Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av Utmarkveien Legekontor

Flott lege og menneske

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Dr. Sundseth er Dr. Dyrdals etterfølger. Jeg har vært utrolig fornøyd med Dyrdal, men er om mulig enda mer fornøyd med Sundseth. Hun er en utrolig dyktig lege som er god til å se helheten til pasienten. I tillegg er hun spesielt fin å snakke med om ting som oppleves som vanskelige. Også helsesekretærene på kontoret er hyggelige og hjelpsomme. Eneste minuset ved Utmarkveien legekontor må sies å være vikar Elin Kjølsrød Ødemark, som er den mest nedlatende og usympatiske behandleren jeg har vært utfor i helsevesenet i løpet av mitt voksne liv. Forstår det heldigvis slik at hun ikke skal fortsette ved kontoret.
En stor takk til Dr. Sundseth for at det finnes behandlere som henne.

Veldig hyggelig, ivaretakende og flink

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Veldig hyggelig, ivaretakende og flink lege. Føler meg alltid trygg og komfortabel hos henne. Hun er kunnskapsrik og gir gode råd, og jeg føler at hun bryr seg om meg, at jeg ikke bare er et nr i rekka. Anbefales!

Veldig fornøyd

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Opplever Solerød som en dyktig lege som er godt oppdatert faglig. Hun lytter til meg som pasient og er genuint interessert i å finne beste løsning for meg.

Misfornøyd

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Mye enig i beskrivelsen som ligger her med tittelen " svært misfornøyd "
Ignorerer pasienten, ikkelyttende.

Svært misfornøyd

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Har hatt denne legen i 4 år, og har endelig fått byttet lege. Min mann og sønn har også hatt Solerød som fastlege. Både min mann og jeg syntes hun har vært slurvete og lite forståelsesfull. Vi har heldigvis hatt lite sykdom, og når vi først går til lege, forventer vi at vi blir tatt på alvor og får en skikkelig undersøkelse. Solerød hadde en stedfortreder i et års tid, og denne legen var vi svært fornøyd med. Solerød virker som hun kjeder seg på jobb, og er interessert i å skrive resept og sykemelding og ta minst mulig på pasienten. Anbefales virkelig ikke.