Hedda Solerød

Autorisasjon (1995)

Hedda Solerød er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hedda Solerød

Dårlig service

hver gang jeg får time hos hun så får jeg ikke meg inn på den tidspunktet som er avtalt, en gang måte jeg vente en time får jeg fikk meg inn til min time.

Trygg, varm, lyttende og kunnskapsrik.

Jeg har hatt Dr. Solerød som fastlege i langt over 20 år. Med et sammensatt og komplekst sykdomsbilde, føler jeg meg sett, lyttet til og tatt på alvor. Kanskje innser man ikke rekkevidden av hva man har i en fastlege, før legen av ulike årsaker en dag ikke er tilstede på sitt kontor. Kjenner på dyp takknemlighet over å ha Dr.Solerød som fastlege, og håper hun vil fortsette i mange år.

Profesjonell holdning.

Føler meg godt ivaretatt og blir lyttet til. Jeg har ingen sykdommer av betydning, men har fått gode råd i forhold til en sunnere livsstil.

Har fått rask betjening digitalt hva angår resepter og andre ting som kan tas digitalt.

Løsningsorientert og kunnskapsrik

Jeg har hatt Solerød som fastlege i 20 år og har bare gode erfaringer med henne, både for meg selv og barna våre. Hun lytter til hva jeg sier og er løsningsorientert og kunnskapsrik.

Svært misfornøyd

Jeg hadde denne fastlegen tidligere. Min ærlige erfaring er at hun ikke er like interessert i alle pasientgrupper. Fikk dårlig Informasjon, oppfølging og hjelp da jeg ble svært syk,