Akademikliniken Oslo AS

Sognsveien 70 0855 Oslo

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo AS

Dyktig, profesjonell og veldig flink!

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Våren 2019 valgte jeg å gjennomføre neseplastikk hos dr Bjørn Tvedt ved Akademiklinikken. Jeg var VELDIG i tvil, men sitter igjen med en veldig god opplevelse!

Jeg hadde i mange år vært misfornøyd med nesen min. Omtrent så lenge jeg kan huske har jeg aldri likt profilen min eller at den er (noe) skjev. Har aldri blitt mobbet for nesen min, men dette har noe som har sittet hos meg og aldri forsvunnet.
Jeg syntes det er viktig å prøve, så godt man kan, og akseptere seg selv. Samtidig syntes jeg ikke at man skal ta lett på plastiske inngrep for å "fjerne" et problem eller håpe at det skal gjøre deg lykkeligere. Derfor tok jeg ikke lett på å gjennomføre dette inngrepet. Jeg var veldig redd for å angre.

6 mnd etter konsultasjon valgte jeg å booke operasjonen.
Da jeg var på konsultasjon for første gang opplevde jeg Bjørn som en veldig profesjonell og dyktig kirurg. Jeg er veldig glad for at jeg valgte han. Han kunne med en gang forklare meg mitt utgangspunkt og fortelle hva han kunne gjøre. 3Dbildene ga meg også et godt bilde på hvordan resultatet ville bli, særlig profilen.
Nå elsker jeg nesen min.
Den er søtere, mer feminin, men har fortsatt noen av de samme trekkene. Utrolig nok er det ingen, bortsett fra de som allerede visste om inngrepet, som kan se at jeg har fikset på nesen eller påpekt det.

Hadde jeg vist det jeg vet nå før operasjonen hadde jeg definitivt gjort det igjen.

Det eneste negative jeg har å si er at jeg syntes konsultasjon og etterkontroll hos Bjørn gikk alt for fort. Føler at konsultasjonen "plutselig" var over før jeg rakk å få stilt alle spørsmålene mine. Ellers er jeg veldig fornøyd med Bjørn og alle de ansatte på Akademiklinikken. De var veldig flinke, forståelsesfulle og hyggelige, særlig under operasjonen, både før og etter.

I tillegg ville jeg tatt meg mer enn én uke fri fra jobb. Jeg anbefaler hvertfall to uker da man er veldig hoven.

Etter én mnd vil jeg si at det meste av hevelsen er over og jeg kunne begynne å trene igjen.

Ikke fornøyd med neseplastikk

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Endte opp med en asymmetrisk nese på over 60.000 kroner. Angrer bittert på at jeg opererte nesen og Tvedt gjorde mer enn avtalt og fjernet alt for mye av nesestrukturen min (noe som gjør at jeg puster dårligere), gjorde blant annet tippen smalere selv om jeg presiserte at den ikke skulle røres. Sliter med smerter i nesen i ettertid og Tvedt har ikke vist noen forståelse for dette. Klinikken er dårlige på å utgi informasjon og god oppfølging og jeg har ikke følt meg ivaretatt som pasient. Timer blir forskyvet flere ganger og Tvedt fremstår som travel og overfladisk. Anbefales virkelig ikke.

Tillitsvekkende og trygg

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksjon og bukplastikk av Dr. Mette Haga. Jeg har i hele denne prosessen fra valg av klinikk og til ferdig operert opplevd å bli sett, lyttet til og ett engasjement som skapte trygghet fra første møte. Mette Haga har enorm kunnskap om sitt fag, og ett engasjement som smitter. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet.

Pålitelig og profesjonell

Lege: Mette Haga Skrevet

Hyggelig og meget sympatisk, en profesjonell og dyktig kirurg med lang erfaring, blid og pålitelig, man føler seg godt ivaretatt.

Fantastisk flink lege.

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har gjort en brystreduksjon hos Dr Mette Haga og jeg ville aldrig valt en annen lege to år senere synes nesten ikke arrene och formen er superfin. (Jeg har sett på superkirurger på tv men mitt resultat er bedre en det meste man ser der) Anbefalles på det varmaste!