Suzana Gojkovic

Ensjø Legesenter

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ensjø Legesenter
Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Tlf: 23 03 50 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Suzana Gojkovic er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

veldig god fastlege

Dr. Suzana har vært fastlegen til sønnen min og meg fra 2015. Nå er hun også fastlegen til mitt nyfødte barn og min mann tenker å bytte til henne også.
Dr Suzana is a very intelligent doctor who puts passion and heart into her work to help her patients. She is very disciplined and maintain order. She has patience, listens to us carefully & takes time to explain in details (even in more scientific details, we love it & learn more). She genuinely cares for her patients & we can see that she deeply cares for our children. So far her diagnosis is highly accurate & she took good decisions (&we truly hope it will remain that way in the future). Når vi hadde språkproblemen fordi vår norsk var limited, hun snakker i engelsk. Vi håper at alt skal være bra som alt har vært alltid bra.
Erfaring med vårt første barn (3år nå): noen ganger er vi litt paranoid når sønnen vår var sykk eller hadde høy feber. Vi fikk alltid akkuttlegetimen og dr. suzana er alltid tålmodig og forstår at han er vår første sønn. til nå hadde hun alltid akkurat diagnose og vi elsker blødproven til barn hver gang om å se hvis det er en bakteriinfeksjon. Man kan se at hun er flink og er glad å arbeide med barna.
erfaring med meg: jeg gikk til dr suzana til nå bare hvis jeg må ha injeksjon noen måneder jeg fikk behandling i hospitalet og jeg ser at hun føler for meg og genuinely ønsker at behandling blir en suksess.
erfaring når jeg var gravid: dr. Suzana er best. She acted in the best interest for the baby and me & genuinely cared for us. Even det var en veldig stor problem i slutt av mitt graviditaet og hun hjalp meg så mye. jeg kan ikke nok takke dr suzana.
erfaring med babyen: babyen hadde bare 1 gang time hoss dr suzana og alt var perfekt.
erfaring med ensjø legesenter: telefonkø er alltid lang mellom kl.830-930. Derfor elsker jeg å bruke timebestilling på nettet hvis jeg trenger ikke akkutttime. Jeg liker også elektronisk sykemelding skjema og betalingen er utført via automaten. Blødprøvetaking gikk alltid veldig bra. Resepsjonisten er effektiv og snille. De har også wifi. Small input, teppen/carpet i lekehjørnet trenger å bli vasket.

Den beste fastlegen jeg har hatt! (men jentene i resepsjonen derimot....)

Suzana er utvilsomt den beste fastlegen jeg har gått til. Jeg traff henne tilfeldigvis på helsestasjonen og ventet deretter i nesten et år på at hun skulle få en ledig plass på lista. Både jeg og mine barn går til henne.

Hun er utrolig flink med barn, og beroliger og støtter når det trengs. Man får alltid time på dagen (til barn) og hun ringer opp igjen senere for å høre hvordan det går. Hun henviser videre når hun er usikker og hun virker trygg i sine vurderinger ellers. Hun bruker den tiden som trengs, selv om man går over tiden. Derfor er hun også ofte forsinket...

Jentene i resepsjonen derimot.......de er sure og ekstremt lite serviceminded. Du føler deg til bry når du kommer bort for å spørre om noe eller betale. Det tar alltid lang tid å komme gjennom på telefonen, men det er et STORT pluss at man kan bestille time på nettet.

Gir allikevel full score, pga Suzana.

Hvis du trenger å bli dyttet lenger ned...

I utgangspunktet en hyggelig dame - men hun gjorde meg veldig utrygg i mitt andre svangerskap. Jeg kunne knapt gå pga bekkenplager fra uke syv og hadde mye smerter. Hun fortalte at jeg hadde fått svangerskapdiabetes og full av hormoner ble jeg trist og gråt(mest flau og skuffet over meg selv). Da skjelte hun meg ut og ba meg tenke på 6-barnsmødre i Afrika som måtte jobbe med småbarn på ryggen og barn i magen. Jeg hadde ingenting å gråte for. Da jeg kom tilbake for en sjekk fem dager ETTER fødsel og måtte vente i 40 min - for så å få spørsmålet: Skal ikke du trøkke ut den ungen snart? Ja, da byttet jeg fastlege og er VELDIG glad for det!

Dårlig erfaring

Denne legen virker i utgangspunktet hyggelig. Men hun er mest opptatt av å fortelle deg hva hun ikke kan gjøre for deg. Stresset, liker bedre å snakke selv enn å lytte. Føler meg alltid sykere og lei meg når jeg går derfra. Ingen annen lege har fått meg til å føle meg så lite ivaretatt og overlatt til meg selv. Uten tvil den dårligste legen jeg har møtt. Gikk bare når jeg måtte gå dit og gruet meg alltid på forhånd. Men nå har jeg byttet fastlege.

