Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Ei dame som ser mennesket bak!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg tok brystløft med implantater denne høsten og er superfornøyd. Mette møtte meg på konsultasjonsdagen og ga meg en umiddelbar god følelse. Resultatet er helt fantastisk og klinikken har gitt meg god oppfølging i etterkant. Jeg anbefaler Mette på sterkeste!

Dyktig!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har fått utført revisjons kirurgi hos Mette Haga. Resultatet ble over all forventning. Hun er utrolig dyktig! jeg er så glad at jeg valgte henne. Anbefales.

Tillitsvekkende og trygg

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksjon og bukplastikk av Dr. Mette Haga. Jeg har i hele denne prosessen fra valg av klinikk og til ferdig operert opplevd å bli sett, lyttet til og ett engasjement som skapte trygghet fra første møte. Mette Haga har enorm kunnskap om sitt fag, og ett engasjement som smitter. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet.

Pålitelig og profesjonell

Lege: Mette Haga Skrevet

Hyggelig og meget sympatisk, en profesjonell og dyktig kirurg med lang erfaring, blid og pålitelig, man føler seg godt ivaretatt.

Fantastisk flink lege.

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har gjort en brystreduksjon hos Dr Mette Haga og jeg ville aldrig valt en annen lege to år senere synes nesten ikke arrene och formen er superfin. (Jeg har sett på superkirurger på tv men mitt resultat er bedre en det meste man ser der) Anbefalles på det varmaste!