Rebecca Anjum

St. Hanshaugen legesenter
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo
Rebecca Anjum er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Kunnskapsrik og tar deg på alvor

En av de beste legene jeg har hatt i mitt liv. Kommer aldri til å bytte, for en god lege er sjelden vare. Hun lytter og tar meg alltid på alvor, i motsetning til andre leger jeg tidligere har gått til. Hun tar situasjonen min på alvor og følger nøye opp for hva som skjer videre. Veldig kunnskapsrik og kan sakene sine. Utrolig hyggelig og snill også.

Eneste negative er lang venteliste, men det er ikke hennes feil.

Aldri tilgjengelig

Trodde dette skulle bli min nye faste fastlege i god tid fremover, men hun er aldri tilgjengelig. I løpet av ett år jeg har hatt henne som fastlege, har jeg aldri møtt henne, selv om jeg har vært innom legekontoret flere ganger, men da har det vært vikar som har hjulpet.

Anbefales ikke

Ventet først i 20 min for å komme inn til timen min, så ble jeg møtt av legesekretæren som skulle ta prøver. Måtte igjen vente 15-20 min før jeg kom inn til legen (Rebecca) der var jeg kanskje i 5 min, følte ikke jeg ble hørt og forstått på den måten man skal bli hos en fastlege.

Veldig grundig og kunnskapsrik

Anjem lytter, er grundig. profesjonell og hyggelig.
Hun er lett å snakke med, også om vanskelige ting.

Anbefales på det varmeste!

Jeg har nå hatt flere konsultasjoner hos dr. Anjum og er strålende fornøyd med mitt fastlegebytte. Jeg opplever henne som svært grundig, med høy faglig kompetanse. Hun er omsorgsfull, tar seg god tid og vier også oppmerksomhet til det psykiske aspektet ved menneske. Hun får min varmeste anbefaling!