Rebecca Anjum

St. Hanshaugen legesenter

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

St. Hanshaugen legesenter
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo
Rebecca Anjum er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Dårlig opplevelse

Jeg var nødt til å bytte fastlege etter kort tid da jeg absolutt ikke ble tatt på alvor. Hun er uinteressert i å tilby behandling og jeg ble snakket til på en nedlatende måte. Jeg følte meg utrolig uviktig og minimert etter å ha vært hos Rebecca.

Gir gode svar og følger opp

Har gått til Rebecca i drygt 6 mnd. og føler at hun er flink! Hun følger opp og gir remis når det trenges. Flink på barn da hun er barnelege på helsestasjon noen dag i uken i tillegg.

Flink lege

Hadde Rebecca som fastlege i 3 år. Hadde mange vikarer i tiden, som tidvis preget oppfølgingen min. Men generelt mange dyktige vikarer som var gode på kommunikasjon. Tidvis utfordringer med kommunikasjonen med sentralbordet, når de oppleves som "gatekeepers" ved behov for korttime er det utfordrende når man er i dårlig form.

Den tiden jeg har hatt timer hos Rebecca har jeg stort sett vært fornøyd. Rebecca er faglig veldig dyktig, et medmenneske, og jeg føler hun tok meg på alvor og henviste når det var nødvendig.

Ingen god opplevelse

Mitt første møte med fastlegen min var ingen spesielt god opplevelse. Jeg oppsøkte legen min da jeg var i en veldig sårbar periode. I stedenfor å bli møtt med empati og omsorg, opplevde jeg at legen hadde dårlig tid og liten forståelse for situasjonen min. Velger derfor å bytte fastlege.

Arrogant og uinteressert fastlege

Har hatt hennes som fastlege i 3 år. Opplever en lege som ikke tar seg tid til pasientene, blir fort irritert og er uinteressert. Hun er sen med å gi henvisninger, og veldig vanskelig å få i tak via telefon. Har opplevd flere ganger at sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som hun ikke gjør.