Suzana Gojkovic

Autorisasjon (2005)

Suzana Gojkovic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Suzana Gojkovic

Arrogant, nedlatende, uprofesjonell

Vi har bedt om oppfølging fra en barnelege for vår nyfødte prematur baby og vi kunne ikke fått en dårligere lege.
Vi fikk dessverre time hos Gojkovic på Sankt HansHaugen Helsestasjon der hun ble presentert som barnelege (de har ikke noen barneleger der har vi funnet ut etter hvert).

Gojkovic oppførte seg arrogant, overlegen, mobette, og uprofesjonelt siden vi kom inn døra. Da kona mi, som er lege, sa at vi tror at babyen sover mer enn normal, svarte hun: “Hvor mange barn har har dere fulgt opp får å vite hva er normalt?” Jeg spurte om det var noen forskjell mellom oppfølging av premature og normale barn. Gojkovic sa at hun ikke ville svare på spørsmålet. Jeg sa at vi har fått dårlig behandling og info, at vi ble ikke lyttet til siden begynnelsen og tilstanden fortsetter. Gojkovic sa da at vi bør gå til privat barnelege.

Gojkovics dårlige behandling er ikke verdig av en lege og hun bør ikke være en.

Omsorgsfull

Veldig fin lege som ser pasienten og bryr seg.
Jeg og mine barn har hatt Suzana som lege i mange år og vi blir alltid tatt i. mot på en veldig fin måte. Hun er flink til å snakke med barna. Dyktig lege.

Hold deg unna

Får du henne som fastlege så får du aldri møte henne, det er et problem med hele kontoret på St.Hanshaugen, bare vikarer. Hold dere unna. Servicen på kontoret er ikke holdbart.

Uprofesjonell og uhøflig

Var hos henne kun én gang. Hun hadde ikke lest seg opp på journalen og var lite interessert i å høre på meg. Ti minutter inn i timen sluttet hun helt å prate og jeg så meg nødt til å forlate timen gråtende uten videre oppfølgning.

Fraråder på det sterkeste å sette deg på pasientlisten hennes!

Meget flink

Kan virkelig anbefale henne. Føler meg meget godt ivaretatt. Hun er lyttende og har meg som pasient i fokus.