Akademiklinikken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademiklinikken Oslo AS

Ikke det beste

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg opererte nesen (ville den skulle bli mindre osv) men for det første virket det som han hadde dårlig tid til meg under konsultasjonen og virket ikke sååå interessert. På operasjonsdagen viste han fortsatt ikle om hans skulle meisle nesen eller ikke og jeg ble lagt i narkose uten å vite hva han skulle. Nå etter 2 år har den vestre siden på nesen dratt seg opp over tid og nesetuppen henger fortsatt når jeg smiler. Av 6 stjerner for han 3 av meg.

Svært dyktig

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har varme anbefalinger for Mette Haga.Hun gjode en fettreduksjon av hofter,flanker og mage.Resultatet er over forventning.Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Meget dyktig plastisk kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga er en flott person som virkelig kan det hun gjør. Hun er engasjert, seriøs og virkelig en perfeksjonist. Jeg var gjennom en brystreduksjon denne høsten og hun gjorde en meget god jobb. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet og tror ikke det kunne blitt bedre.

Helt rå kirurg!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Svært takknemlig for det Bjørn har hjulpet meg med i ansiktet. Jeg gjorde lang research og valget falt på han, hvilket jeg er glad for. Dyktig kirurg men også en hyggelig fyr

Anbefaler ikke!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Har gjort mye research og vært hos flere kirurger for konsultasjon før jeg bestemte meg for å gjennomføre neseplastikk hos Bjørn. Det var veldig vanskelig å finne noe negativt om denne klinikken på nettet, alt jeg kunne finne var bare positivt, så tenkte at dette må jo være bra, nesten "too good to be true", og det var det! Konsultasjonen gikk veldig fort, som om han hadde dårlig tid. Jeg ble litt stressa og tenkte om han virkelig hører på meg og mine ønsker? Jeg ønsket å fjerne "bumpen" på nesa og dermed får en rett neserygg, smalere nese og en mindre og smalere nesetipp, Jeg ble lovet å få den nesen jeg alltid har ønsket å ha, og glad og fornøyd gikk jeg hjem. Han virka profesjonell og damene i skranken var hyggelige.

Etter operasjonen hadde jeg litt smerter (noe jeg forventa) og blåmerker (også forventa) som varte i 4-5 uker. Og på jobb kunne jeg da ikke dra. Da gipsen ble tatt av etter 1 uke, var nesen min fortsatt stor. Fikk beskjed om at den er hoven, og når hevelsen går ned ser du formen bedre. Jeg fikk hjem med en dårlig magefølelse.

Etter hvert som tiden gikk, følte jeg ikke at nesa ble mindre. Fortsatt stor nese, og nå med nesebor så store at man kan se langt inni nesa mi. De har på en måte trekket seg oppover, og man kan se arret på begge sidene i nese, og det er tydelige arr. Det ser ikke fint ut. Høyre side og venstre side av nesa er ikke like, ingenting er symmetrisk. Nesetippen er lenger ned enn nesebora, nesebora er ulike, den ene er større enn den andre og begge har trekket seg oppover. Nesen min er ikke fin. I tillegg fikk jeg en skade under operasjonen som gjør at jeg har en ekstremt rennende nese. Nå må jeg bruker flere legemidler og nesespray mot det. Jeg angrer at jeg noen har valgte å utføre operasjonen hos han. Har ringt og vært innom klinikken flere ganger og klaget, men Bjørn synes jo nesen min ser veldig bra ut og skjønner hva jeg egentlig klager på, jeg må bare være tålmodig og med tiden vil hevelsen gå ned og nesen vil bli fin. Jeg ble rett og slett kastet ut av klinikken. Men det er en annen sak (lang historie).

Det å gjennomgå en slik operasjon og tiden etter operasjonen, var veldig tungt. Og prisen er jo helt drøy, jeg måtte betale 49.000,- kr. Etter alt det og ikke være fornøyd med resultatet er veldig vanskelig å leve med. Jeg angrer stort på at jeg opererte nesa. Hadde jeg noen gang visst hvordan resultatet ble, hadde jeg ALDRI valgt å utføre operasjonen. Ville bare levd videre med den nesa jeg hadde. Denne klinikken er ikke noe jeg vil anbefale til noen som ønsker å fiske på nesa si.