Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Utmarkveien Legekontor

Trygg, varm, lyttende og kunnskapsrik.

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Jeg har hatt Dr. Solerød som fastlege i langt over 20 år. Med et sammensatt og komplekst sykdomsbilde, føler jeg meg sett, lyttet til og tatt på alvor. Kanskje innser man ikke rekkevidden av hva man har i en fastlege, før legen av ulike årsaker en dag ikke er tilstede på sitt kontor. Kjenner på dyp takknemlighet over å ha Dr.Solerød som fastlege, og håper hun vil fortsette i mange år.

Beste legen. Beste mennesket.

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Anne Cathrine er den beste legen. Ikke nok med det - det beste mennesket. Som bryr seg om alt du er. Ser alt du er. Fra innerst til ytterst. Hun gir deg sin fulle oppmerksomhet og tilstedeværelse, den tiden du trenger - og mer til. Har alltid tid til deg, selv når tid ikke strekker til. En lege som er interessert i hvordan det går med deg. Som bestandig møter deg med største varme, ro og empati, nysgjerrighet og tålmodighet. Som gjør alt hun kan for å imøtekomme dine behov og veileder deg på riktig vei. Besitter den største kunnskap og erfaring, ser det store bildet og henviser til beste spesialister. Takk for at du er den du er.

Profesjonell holdning.

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og blir lyttet til. Jeg har ingen sykdommer av betydning, men har fått gode råd i forhold til en sunnere livsstil.

Har fått rask betjening digitalt hva angår resepter og andre ting som kan tas digitalt.

Utrolig god lege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Har tillit til henne, hun hører på meg og har tid til meg.
Føler at hun aldri stresser når jeg er der, selvom jeg vet at hun har utrolig mye å gjøre. Jobber sent på kveldene.

Skikkelig fornøyd!

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Opplever at Sundseth strekker seg veldig mye lengre enn man egentlig kan forvente, for å hjelpe. Empatisk, imøtekommende, vennlig, kunnskapsrik og løsningsorientert.