St. Hanshaugen legesenter

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av St. Hanshaugen legesenter

Gir gode svar og følger opp

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har gått til Rebecca i drygt 6 mnd. og føler at hun er flink! Hun følger opp og gir remis når det trenges. Flink på barn da hun er barnelege på helsestasjon noen dag i uken i tillegg.

Flink lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Hadde Rebecca som fastlege i 3 år. Hadde mange vikarer i tiden, som tidvis preget oppfølgingen min. Men generelt mange dyktige vikarer som var gode på kommunikasjon. Tidvis utfordringer med kommunikasjonen med sentralbordet, når de oppleves som "gatekeepers" ved behov for korttime er det utfordrende når man er i dårlig form.

Den tiden jeg har hatt timer hos Rebecca har jeg stort sett vært fornøyd. Rebecca er faglig veldig dyktig, et medmenneske, og jeg føler hun tok meg på alvor og henviste når det var nødvendig.

Rolig og flink

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har bare positive opplevelser med Amin. Vært hos ham ved både skader og sykdom og han tar meg alltid på alvor. Ser det er noen som rakker ned på legen her, men de meningene reflekterer ikke mitt inntrykk. Han er vel dog ikke en fyr du kan gå å bestille en sykemelding hos, uten å ha en lidelse (og det er en bra ting)

Ingen god opplevelse

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Mitt første møte med fastlegen min var ingen spesielt god opplevelse. Jeg oppsøkte legen min da jeg var i en veldig sårbar periode. I stedenfor å bli møtt med empati og omsorg, opplevde jeg at legen hadde dårlig tid og liten forståelse for situasjonen min. Velger derfor å bytte fastlege.

Arrogant og uinteressert fastlege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har hatt hennes som fastlege i 3 år. Opplever en lege som ikke tar seg tid til pasientene, blir fort irritert og er uinteressert. Hun er sen med å gi henvisninger, og veldig vanskelig å få i tak via telefon. Har opplevd flere ganger at sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som hun ikke gjør.