St. Hanshaugen legesenter

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Dyktig, profesjonell og sympatisk lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Rebecca er en dyktig, grundig og sympatisk lege som gjør jobben sin skikkelig. Hun er kunnskapsrik og har hjulpet meg med stoffskifte problemer. Hun tar det jeg sier på alvor, og gjør ordentlige undersøkelser. Da jeg startet hos henne intervjuvet hun meg nøye og stilte mange spørsmål, det har jeg ikke opplevd hos en fastlege før. Jeg fikk løst mange av helseproblemene mine i samarbeid med henne. Jeg er meget fornøyd og kan varmt anbefale henne.

Bedre enn sitt rykte!

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Nå har jeg møtt dr. Amin ved en håndfull anledninger de siste årene. Jeg opplever ham langt bedre enn sitt rykte - og mye av den kritikk som her fremkommer. Han er ung, nøktern (hvilket jeg mener er en god egenskap for en lege), kunnskapsrik og har gitt meg god service og oppfølgning hver gang. Kanskje ikke rett lege hvis det er mer en psykolog du trenger - men det vet jeg vel egentlig ikke - men som somatisk lege; helt førsteklasses!

Faglig dyktig og empatisk lege

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Jeg har hatt legen Amin i snart 4 år, Han har hjulpet meg med å diagnoser alvorlig sykdom og følge meg opp. Amin er imøtekommende, trygg lyter og ikke minst faglig dyktig. Legekontorer har også digital booking av timer og e-konsultasjon i tillegg til å spørre personalet om hjelp/veiledning.

Can not get help

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

He seems like a kind person with good communication but as a doctor i think he is not a good choice.

He has 2 ways to approach to a problem;
1. lets wait and see if it will get worse or not, or
2. he does not know what shall be done, so he suggest you search for a private medical help because there will be a long waiting list to go to a specialist.

I totally would not recommend him as a GP, it didn't surprise me to see so many bad comments about him at all.

I hope he reads those comments and will find a way to improve him self.

Empatisk og dyktig

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Jeg kom til Rebecca etter å ha slitt periodevis med psykiske plager og etter å ha fått svært varierende hjelp hos tidligere fastleger. Rebecca tok meg på alvor, viste medfølelse og empati og var samtidig både effektiv og dyktig. Hun har god kunnskap på området og kunne gi gode tips. Hun var også rask til å henvise videre og fulgte opp i den prosessen ved lang ventetid. Jeg kunne ikke ha blitt møtt på en bedre måte.