Utmarkveien Legekontor

Utmarkveien 2 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Utmarkveien Legekontor

Trygg, flink, tilstede og empatisk

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Har hatt Anne Cathrine som fastlege i ca. 20 år, og så lenge hun fortsetter som fastlege går jeg (og resten av familien dit). Hun er tilgjengelig for oss, vet hun ikke svaret snakker hun med spesialister på aktuelle område, eller henviser dit. Hun er varm, omsorgsfull, litt streng, og et av de fineste menneskene jeg noen sinne har møtt.

Fantastisk lege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Anne Cathrine Sundseth er en dyktig, vennlig, profesjonell og ivaretagende lege. Fantastisk lege, rett og slett

Svært misfornøyd

Lege: Hedda Solerød Skrevet

Jeg hadde denne fastlegen tidligere. Min ærlige erfaring er at hun ikke er like interessert i alle pasientgrupper. Fikk dårlig Informasjon, oppfølging og hjelp da jeg ble svært syk,

Den perfekte fastlege

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Sundseth er virkelig en fastlege av de sjeldne. Hun er medfølende, flink med barn, og bryr seg virkelig om pasientene sine. Det legges merke til når store og små er gjengangere på fastlegekontoret. Hun spør alltid om hvordan det går og er veldig opptatt av barna.
I tillegg er hun faglig dyktig og henviser ved behov. Lett å prate med og tar bekymringer på alvor.
Vi kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Flott lege og menneske

Lege: Anne Cathrine Sundseth Skrevet

Dr. Sundseth er Dr. Dyrdals etterfølger. Jeg har vært utrolig fornøyd med Dyrdal, men er om mulig enda mer fornøyd med Sundseth. Hun er en utrolig dyktig lege som er god til å se helheten til pasienten. I tillegg er hun spesielt fin å snakke med om ting som oppleves som vanskelige. Også helsesekretærene på kontoret er hyggelige og hjelpsomme. Eneste minuset ved Utmarkveien legekontor må sies å være vikar [navn fjernet av moderator], som er den mest nedlatende og usympatiske behandleren jeg har vært utfor i helsevesenet i løpet av mitt voksne liv. Forstår det heldigvis slik at hun ikke skal fortsette ved kontoret.
En stor takk til Dr. Sundseth for at det finnes behandlere som henne.