En vits av noen legesekretærer - dyktig lege

Jeg har vært hos Susanna en del ganger. Hun er hyggelig og dyktig. Jeg kvier meg imidertid for de gangene jeg er så uheldig å måtte ha kontakt med sekretærene. Har aldri opplevd maken til ufyselig ungdom. En gang stod jeg i luken mens to jentunger lå over skrivebordet og lo så de skrek og ropte "pain in the ass" mens telefonrøret lå av. Nå du henvender deg til dem er de potte sure. Synd, for en slik lege hadde fortjent bedre omgivelser. Jeg har vært kunde siden 90-tallet, Susanna er den eneste legen jeg har følt meg godt ivaretatt hos. Russisk, snakker meget godt norsk.

En fantastisk lege- anbefaler på det sterkeste!

Empatisk sterk, lyttende, tar deg på alvor, er grundig, tar nødvendige prøver, sender deg videre til spesialister når det er nødvendig. Hun verken minimaliserer eller overdriver den aktuelle problematikk. Trygger ved behov/undersøker nøye ved behov. Forstår godt helheten ift behandling, dvs. både somatisk og psykisk helse. Har kun gode ord å si om denne legen. Anbefaler på det sterkeste!

Varierende ift inntrykk når det gjelder resten av legestaben på legesenteret. Enkelte i respesjonen er ikke dyktige, men enkelte er det. Velger allikevel dette senteret ene og alene pga Suzana G.

Det som trekker ned i denne vurderingen handler ikke om denne legen, men om enkelte i resepsjonen og enkelte andre leger på senteret,

ubehagelig møte

Jeg har hatt suzanna som lege i ca ett år, men har ikke hatt behov for å dra til henne før denne sommeren da jeg ble påkjørt av en bil. I og med at legen var på ferie på dette tidspunktet fikk jeg time hos en vikar ved navnet Maida Sarancic. Etter å ha ventet i 50 minutter over avtalt tid (i ett tomt venteværelse) var det enderlig min tur. Inne på kontoret ble jeg møtt av en lege som knapt så på meg da hun spurt hvorfor jeg hadde kommet. Jeg prøvde å forklare sammenhengende hele historien bak ulykken og skadene jeg hadde blitt påført, men ble hele tiden avbrutt da hun knapt snakket norsk, ikke kunne skrive på en datamaskin eller ordlegge seg, hele mine 20 minutter inne på kontoret brukte hun på å konsentrere seg om disse utfordringene at hun knapt rakk å se på skadene jeg hadde på kroppen eller undersøke meg, jeg gikk ut derfra med en sykemelding på to dager og en anbefaling om å spise paracet og ibux.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Jentene i resepsjonen derimot....... Hadde fått sparken av meg.

Uprofesjonell

Uprofesjonell, frekk og respektløs, tok ikke problemene mine på alvor (angst og depresjon), dårlig til å lytte.
Umulig å komme gjennom på telefon, lange ventetider. Styr unna dette legesenteret, elendig service.

Grei

Grei lege, hun har tatt meg på alvor og viste at hun brydde seg. Dessverre har resepsjonen elendig service. Tilgjengelighet på telefon er utrolig dårlig. Lang ventetid til legetime (over 2 uker). Dårlig system for bestilling av legetime på internett. Har vært bort i en hyggelig person i administrasjonen en gang men totalt sett er inntrykket av administrasjonen i legesenteret negativt.

Anbefales

Jeg kan ikke få fullrost Suzana nok! Fra første dag er jeg blitt mottatt med en ivaretagelse og en respekt som jeg ikke tidligere har opplevd hos leger før. Hun er alltid godt forberedt, tar seg god tid til å lytte, og gir en følelse av trygghet og tillit. Hennes vurderinger har for meg vært utelukkende positive, og jeg stoler 100% på hennes faglige dyktighet. Jeg er svært takknemlig for å ha Suzana som min fastlege.

Dyktig og empatisk lege

Av fastlegene jeg har hatt i Oslo, er Suzana den beste. Hun virker dyktig, tar seg tid til å lytte og er den mer enpatiske legen jeg har møtt. Hun ser faktisk på deg når du snakker til henne istedet for å se ned på pc'en. Suzana er også barnelege på Helsfyr helsestasjon og kan absolutt anbefales som fastlege for små også.
Jeg har for det meste vært der i forbindelse med graviditet eller sykt barn.

Det øvrige personalet (legesekretærer) på Ensjø legesenter varierer fra veldig dyktige og hyggelige til det helt motsatte, dessverre.

Får alltid hastetime på dagen (til barn).

Av og til lang ventetid.

