Akademiklinikken Oslo AS

Tlf: 22 58 17 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Akademiklinikken Oslo AS

Profesjonell

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn er absolutt en kirurg man trygt kan dra til. Han utførte en BBL (brazilian butt lift) på meg, og resultater overgikk alle mine forventninger. Han var den første jeg dro på konsultasjon hos, og jeg visste mens jeg snakket med han at jeg kom til å velge han, før jeg hadde vært hos de andre jeg hadde konsultasjon hos. Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte han! Ikke bare er Bjørn utrolig dyktig, men de andre som jobber der tok så godt vare på meg når jeg våknet fra narkosen, og når jeg kom etter operasjonen for kontroll. Jeg glemmer aldri ansiktene på noen av de som jobber der, selv om jeg var helt i ørska av smerter, fordi de var så omsorgsfulle og profesjonelle, fulgte meg virkelig opp! Om jeg skal utføre flere inngrep så er det Akademiklinikken jeg kommer til å velge uten tvil!

Superfornøyd!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Tok stor bukplastikk i juni. 4 graviditeter og 50 kilo vektnedgang, resulterte i at magen ikke så ut i måneskinn! Søkte først på Aleris, men fikk da avslag på henvisningen fordi bmi var på 28 (tror jeg), og de krever en bmi på 27. Hadde en drøm om å få utført denne operasjonen i sommer- og ble så lei meg da jeg ble så kategorisk avslått uten at jeg ble kalt inn til konsultasjon engang... Sjekket da en gang til på Fritt sykehusvalg - og der dukket Akademiklinikken opp... Med kun en ukes ventetid til både konsultasjon og operasjon. Jeg ringte, snakket med en superhyggelig dame- og ble satt opp til konsultasjon uken etter. Selve konsultasjonen var litt rask- men veldig profesjonell og fin... Og jeg ble godkjent for operasjon med en gang! Uken etter skulle jeg opereres, og fikk ett rent og fint lite rom helt for meg selv....og lå der og ventet. Husker ikke stort mer før jeg våknet opp... Med paddeflat mage! Oh- lykke!. To kilo løshud ble fjernet, og navlen er sydd innvendig (sånn at jeg ikke har arr rundt navlen) ... Og er utrolig fin! Arret fra hofte til hofte er langt, men smalt og fint. Magen min ser helt naturlig ut- og passer perfekt til min kropp. Snittet er lagt så langt nede, at det skjules godt med undertøy. Altså ingen synlige arr, og jeg tror ingen kan se at jeg er operert. Fikk ikke noe blødninger, betennelser el (hadde jo lest mye på forhånd om andres erfaringer, og var redd for det), men alt gikk på skinner. Resultatet er en perfekt, flat mage- og livet er helt annerledes. At Bjørn har klart å få ett så bra resultat av ett så dårlig utgangspunkt - er intet mindre enn magisk! Jeg er så vannvittig glad og fornøyd, og ville valgt Akademiklinikken igjen dersom jeg trenger flere operasjoner. Kort ventetid, fine lokaler, hyggelige folk, super kirurg og dritbra resultat!

Ikke det beste

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg opererte nesen (ville den skulle bli mindre osv) men for det første virket det som han hadde dårlig tid til meg under konsultasjonen og virket ikke sååå interessert. På operasjonsdagen viste han fortsatt ikle om hans skulle meisle nesen eller ikke og jeg ble lagt i narkose uten å vite hva han skulle. Nå etter 2 år har den vestre siden på nesen dratt seg opp over tid og nesetuppen henger fortsatt når jeg smiler. Av 6 stjerner for han 3 av meg.

Svært dyktig

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har varme anbefalinger for Mette Haga.Hun gjode en fettreduksjon av hofter,flanker og mage.Resultatet er over forventning.Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Meget dyktig plastisk kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga er en flott person som virkelig kan det hun gjør. Hun er engasjert, seriøs og virkelig en perfeksjonist. Jeg var gjennom en brystreduksjon denne høsten og hun gjorde en meget god jobb. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet og tror ikke det kunne blitt bedre.

Helt rå kirurg!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Svært takknemlig for det Bjørn har hjulpet meg med i ansiktet. Jeg gjorde lang research og valget falt på han, hvilket jeg er glad for. Dyktig kirurg men også en hyggelig fyr

Anbefaler ikke!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Har gjort mye research og vært hos flere kirurger for konsultasjon før jeg bestemte meg for å gjennomføre neseplastikk hos Bjørn. Det var veldig vanskelig å finne noe negativt om denne klinikken på nettet, alt jeg kunne finne var bare positivt, så tenkte at dette må jo være bra, nesten "too good to be true", og det var det! Konsultasjonen gikk veldig fort, som om han hadde dårlig tid. Jeg ble litt stressa og tenkte om han virkelig hører på meg og mine ønsker? Jeg ønsket å fjerne "bumpen" på nesa og dermed får en rett neserygg, smalere nese og en mindre og smalere nesetipp, Jeg ble lovet å få den nesen jeg alltid har ønsket å ha, og glad og fornøyd gikk jeg hjem. Han virka profesjonell og damene i skranken var hyggelige.

