Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Utrolig god opplevelse med Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Er virkelig fornøyd med hele opplevelsen jeg har hatt med Mette Haga på Akademiklinikken, helt fra første konsultasjon, til operasjon (brystforstørring/silikon), oppfølging, siste samtale og ikke minst resultat.

Mette skaper trygghet i samtalen og gjorde grundige vurderinger for å sikre at resultatet skulle bli så godt som mulig. Jeg fikk veldig raskt tillit til Mette, og har hatt stor sans for hennes tilnærming til prosessen. Operasjonen gikk helt supert, og jeg er strålende fornøyd med resultatet nå et halvt år senere.

Kan varmt anbefale Mette grunnet hennes profesjonalitet, kompetanse, samt evne til å lytte og skape trygghet.

Kan ikke forestille meg bedre resultat

Lege: Mette Haga Skrevet

For 1 år siden kom jeg til Akademiklinikken og Mette Haga for første gang. Kroppen min hadde overlevd fire svangerskap, tre keisersnitt, og flere år med amming, men med ettåringen på armen så magen forstått 6 måneder gravid ut og puppene var tunge og helt uten spenst. Jeg følte meg ikke lenger hjemme i min egen kropp.

Denne sommeren går jeg stolt på stranda i ny bikini. Magen er flat (full bukplastikk) rumpa har fått spenst og puppene ser ut til å tilhøre en 20-åring (brystreduksjon)

Tusen takk, Mette Haga, ikke bare fordi du er en kunstner med kniven, men også fordi du så min fortvilede den gang, og jublet med meg etterpå! Dette er livskvalitet!

below avarage results

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

I have had a pubic lipo and left and 2 other cosmetic parts in the same package. He promise good results on Academia clinic for this procedure.

I have met with him and he offered good time and organization. He couldn't achieve any close to half of his promised realistic results. He had another beginer with him on that day and I also have the doubt in his ethics that he let the beginer do it under his name!

He was supposed to send a follow up in 6 months but I haven't heared from the clinic for 2 years now.

I do not recommend him or the clinic. Save yourself money (It costed 100K) and lost opportunity to get a real results.

Fantastisk dyktig kirurgen

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg er meget fornøyd med brystreduksjonen min gjort av dr. Mette Haga. Resultatet ble enda bedre enn jeg kunne forestilt meg. Anbefales på det varmeste til de som evt. vurderer denne typen inngrep.

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Veldig fornøyd etter min aller første filler nese behandling hos Bjørn Tvedt. Den lille krummen ble skjult og det er den fortsatt. Veldig pent og naturlig resultat. Jeg ble overveldet overrasket over hvor bra resultat ble! Ble som ny og fikk en naturlig forbedring av nesen. Selvtilliten økte umiddelbart! Følte meg trygg i rette hender. Bjørn Tvedt er veldig faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste!