Rebecca Anjum

St. Hanshaugen legesenter
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo
Rebecca Anjum er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Veldig hyggelig, omsorgsfull og lett å prate med :)

Rebecca er flink til å høre på meg og se mine behov. Mine behov blir ivaretatt av henne. Hun nøler ikke med å henvise videre som jeg har opplevd hos andre leger som liker å observere og da blir tilstanden verre. Hun er omsorgsfull og gjør sin beste for å hjelpe meg. Glad og takknemlig for å ha henne som min fastlege!

Har aldri blitt behandlet så dårlig.

Jeg valgte Anjum etter å ha lest alle de fine anmeldelsene her, men jeg ble svært skuffet. For det første så er det veldig vanskelig å få time, og for det andre så ble jeg ikke tatt seriøst. Hun ville aldri hjelpe meg med problemene jeg hadde og jeg måtte trygle for å bli sjekket. Hun tok heller ikke mine psykiske problemer seriøst og derfor ville hun heller ikke henvise meg til noen andre som kunne hjelpe. Hun har alltid lite tid og prøver å få meg ut så fort som mulig.

Synes at alt var ganske støtende og jeg kan ikke skjønne hvordan hun kan ha så gode tilbakemeldinger når hun er mer opptatt av å presse inn så mange som mulig innen en time istedenfor å fokusere på å hjelpe pasientene sine.

Kunnskapsrik og tar deg på alvor

En av de beste legene jeg har hatt i mitt liv. Kommer aldri til å bytte, for en god lege er sjelden vare. Hun lytter og tar meg alltid på alvor, i motsetning til andre leger jeg tidligere har gått til. Hun tar situasjonen min på alvor og følger nøye opp for hva som skjer videre. Veldig kunnskapsrik og kan sakene sine. Utrolig hyggelig og snill også.

Eneste negative er lang venteliste, men det er ikke hennes feil.

Aldri tilgjengelig

Trodde dette skulle bli min nye faste fastlege i god tid fremover, men hun er aldri tilgjengelig. I løpet av ett år jeg har hatt henne som fastlege, har jeg aldri møtt henne, selv om jeg har vært innom legekontoret flere ganger, men da har det vært vikar som har hjulpet.

Anbefales ikke

Ventet først i 20 min for å komme inn til timen min, så ble jeg møtt av legesekretæren som skulle ta prøver. Måtte igjen vente 15-20 min før jeg kom inn til legen (Rebecca) der var jeg kanskje i 5 min, følte ikke jeg ble hørt og forstått på den måten man skal bli hos en fastlege.