Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Utmarkveien Legekontor

Lyttende og god lege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt . Har hatt henne som fastlege ca 6 år. Hun tar deg på alvor og er det noe hun er usikker på så dobbelsjekker hun enten med å lese seg frem eller ringe for å få svaret . Trenger du henvisning ordner hun det. Hun kan ringe deg kl 21 på kvelden for å gi beskjed om at hun har sett på prøvene ... osv . Hun er veldig dedikert i jobben sin. Jeg kommer aldri til å bytte lege! Kan ikke få rost denne legen nok👍

Trygg, flink, tilstede og empatisk

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Har hatt Anne Cathrine som fastlege i ca. 20 år, og så lenge hun fortsetter som fastlege går jeg (og resten av familien dit). Hun er tilgjengelig for oss, vet hun ikke svaret snakker hun med spesialister på aktuelle område, eller henviser dit. Hun er varm, omsorgsfull, litt streng, og et av de fineste menneskene jeg noen sinne har møtt.

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Anne Cathrine Sundseth er en dyktig, vennlig, profesjonell og ivaretagende lege. Fantastisk lege, rett og slett

Svært misfornøyd

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Jeg hadde denne fastlegen tidligere. Min ærlige erfaring er at hun ikke er like interessert i alle pasientgrupper. Fikk dårlig Informasjon, oppfølging og hjelp da jeg ble svært syk,

Den perfekte fastlege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Sundseth er virkelig en fastlege av de sjeldne. Hun er medfølende, flink med barn, og bryr seg virkelig om pasientene sine. Det legges merke til når store og små er gjengangere på fastlegekontoret. Hun spør alltid om hvordan det går og er veldig opptatt av barna.
I tillegg er hun faglig dyktig og henviser ved behov. Lett å prate med og tar bekymringer på alvor.
Vi kunne ikke hatt en bedre fastlege.