St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Den beste legen jeg har hatt :)

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Stoler virkelig på at hun utreder alle muligheter av sykdommer. Blir sendt til spesialister og hun tar blodprøver og finner ut hvilke behandlinger, medesiner som trengs. Hun bruker den tiden som er nødvendig og jeg føler meg trygg på at hun "ser" meg. Håper hun blir værende på Tøyen i mange mange år :)

Den dårligste legen jeg har hatt.

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg var hos Suzana for første gang pga. at min fastlege vær på ferie og jeg likte ikke hvordan jeg ble behandlet. Den legen er svært arrogant og mangler evner til å kommunisere. Etterhvert ble jeg tilbudt av personalet å være hos henne igjen. Det jeg takket med en stor NEI. Hun er ikke å anbefale i det hele tatt.

Beste legen vi har hatt

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Vi digger Suzana! Hun er faglig sterk og oppdatert, hun husker oss fra gang til gang og er oppriktig interessert i hvordan vi har det. Hun er den beste legen vi noen gang har hatt, og vi går der hele familien.

Klart leger blir stressa noen ganger, de har venterommet fullt av pasienter som er gretne og syke, så de blir irritert og stressa som andre folk. Vi mener man må behandle legen som man ønsker å blir behandlet tilbake. Hvor mange ganger er du hyggelig mot en person som ikke er hyggelig tilbake?

En fantastisk lege

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år nå, og jeg føler at jeg kan snakke med henne om absolutt alle ting. Hun er forståelsesfull, faglig dyktig og tar ting på alvor. Det er en positiv opplevelse å komme til legen. Jeg føler jeg blir møtt med respekt og velvillighet.

Flink

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Var 1 gang hos Suzana da min fastlege var på ferie var kjempefornøyd med henne..