Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Utmarkveien Legekontor

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Hun har alltid tatt meg på alvor. Desverre mistet jeg henne som fastlege da hun skulle videreutdanne seg. Det var helt håpløse leger som overtok for henne. Nå står jeg på venteliste hos henne igjen.

Dårlig service

Lege: Hedda Solerød Skrevet

hver gang jeg får time hos hun så får jeg ikke meg inn på den tidspunktet som er avtalt, en gang måte jeg vente en time får jeg fikk meg inn til min time.

En lyttende og dyktig fastlege👍

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Hun tar deg på alvor, søker løsninger og henviser videre ved behov. Tar seg god tid, det gjør at ventetiden er akseptabel, selv om dette medfører forsinkelser til timen. Og hun BRYR seg om pasientene🤗🧡

Trygg, varm, lyttende og kunnskapsrik.

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Jeg har hatt Dr. Solerød som fastlege i langt over 20 år. Med et sammensatt og komplekst sykdomsbilde, føler jeg meg sett, lyttet til og tatt på alvor. Kanskje innser man ikke rekkevidden av hva man har i en fastlege, før legen av ulike årsaker en dag ikke er tilstede på sitt kontor. Kjenner på dyp takknemlighet over å ha Dr.Solerød som fastlege, og håper hun vil fortsette i mange år.

Beste legen. Beste mennesket.

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Anne Cathrine er den beste legen. Ikke nok med det - det beste mennesket. Som bryr seg om alt du er. Ser alt du er. Fra innerst til ytterst. Hun gir deg sin fulle oppmerksomhet og tilstedeværelse, den tiden du trenger - og mer til. Har alltid tid til deg, selv når tid ikke strekker til. En lege som er interessert i hvordan det går med deg. Som bestandig møter deg med største varme, ro og empati, nysgjerrighet og tålmodighet. Som gjør alt hun kan for å imøtekomme dine behov og veileder deg på riktig vei. Besitter den største kunnskap og erfaring, ser det store bildet og henviser til beste spesialister. Takk for at du er den du er.