Etter operasjonen hadde jeg litt smerter (noe jeg forventa) og blåmerker (også forventa) som varte i 4-5 uker. Og på jobb kunne jeg da ikke dra. Da gipsen ble tatt av etter 1 uke, var nesen min fortsatt stor. Fikk beskjed om at den er hoven, og når hevelsen går ned ser du formen bedre. Jeg fikk hjem med en dårlig magefølelse.

Etter hvert som tiden gikk, følte jeg ikke at nesa ble mindre. Fortsatt stor nese, og nå med nesebor så store at man kan se langt inni nesa mi. De har på en måte trekket seg oppover, og man kan se arret på begge sidene i nese, og det er tydelige arr. Det ser ikke fint ut. Høyre side og venstre side av nesa er ikke like, ingenting er symmetrisk. Nesetippen er lenger ned enn nesebora, nesebora er ulike, den ene er større enn den andre og begge har trekket seg oppover. Nesen min er ikke fin. I tillegg fikk jeg en skade under operasjonen som gjør at jeg har en ekstremt rennende nese. Nå må jeg bruker flere legemidler og nesespray mot det. Jeg angrer at jeg noen har valgte å utføre operasjonen hos han. Har ringt og vært innom klinikken flere ganger og klaget, men Bjørn synes jo nesen min ser veldig bra ut og skjønner hva jeg egentlig klager på, jeg må bare være tålmodig og med tiden vil hevelsen gå ned og nesen vil bli fin. Jeg ble rett og slett kastet ut av klinikken. Men det er en annen sak (lang historie).

Det å gjennomgå en slik operasjon og tiden etter operasjonen, var veldig tungt. Og prisen er jo helt drøy, jeg måtte betale 49.000,- kr. Etter alt det og ikke være fornøyd med resultatet er veldig vanskelig å leve med. Jeg angrer stort på at jeg opererte nesa. Hadde jeg noen gang visst hvordan resultatet ble, hadde jeg ALDRI valgt å utføre operasjonen. Ville bare levd videre med den nesa jeg hadde. Denne klinikken er ikke noe jeg vil anbefale til noen som ønsker å fiske på nesa si.

Dyktig og profesjonell

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Fikk gjennomført neseplastikk hos Bjørn Tvedt i juli 2016. Både han, og resten av "staben" er dyktige, vennlige og profesjonelle. Jeg er svært fornøyd med den behandlingen jeg har fått hos Akademiklinikken Ullevål. Spesielt fornøyd er jeg selvsagt med kirurg Bjørn Tvedt, da operasjonen var vellykket og resultatet ble kjempebra! Jeg er superfornøyd, og kan uten å nøle anbefale han til andre. Ikke rart at han omtales som "Norges beste nesekirurg"😊

Helt fantastisk

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga er både profesjonell og imøtekommende. Hun lyttet til meg, forklarte alt og hadde god oppfølging. Jeg foretok en brystreduksjon, og man kan på mange måter si at hun gjorde livet mitt bedre. Jeg har nesten ikke arr, og resultatet er fantastisk. Anbefales varmt.

Hyggelig og flink lege

Lege: Michael Mehrdad Zangani Skrevet

Han er hyggelig og imøtekommende. Han spør, lytter og lar pasienten snakke. Opplevde å få god hjelp for mitt problem.

Dyktig og profesjonell.

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Fikk neseoperasjon hos ham for litt over et år siden. Følte meg trygg hos han med en gang. Jeg stilte litt kritiske spørsmål og ble møtt med gode proffe svar. Resultatet er veldig bra både estetisk og funksjonelt. Han er både plastisk kirurg og øre-nese-hals-spesialist, noe som gjør at han har bred kunnskap og unik i Norge.

Proffesjonel

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg ble operert av dr Bjørn Tvedt den 8.9.2015.
Jeg er så fornøyd med behandlingen jeg har fått før og etter operasjonen, å ikke minst.
Resultatet. Nesekirurgi storfornøyd.

Han er helt unik. Han er vel landets beste nesekirurg.

alle tiders!!!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Han er perfeksjonist! Han gir seg ikke før resultatet er helt perfekt!
Har vært hos ham til mageplastikk og det ser såpass fint ut (enda jeg da var for overvektig for å få det godkjent av det offentlige!) at man ikke ser at jeg er operert i det hele tatt!
Magen er helt flat og nydelig og han har anlagt ny navle også som ser helt naturlig ut!
arret er nærmest usynlig og ligger i "bikinisonen".

Jeg kan bare anbefale ham på det varmeste!
Vil du ha et alle tiders resultat av inngrepet: gå til ham!!!

Og også personalet ellers på klinikken er helt toppers!
maken til kjempeservice har jeg aldri opplevd før!

Meget dyktig og hyggelig kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga en en dyktig kirurg. Hun er hyggelig og gir god oppfølging. Jeg er meget fornøyd med både resultat og oppfølgingen etter brystreduskjon.