Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Utmarkveien Legekontor

Profesjonell holdning.

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og blir lyttet til. Jeg har ingen sykdommer av betydning, men har fått gode råd i forhold til en sunnere livsstil.

Har fått rask betjening digitalt hva angår resepter og andre ting som kan tas digitalt.

Utrolig god lege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Har tillit til henne, hun hører på meg og har tid til meg.
Føler at hun aldri stresser når jeg er der, selvom jeg vet at hun har utrolig mye å gjøre. Jobber sent på kveldene.

Skikkelig fornøyd!

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Opplever at Sundseth strekker seg veldig mye lengre enn man egentlig kan forvente, for å hjelpe. Empatisk, imøtekommende, vennlig, kunnskapsrik og løsningsorientert.

Løsningsorientert og kunnskapsrik

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Jeg har hatt Solerød som fastlege i 20 år og har bare gode erfaringer med henne, både for meg selv og barna våre. Hun lytter til hva jeg sier og er løsningsorientert og kunnskapsrik.

Lyttende og god lege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt . Har hatt henne som fastlege ca 6 år. Hun tar deg på alvor og er det noe hun er usikker på så dobbelsjekker hun enten med å lese seg frem eller ringe for å få svaret . Trenger du henvisning ordner hun det. Hun kan ringe deg kl 21 på kvelden for å gi beskjed om at hun har sett på prøvene ... osv . Hun er veldig dedikert i jobben sin. Jeg kommer aldri til å bytte lege! Kan ikke få rost denne legen nok👍