Akademiklinikken Oslo AS

Telefonnummer22 58 17 1022 58 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademiklinikken Oslo AS

Lyttende og hyggelig

Lege: Mette Haga Skrevet

Kom inn til konsultasjon møtt med et smil og en betryggende følelse. Hun lyttet til meg, svarte på alle mine spørsmål og ga meg mye informasjon. På operasjonsdagen kom hun innom meg og hørte hvordan det gikk. Jeg har alt i alt følt meg godt ivaretatt av Mette, og vil anbefale henne på det sterkeste!

Dyktig og hyggelig kirurg

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Utførte hakeplastikk hos Bjørn Tvedt for 2 år siden. Han er meget profesjonell, dyktig og hyggelig.

Tar seg god tid, forklarer nøye og lytter til dine meninger. Mitt resultat er så naturlig og fint, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte den klinikken og Bjørn som kirurg.

Svarte meg raskt etter operasjonen om det var noe jeg lurte på, og hadde oppfølgingstimer i etterkant for å se at alt var i orden.

Må også rose de andre ansatte på Akademiklinikken. Superhyggelige damer uansett hva det gjelder. Om det er på telefon, venterommet eller oppvåkningsstuen etter operasjon.

Super flink!

Lege: Mette Haga Skrevet

Har tatt brystløft og reduksjon hos Mette! Hun er kjempe flink! Veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!

Det beste valget jeg har tatt i hele mitt liv!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg tok et valg hvor jeg ville gjøre noe med den stramme, krokete og spisse nesen min. Og jeg visste at det ikke ville bli lett å gjøre nesen min pen uten at kirurgen var utrolig dyktig.
Så jeg begynte å google etter erfaringer fra andre mennesker som hadde tatt neseoperasjon, og fant ganske fort ut at Bjørn var den eneste kirurgen jeg ikke kunne finne noen negative erfaringer om. Så da var valget enkelt, jeg ringte og bestilte konsultasjon.
Bjørn så med en gang hva han måtte gjøre for at nesa skulle slappe mer av og gjøre ansiktet mitt mer harmonisk.
Jeg hadde mye tanker om hvordan jeg ville at den skulle se ut, men klarte aldri å sette fingeren på hva som måtte gjøres for at helheten av resultatet skulle bli så bra som overhodet mulig. Så jeg overlot alt til Bjørn, og stolte 100% på at han visste hvordan nesen måtte se ut for at det skulle passe ansiktet mitt.

Planen var å operere fra innsiden av nesen, og ikke skjære opp.
Men nesen min var veldig vanskelig å operere, fordi huden var veldig tynn i tippen og nesebeinet veldig tykt. Så Bjørn måtte improvisere under operasjonen og skjære opp nesen, utføre operasjonen og sy den sammen etterpå. Takk og pris så er han så erfaren og dyktig at han ser sånt og gjør jobben ordentlig. Disse arrene ble til min store overraskelse usynlige etter bare 3-4 uker.

De første ukene etter operasjon så ser nesen stor og usymmetrisk ut. Først etter 5-6 uker så ser du hvordan den virkelig kommer til å se ut. Og for en fantastisk jobb han har gjort. Før måtte jeg lete etter gode vinkler i ansiktet, mens nå må jeg lete etter dårlige vinkler. Nesen er den samme, men helt annerledes (på en fantastisk måte). Ingen klarer å se at den er operert. Ikke engang jeg klarer å se eller huske at nesen har sett annerledes ut (6 uker etter!!) fordi den ser så naturlig ut i forhold til ansiktet. Hele ansiktet mitt ser penere ut og mer harmonisk.

Så nå er jeg ekstremt lettet over at jeg valgte Bjørn, for han var rett person å gi jobben til. Jeg tror ikke mange andre i verden kunne gitt meg et så bra resultat som Bjørn gav meg.

Anbefales

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Etter flere års betenkningstid valgte jeg å gjennomføre en neseoperasjon og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med valget av kirurg. Resultatet er over all forventning og passer ansiktet mitt perfekt! Bjørn Tvedt er behagelig og profesjonell, og det samme var alle andre som tok vare på meg både før og etter operasjonen.