Rebecca Anjum

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo
Rebecca Anjum er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rebecca Anjum

Ingen god opplevelse

Mitt første møte med fastlegen min var ingen spesielt god opplevelse. Jeg oppsøkte legen min da jeg var i en veldig sårbar periode. I stedenfor å bli møtt med empati og omsorg, opplevde jeg at legen hadde dårlig tid og liten forståelse for situasjonen min. Velger derfor å bytte fastlege.

Arrogant og uinteressert fastlege

Har hatt hennes som fastlege i 3 år. Opplever en lege som ikke tar seg tid til pasientene, blir fort irritert og er uinteressert. Hun er sen med å gi henvisninger, og veldig vanskelig å få i tak via telefon. Har opplevd flere ganger at sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som hun ikke gjør.

Hyggelig og faglig trygg

Hadde en kjempefin time med henne. Hun var åpen, imøtekommende og forståelsesfull. Fikk også hjelp og info om alt jeg lurte på. En lege jeg vil anbefale til andre.

Dårlige erfaringer...

Har gått til henne i over ett år da jeg ønsket primært å gå til en kvinnelig lege, men jeg opplever at hun ikke tar seg tid til meg og blir fort irritert. Har også opplevt å vente i over 6 mnd på en henvisning som hun skulle sende videre uten at det ble gjort. Får heller aldri tak i henne gjennom legekontoret, selvom sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som aldri skjer. Det har ofte ført til at et lite spørsmål som jeg ønsker å stille henne ang min situasjon, må vente i 4 uker før jeg får en legetime for det ene spørsmålet. Som det å spørre om henvisningen hadde blitt sendt. Har også opplevt flere ganger at hun skriver ukorrekte legeerklæringer og er ikke oppdatert på meg og min journal når jeg kommer til timen.

Jeg er svært skuffet over denne legen og bytter så fort det er ledig en annen plass!

Ikke tilgjengelig og uinteressert

Har hatt henne som fastlege i et par år, men har kun møtt henne 1 gang og hatt vikarer/turnusleger de andre gangene. Har hatt flere (6-8) legetimer gjennom året (2017). Har sett henne i gangene/forbifarten når jeg har hatt time hos vikarene, og hun virker sliten/lei av sin tilværelse. Sekretærene er herlige og imøtekommende. Legen derimot fremstår arrogant og nokså faglig dyktig, men ikke tilgjengelig.