Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Flink!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Etter etter en forferdelig mislykket øyelokkoperasjon. Kom jeg gråtende til Bjørn. Da hadde jeg ikke klart å lukke øynene mine på 1 år, øynene var små og runde, brynene hadde falt ned ca 2 cm, jeg var blitt lyssky og øynene mine rant. I tillegg var arrene så stramme at jeg kjente hver gang jeg blunket. Arrene lå også 1 cm for høyt oppe, så de er synlige hele tiden. Vi blunker 14 000 hver dag. Så jeg plages. Jeg gikk ikke ut uten caps og solbriller, på et år. Selvfølelsen var så dårlig at jeg ikke orket å omgås folk og jeg fjernet alle speil hjemme.

Bjørn var ærlig, vi hadde god og tydelig kommunikasjon, bra forventnings- avklaring og bekreftende i forhold til mine plager. Jeg følte meg sett.

Det ble flyttet fett fra magen og lårene min for å et mer normalt utseende.
Plagene mine er det vanskelig å hjelpe meg med. Bjørn har lovet å se hva han kan gjøre med de stramme arrene.

Lov meg at du undersøker med flere kirurger om du skal gjøre et inngrep, ikke velg det billigste, sørg for at det er en god forventnings avklaring og spør om hva som kan gå galt.

Bjørn er en av få som gidder å ta i andres kirurgers elendige arbeide. Det står det respekt av.

Husk at du har ingen krav om du er uheldig og kommer borti en dårlig kirurg.

Jeg anbefaler Bjørn på det varmeste.
Utseende mitt er mer normalt.
Men jeg angrer hver dag på at jeg valgte feil kirurg første gang.

Storfornøyd

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg var hos bjørn Tvedt i oktober og tok en lukket neseoperasjon. I mange år har jeg slitt med dårlig selvtillit på grunn av nesen min. Jeg hadde en hump på nesen, nesen var lang og veldig usymmetrisk i tillegg. Før operasjonen følte jeg meg ukomfertabel av å bli sett på siden, alt jeg tenkte på var nesen min. Dette inngrepet forandret ikke bare utseende mitt men også psyken min. Ingenting er bedre enn å føle seg bra . Jeg anbefaler Dr. Bjørn Tvedt på det sterkeste! Jeg kunne aldri ha blitt mer fornøyd. Han tok seg tid, var veldig behagelig å snakke med og lyttet til ønskene mine. Jeg følte meg sett og hørt, men også veldig trygg i å velge Bjørn. Jeg har aldri følt meg bedre ovenfor meg selv. Når jeg ser meg i speilet seg jeg ikke lenger en jente som hater nesen sin, men en som ikke kunne blitt mer fornøyd over den. Veldig fornøyd!

Trygg og profesjonell

Lege: Mette Haga Skrevet

For en lun og flott dame! Jeg tok en brystreduksjon, og det er viktig for oss som kommer inn både usikre og litt flaue at man blir behandlet med en respekt og ydmykhet, som viser at det er et menneske som både skal operere og som skal opereres, og som med trygg og kunnskapsrik hånd skal lede oss gjennom dette. Ikke bare har Mette trygghet gjennom erfaring, men også en vennlig og avvepnende humor som gjorde at hele opplevelsen ble god. Og glem nå ikke resten av apparatet rundt; fantastisk anestesilege og -sykepleier! Og nydelig sykepleier som tok meg godt i mot, skravlet med meg gjennom oppvåkningen og fulgte meg trygt ut i bilen når jeg kom meg på beina. Og de som svarer kjapt på tlf og epost når jeg plutselig får spørsmål jeg trenger svar på..
Kunne skrevet mye mer om dette, og siden jeg ennå er nyoperert, så er det jo ikke sikkert at resultatet blir så bra som jeg håper (JA, det ser bra ut så langt!) Men uansett sluttresultat, så vil jeg anbefale denne gjengen på det sterkeste om du vurderer noe lignende. Du er i gode hender!

Glad jeg gikk til henne.

Lege: Mette Haga Skrevet

Etter en meget mislykket mageplastikk på en annen klinikk her i Norge var jeg redd for å oppsøke en plastikkirurg igjen. Heldigvis ble jeg anbefalt å oppsøke Mette Haga ved Akademikliniken i Oslo av en bekjent jeg stoler på.
Det var ingen enkel oppgave for Mette å rydde opp i det dårlige arbeidet som var gjort fra før men med min mage var Mette rene kunstneren! Personlig så satte jeg pris på å bli behandlet av en kvinne. Det er ikke mange kvinnelige plastikkirurger i Norge men Mette er nok i toppsjiktet blant både de mannlige og kvinnelige kirurgene.
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Etter mange års komplekser for magen min har Mette gitt meg en mage jeg bare kunne drømme om.
Jeg kan varmt anbefale å oppsøke Mette dersom du vurderer plastisk kirurgi.

Storfornøyd

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg var hos Dr. Bjørn Tvedt i januar og tok endoskopisk brynsløft. I mange år har jeg slitt og hatt dårlig selvtillit, flere kommentarer på at blikket mitt har sett surt ut grunnet hvordan brynene mine var plassert. Dette påvirket meg veldig. Dr. Bjørn Tvedt tok meg på alvor og skjønte at dette var noe jeg virkelig ville utføre og har tenkt på det i flere år. Før operasjonen følte jeg at jeg måtte alltid gå med høye stramme hestehaler for at brynene mine skulle få et lite naturlig løft. Men dette fikk jeg og mer til ved å utføre endoskopisk brynsløft. Dette inngrepet har ikke bare forandret utseendet mitt til det bedre, men også psyken min. Ingenting er bedre enn å føle seg bra. Jeg har nå fått et mer åpent blikk, litt sånn fox-eye look bare på en naturlig måte. Brynene mine er de samme, bare høyere og bedre plassert. Anbefaler virkelig Dr. Tvedt! Han tok seg tid, var veldig behagelig å snakke med og jeg følte meg sett og hørt. Kunne ikke vært mer fornøyd!