Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Arrogant og nedlatende, lytter ikke

Jeg fikk ingen hjelp av denne legen. Jeg kom med et problem jeg har hatt i 4 år, og forklarte min sykdomshistorie. Hun spurte hva jeg forventet at hun skulle gjøre med et problem jeg har hatt i så mange år. Hun lyttet ikke til problemet mitt, hun oppførte seg som om jeg ikke hadde et problem og at jeg bare måtte skjerpe meg. Jeg fikk ingen tips eller henvisninger. Jeg gikk ut av timen i sjokk. Jeg har aldri blitt behandlet slik av en lege. Jeg anbefaler ikke denne legen.

En dyktig og dedikert fastlege

Jeg søkte denne legen etter anbefalinger fra nære venner, og jeg har hatt henne som min fastlege siden januar 2024.

Suzana er dyktig og imøtekommende lege med stor kunnskap om allmenmedisin.
Hun gir tydelig råd og veiledning og er alltid klar til å høre og forstå.
Anbefaler henne på den sterkeste!

Likevel er selve legesenteret ikke det beste valget kan jeg si. Det er stor ventetid for å få time og lang kø hver gang jeg kommer til avtalt time der og det går ikke an å få haste time på samme dag.

Nøy og dyktig fastlegen!

Har Suzana som lege snart blir 5 år!
Kjempe fornøyd med henne ikke helt fornøyd med St. Hanshaugen legekontor hver gang....

Arrogant, nedlatende, uprofesjonell

Vi har bedt om oppfølging fra en barnelege for vår nyfødte prematur baby og vi kunne ikke fått en dårligere lege.
Vi fikk dessverre time hos Gojkovic på Sankt HansHaugen Helsestasjon der hun ble presentert som barnelege (de har ikke noen barneleger der har vi funnet ut etter hvert).

Gojkovic oppførte seg arrogant, overlegen, mobette, og uprofesjonelt siden vi kom inn døra. Da kona mi, som er lege, sa at vi tror at babyen sover mer enn normal, svarte hun: “Hvor mange barn har har dere fulgt opp får å vite hva er normalt?” Jeg spurte om det var noen forskjell mellom oppfølging av premature og normale barn. Gojkovic sa at hun ikke ville svare på spørsmålet. Jeg sa at vi har fått dårlig behandling og info, at vi ble ikke lyttet til siden begynnelsen og tilstanden fortsetter. Gojkovic sa da at vi bør gå til privat barnelege.

Gojkovics dårlige behandling er ikke verdig av en lege og hun bør ikke være en.

Omsorgsfull

Veldig fin lege som ser pasienten og bryr seg.
Jeg og mine barn har hatt Suzana som lege i mange år og vi blir alltid tatt i. mot på en veldig fin måte. Hun er flink til å snakke med barna. Dyktig lege.