profesjonelt, tydelig informasjon, god oppfølgning

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Initialt ble 3-D bilder tatt og jeg hadde en samtale med Bjørn Tvedt før operasjon om ønskelige resultater.

Operasjonen ble vellykket og jeg hadde fire oppfølgninger postoperativt grunnet hevelse som gikk ned med kortison injeksjoner.

Jeg opplevde meg godt ivaretatt med profesjonalisme og et godt team rundt Dr Tvedt.

Dr Tvedt har en lang faglig erfaring så derfor blev valget for meg enkelt av plastikk kirurg.

Vennlig, kunnskapsrik og proff

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg kom til Mette Haga for å diskutere øyelokksløft. Etter en svært nyttig konsultasjon hos henne, endte jeg opp med å ta en øyenbrynsløft. Resultatet ble helt utrolig bra. Hun ga meg et fantastisk godt råd, og hele veien har hun vært vennlig, proff og trygg. Akademiklinikken har også vært formidabelt fine både før og etter. Fulgt opp kjempegodt. Jeg er så innmari fornøyd med at jeg kom til Mette og Akademiklinikken. Jeg kan anbefale dem på det varmeste.

10/10

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min nye nese etter operasjon med Dr. Bjørn Tvedt. Den er pen og naturlig, akkurat slik jeg ønsket meg den. Under hele prosessen følte jeg meg godt tatt vare på, og om jeg hadde visst hvor fornøyd jeg ville bli hadde jeg gjort det tidligere.

THE BEST!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Norges (og etter min mening Verdens) beste Plastisk kirurg!

utførte neseplastikk samt en BBL revision etter ett dårlig resultat fra en kjent Tyrkisk klinikk hos Bjørn. -en beslutning jeg takker meg selv for hver gang jeg ser meg selv i speilet.

Førsteinntrykket mitt var at han var genuint opptatt av meg og det jeg hadde å fortelle. Han var ærlig, realistisk og hadde mye kunnskap i faget sitt. Jeg fikk raskt tillit til han og skjønte at hos han var jeg i trygge hender.

Bjørn er en perfeksjonist. Jeg liker ikke bruke ordet «perfekt» men gjør ett unntak idag: Rumpa og nesen min er perfekt nå etter ingrepene.Resultatene overgikk alle mine forventninger og det som imponerer meg mest er hvor utrolig naturlig det ser ut. Han er en kunstner og legger mye stolthet i arbeidet sitt, noe som gjenspeiler seg i resultatene.

Med hjelp av Bjørn har jeg aldri vært mere selvsikker på meg selv og det er jeg evig takknemlig for. Tusen tusen takk!!

Anbefaler han på det sterkeste til alle dere som vurderer å gjennomgå ett kirurgisk inngrep. VÆR SÅ SNILL styr unna utenlandske klinikker, ikke spill russisk rullett med kroppene deres. Hos Bjørn er dere trygge og etter min erfaring garantert ett fantastisk resultat!