Ikke fornøyd - byttet fastlege

Jeg må dessverre si at jeg ikke var videre fornøyd med Gojkovic som fastlege. Fikk alltid følelsen av at hun ikke lytter/ser den store sammenhengen. Hun henger seg for eksempel opp i en liten uvesentlig detalj, og kjører på utifra denne. Uansett hvor mye man forsøker å forklare problemet føler man at man sitter igjen med at hennes ører har hørt noe helt annet.

Ble ikke tatt alvorlig, og følte hun var arrogant og bagatelliserende. Fikk rett ut beskjed om at det ikke var flere prøver å ta for et bestemt helseproblem. Min nye lege virket betenkt da hun ikke engang hadde tatt blodprøver..

Ellers må jeg stille meg helhjertet bak personen som sier at servicen er elendig på dette legesenteret. Er man nødt til å ringe legen om morgenen må man stå en halvtime + i kø, og i luken gidder de ikke ekspedere deg før de har brukt laaaaaaaaang tid på det de "driver" med. På luken står det et skilt: "Ikke bank på ruten, vi ser deg" For en vits!

Har også alltid måttet vente lenge over tiden for å bli tatt inn til timen, også da jeg hadde dagens første mulige time.

Styr unna dette senteret. Uprofesjonell følelse.

Den beste legen jeg har hatt :)

Stoler virkelig på at hun utreder alle muligheter av sykdommer. Blir sendt til spesialister og hun tar blodprøver og finner ut hvilke behandlinger, medesiner som trengs. Hun bruker den tiden som er nødvendig og jeg føler meg trygg på at hun "ser" meg. Håper hun blir værende på Tøyen i mange mange år :)

Den dårligste legen jeg har hatt.

Jeg var hos Suzana for første gang pga. at min fastlege vær på ferie og jeg likte ikke hvordan jeg ble behandlet. Den legen er svært arrogant og mangler evner til å kommunisere. Etterhvert ble jeg tilbudt av personalet å være hos henne igjen. Det jeg takket med en stor NEI. Hun er ikke å anbefale i det hele tatt.

Beste legen vi har hatt

Vi digger Suzana! Hun er faglig sterk og oppdatert, hun husker oss fra gang til gang og er oppriktig interessert i hvordan vi har det. Hun er den beste legen vi noen gang har hatt, og vi går der hele familien.

Klart leger blir stressa noen ganger, de har venterommet fullt av pasienter som er gretne og syke, så de blir irritert og stressa som andre folk. Vi mener man må behandle legen som man ønsker å blir behandlet tilbake. Hvor mange ganger er du hyggelig mot en person som ikke er hyggelig tilbake?

En fantastisk lege

Jeg har hatt henne som fastlege i noen år nå, og jeg føler at jeg kan snakke med henne om absolutt alle ting. Hun er forståelsesfull, faglig dyktig og tar ting på alvor. Det er en positiv opplevelse å komme til legen. Jeg føler jeg blir møtt med respekt og velvillighet.

Flink

Var 1 gang hos Suzana da min fastlege var på ferie var kjempefornøyd med henne..

Oprofessionellt bemötande

Var där min första gång och satt och väntade länge, gick tillslut fram och frågade varför det tog så lång tid. Då visade det sig att läkaren inte var på plats men att det inte fanns någon annan tillgänglig läkare, och de hade glömt att meddela mig. Skulle också dit för pröver på min son men då sa de att han var för liten för att ta dessa pröver på, fast jag var hänvisad dit. Ingen servicekänsla hos de som jobbar i receptionen utan alla skyllde ifrån sig på varandra, ingen bad ens om ursäkt för att de missat meddela mig om att läkaren inte var där den dag de bokat in min tid. Fick en ny tid, men då var inte Suzana heller där utan en vikarie som knappt kunde norska och också bemötte mig väldigt oproffessionellt. Jag bytte läkare direkt.

Faglig sterk og imøtekommende

Jeg ble behandlet av Suzana for første gang pga. at min fastlege vær på ferie. Det er da at jeg opplevde hva en profesjonell lege, med stor kunnskap om mellom menneske forhold, kan bidra med under sykdom. Siden da er hun familiens fastlege, selv om vi bor 30 minutter unna legesenteret.
Hun følget meg under min (først og prekær) svangerskap på en utmerket måte, og hun er flink med vår ettårs gamle sønn. Mannen min har like god erfaring med Suzana som lege. Hun virker faglig meget sterk og er en imøtekommende person.
Forbedringspotensial ligger i at det tar lang tid før man kan snakke (per telefon) med legesekretær. Men min erfaring at Suzane ringer tilbake når får hun får forespørsel om det, men også for å følge opp når vi er under behandling eller er henvist til spesialist.