St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Nøy og dyktig fastlegen!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Har Suzana som lege snart blir 5 år!
Kjempe fornøyd med henne ikke helt fornøyd med St. Hanshaugen legekontor hver gang....

Arrogant og uprofesjonell

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Han lytter ikke til pasienten. Fikk inntrykk av at han har null peiling på hva han driver med. Han sjekket meg ikke ordentlig og var veldig arrogant. Skal bare "bli ferdig" med pasienten. Følte jeg ikke fikk noe hjelp etter å ha sittet flere timer i kø.

Arrogant

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Foraktfull, avvisende holdning mot pasient. Dette inntrykket fra første konsultasjon, fikk jeg bekreftet i senere konsultasjoner. Byråkratisk tilnærming til legerollen.

Fantastisk lege

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Ein flott fastlege som er god til å lytte og ta pasienten på alvor. Legekontoret er svært hjelpsomt og enkelt å få tak i. Eg er utruleg takksam for god behandling og det er med sorg eg flyttar ut av byen og myster legen min

Arrogant, nedlatende, uprofesjonell

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Vi har bedt om oppfølging fra en barnelege for vår nyfødte prematur baby og vi kunne ikke fått en dårligere lege.
Vi fikk dessverre time hos Gojkovic på Sankt HansHaugen Helsestasjon der hun ble presentert som barnelege (de har ikke noen barneleger der har vi funnet ut etter hvert).

Gojkovic oppførte seg arrogant, overlegen, mobette, og uprofesjonelt siden vi kom inn døra. Da kona mi, som er lege, sa at vi tror at babyen sover mer enn normal, svarte hun: “Hvor mange barn har har dere fulgt opp får å vite hva er normalt?” Jeg spurte om det var noen forskjell mellom oppfølging av premature og normale barn. Gojkovic sa at hun ikke ville svare på spørsmålet. Jeg sa at vi har fått dårlig behandling og info, at vi ble ikke lyttet til siden begynnelsen og tilstanden fortsetter. Gojkovic sa da at vi bør gå til privat barnelege.

Gojkovics dårlige behandling er ikke verdig av en lege og hun bør ikke være en.