Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Ekte ekspertise

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg kontaktet Dr. Mette Haga i forbindelse med topp kirurgi, fjerning av bryster.
Jeg er så utrolig fornøyd med resultatet! Hennes evne til å se hva som må gjøres, og ikke minst hennes delikate måte å håndtere en ny brystkasse. Aldri hatt finere sting, samt arr som nesten ikke synes. Ikke nok med det, så ble jeg tatt så godt vare på fra start til slutt, som ga en veldig fin trygghetsfølelse. Anbefales for alle cis kjønn samt ikkebinær og trans personer.

Trygg, nøye og god kompetanse

Lege: Mette Haga Skrevet

Min opplevelse av behandlingsforløpet hos Mette har vært helt fantastisk. Fra første møte har hun vært trygg, vist til mye kunnskap og vært opptatt av å hjelpe.

Hyggelig og dyktig

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Jeg opplevde Ine som imøtekommende og hyggelig, tydelig i kommunikasjon og viktigst av alt, veldig dyktig. Jeg er svært fornøyd med resultatet av operasjon.

Svært dyktig

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Ine Mørk er en utrolig dyktig og sympatisk kirurg jeg ikke kan få anbefalt nok. Er veldig fornøyd med resultatet, og ville uten tvil valgt henne igjen.

Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg anbefaler Mette Haga på det sterkeste. Jeg brukte lang tid på å finne en kirurg som jeg følte meg trygg på. Mette er veldig lyttende og flink til å se hva som passer din kropp best. Er så fornøyd med hele prosessen og resultatet ble så bra.