Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Ekspertise på høyt nivå

Lege: Mette Haga Skrevet

Min erfaring med operasjon gjennomført av Mette Haga, er at jeg er 100 % fornøyd med resultatet, konsultasjon og oppfølging der hun jobber på Akademiklinikken Ullevål. Følte meg trygg hele veien, og ble godt ivaretatt på alle måter.
Føler meg strålende :-)

Beste valget jeg har tatt!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Helt siden jeg var rundt 10 år har jeg ønsket å fikse på nesen min. Prøvde hele tiden å godta den, men hver gang jeg så meg i speilet eller på bilder så gikk det bare ikke, og det plaget meg daglig. Jeg opererte nesen min hos Bjørn i oktober 2020, og angrer ikke et sekund!! Så klart hadde jeg noen nervøse tanker om de mulige konsekvensene, «hva hvis resultatet ikke blir som jeg ønsker» og «hva hvis jeg angrer», men jeg visste at hvis jeg ikke gjorde dette, så kom jeg til å tenke på det resten av livet. Alle de som jobber på akademiklinikken var hyggelige og støttende under prosessen, og følte meg svært trygg i deres hender. Hadde absolutt ingen smerter under helbredelsesperioden, bare en smule ubehag, men det er jo alltids forventet.
Kunne værtfall ikke vært mer fornøyd med resultatet!! Den passer ansiktet mitt perfekt mere nå enn før. Nå kan jeg se meg i speilet og være superfornøyd med meg selv(endelig!!). Andre har også kommentert på hvor mye «gladere» og «fresh» jeg ser ut både på bilder og i virkeligheten!
Med andre ord så ELSKER jeg resultatet, og det var 100% verdt å gjøre det hos Bjørn😄👍🏼

Profesjonelt, tydelig informasjon, god oppfølgning

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Initialt ble 3-D bilder tatt og jeg hadde en samtale med Bjørn Tvedt før operasjon om ønskelige resultater.

Operasjonen ble vellykket og jeg hadde fire oppfølgninger postoperativt grunnet hevelse som gikk ned med kortison injeksjoner.

Jeg opplevde meg godt ivaretatt med profesjonalisme og et godt team rundt Dr Tvedt.

Dr Tvedt har en lang faglig erfaring så derfor blev valget for meg enkelt av plastikk kirurg.

Vennlig, kunnskapsrik og proff

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg kom til Mette Haga for å diskutere øyelokksløft. Etter en svært nyttig konsultasjon hos henne, endte jeg opp med å ta en øyenbrynsløft. Resultatet ble helt utrolig bra. Hun ga meg et fantastisk godt råd, og hele veien har hun vært vennlig, proff og trygg. Akademiklinikken har også vært formidabelt fine både før og etter. Fulgt opp kjempegodt. Jeg er så innmari fornøyd med at jeg kom til Mette og Akademiklinikken. Jeg kan anbefale dem på det varmeste.

10/10

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min nye nese etter operasjon med Dr. Bjørn Tvedt. Den er pen og naturlig, akkurat slik jeg ønsket meg den. Under hele prosessen følte jeg meg godt tatt vare på, og om jeg hadde visst hvor fornøyd jeg ville bli hadde jeg gjort det tidligere.