Rebecca Anjum

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo
Rebecca Anjum er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Dyktig og hyggelig fastlege

Har hatt Rebecca som fastlege i 2,5 år. Ingenting å utsette på henne. Dyktig, kunnskapsrik og åpen for diskusjon. Følger alltid opp som avtalt.

Kan anbefale henne til alle.

Ryddig og dyktig lege

Opplever Rebecca som en ryddig og dyktig lege. Hun lytter og analyserer, tar nødvendige prøver og vurderer videre behandling og oppfølgning på en god måte.

Hun ringte tilbake der dette ble avtalt, og hun fulgte meg opp etter en uke for å høre hvordan jeg hadde det.

En god lege om du ønsker en ung, effektiv og faglig trygg fastlege!

Dårlig opplevelse

Jeg var nødt til å bytte fastlege etter kort tid da jeg absolutt ikke ble tatt på alvor. Hun er uinteressert i å tilby behandling og jeg ble snakket til på en nedlatende måte. Jeg følte meg utrolig uviktig og minimert etter å ha vært hos Rebecca.

Gir gode svar og følger opp

Har gått til Rebecca i drygt 6 mnd. og føler at hun er flink! Hun følger opp og gir remis når det trenges. Flink på barn da hun er barnelege på helsestasjon noen dag i uken i tillegg.

Flink lege

Hadde Rebecca som fastlege i 3 år. Hadde mange vikarer i tiden, som tidvis preget oppfølgingen min. Men generelt mange dyktige vikarer som var gode på kommunikasjon. Tidvis utfordringer med kommunikasjonen med sentralbordet, når de oppleves som "gatekeepers" ved behov for korttime er det utfordrende når man er i dårlig form.

Den tiden jeg har hatt timer hos Rebecca har jeg stort sett vært fornøyd. Rebecca er faglig veldig dyktig, et medmenneske, og jeg føler hun tok meg på alvor og henviste når det var nødvendig.