Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Trygg hele med Dr Mette Haga

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har ventet alt for lenge med å rette opp i en plagsom resctus diastase etter tre graviditeter. Møte med Mette på konsultasjon gav umiddelbar trygghet. Jeg følte meg hele veien trygg og godt ivaretatt og er utrolig glad jeg gikk for å ta full bukplastikk på Akademikliniken. Når jeg hadde bestemt meg viste det seg at det er eneste sted man får overnatte i Oslo ved bukplastikk og dette kan jeg ikke rose nok.

Jeg var mye tryggere i forkant ved å vite jeg ville få hjelp og pleie første døgn og etterpå var det utrolig deilig å reise hjem med første døgn unnagjort.

Klinikken svarte meg raskt når jeg trengte hjelp på telefon for spørsmål eller om smertestillende. Følelsen at man blir tatt på alvor med alle undringene man har i en slik utlevert situasjon er uvurderlig og det kan du virkelig stole på at Dr Haga vil gi deg. Hun er meget nøyaktig og flink.

Er utrolig glad for valg av klinikk og ikke minst for valget jeg tok om å prioritere meg selv og helsa mi for å slippe leve med følelsen av «åpen mage».

Trygg og profesjonell

Lege: Mette Haga Skrevet

For en lun og flott dame! Jeg tok en brystreduksjon, og det er viktig for oss som kommer inn både usikre og litt flaue at man blir behandlet med en respekt og ydmykhet, som viser at det er et menneske som både skal operere og som skal opereres, og som med trygg og kunnskapsrik hånd skal lede oss gjennom dette. Ikke bare har Mette trygghet gjennom erfaring, men også en vennlig og avvepnende humor som gjorde at hele opplevelsen ble god. Og glem nå ikke resten av apparatet rundt; fantastisk anestesilege og -sykepleier! Og nydelig sykepleier som tok meg godt i mot, skravlet med meg gjennom oppvåkningen og fulgte meg trygt ut i bilen når jeg kom meg på beina. Og de som svarer kjapt på tlf og epost når jeg plutselig får spørsmål jeg trenger svar på..
Kunne skrevet mye mer om dette, og siden jeg ennå er nyoperert, så er det jo ikke sikkert at resultatet blir så bra som jeg håper (JA, det ser bra ut så langt!) Men uansett sluttresultat, så vil jeg anbefale denne gjengen på det sterkeste om du vurderer noe lignende. Du er i gode hender!

Glad jeg gikk til henne.

Lege: Mette Haga Skrevet

Etter en meget mislykket mageplastikk på en annen klinikk her i Norge var jeg redd for å oppsøke en plastikkirurg igjen. Heldigvis ble jeg anbefalt å oppsøke Mette Haga ved Akademikliniken i Oslo av en bekjent jeg stoler på.
Det var ingen enkel oppgave for Mette å rydde opp i det dårlige arbeidet som var gjort fra før men med min mage var Mette rene kunstneren! Personlig så satte jeg pris på å bli behandlet av en kvinne. Det er ikke mange kvinnelige plastikkirurger i Norge men Mette er nok i toppsjiktet blant både de mannlige og kvinnelige kirurgene.
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Etter mange års komplekser for magen min har Mette gitt meg en mage jeg bare kunne drømme om.
Jeg kan varmt anbefale å oppsøke Mette dersom du vurderer plastisk kirurgi.

Fantastisk!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg tok bryst forstørring hos dr Mette Haga januar 2020, fra naturens side hadde det ene brystet mye mer heng enn det andre, dette fikset Mette lett uten å utføre løft! Brystene har fått en naturlig fasong med mer fylde og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! Oppfølgingen både før, under og etter operasjon er over all forventning og jeg kan anbefale Mette Haga og akademikliniken på det varmeste! Tiden etter operasjon var lite smertefull, og arrene syns nesten ikke! Utrolig glad for at jeg valgte dr Mette Haga som kirurg for mitt inngrep! Tusen takk :-)

Dyktig kirurg, 1 års vurdering

Lege: Mette Haga Skrevet

Både på første konsultasjon og på operasjonsdagen følte jeg meg godt ivaretatt, både i forhold til ønsker og betryggelse. Mette er ei kunstner på å rekonstruere bryst, og jeg er ikke annet enn superfornøyd med størrelse og fasong. Brystene mine er straks ett år gamle, og de blir bare bedre og bedre. Tenkte det var fint med en vurdering der det har fått gått litt tid og man ser sluttresultatet og fremdeles kan si at man er superfornøyd! Ingen komplikasjoner med selve operasjonen, og jeg har fått gode råd, svar og oppfølging når det har trengtes. De er superflinke på sårbehandling og service også. Anbefales på det sterkeste!