St. Hanshaugen legesenter

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Aldri opplevd liknende arroganse

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Jeg ble henvist til Amin da min fastlege ikke hadde tid. Jeg forklarte min problemstilling med at jeg ikke tåler konvensjonelle betennelsesdempende medisiner. Jeg hadde tidligere fått skrevet ut sterke smertestillende medisiner som ikke behandler problemet men som tar bort smerten og gjør meg helt zombie. Foreslo andre alternativer jeg hadde lest om at andre i min situasjon bruker med god effekt og ble møtt av en vegg. Amin sier dette skriver jeg ikke ut, og da jeg prøvde å få en forklaring på hvorfor han ikke ville skrive dette ut eller hjelpe meg med å finne alternative behandlinger la han bare på! Skal aldri aldri til han igjen

Fordomsfull og nedlatende

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Denne legen viste fordommer mot psykiske helseplager, og det var vanskelig å få hjelp. Jeg hadde opplevd belastende hendelser, men fikk ikke hjelp med dette. Hun viste lite empati, og virket irritert. Hun ville ha meg fortest mulig ut av døren.

Pålitelig og kunnskapsrik

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har hatt Waqas Amin som fastlege i et år nå, og har aldri opplevd bedre oppfølging. Har du psykiske plager blir du hørt, og det blir lagt en plan med en gang. Anbefaler han på det varmeste!

utålmodig og dømmende

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

kom med kommentarer som virket litt frekke og dømmende. ikke sikker på om jeg fikk den beste behandlingen jeg kunne ha

Totalt fraværende lege

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av en så fraværende lege. I sommer hadde jeg Covid og helsemyndighetene koblet på fastlegen min, men det ble ikke tatt noe kontakt. Jeg prøvde å 2 uker å komme i kontakt med Wasqas uten hell. Han sendte meg derimot faktura for e-konsultasjon som han ikke hadde foretatt. Har vært hos han tidligere også der han har vært helt fraværende. Jeg er hos legen kanskje hvert 3 år, men dette blir for dumt.