St. Hanshaugen legesenter

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av St. Hanshaugen legesenter

Et offer

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Vil beskrive Amin som et offer for tidspress han til stor grad velger å legge på seg selv. Ser han har mange tilgjengelige plasser ledige hos seg, men han burde først innse at han må ha tid til de pasientene han har før han velger å ta flere. Virker som han er mest interessert i å få pasienten ut når en først er kommet inn. Har vært hos denne mannen tre ganger på litt over et år, noe som er helt uvanlig for meg, hyppigheten mye grunnet null svar på noe som helst alle gangene. Ute etter 5 min alle gangene, den siste av eget valg grunnet den samme ignorante holdningen som alle gangene, noe som gjør at tiden min hos han er fullstendig bortkastet. Håper han tar seg bedre tid til de som virkelig trenger det, og at jeg på bakrunn av selvopplevd empiri ikke kan generalisere. Trist å se hvor mye bedre det private ivaretar kunden enn det offentlige på dette punktet.

Dårlig opplevelse

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Jeg var nødt til å bytte fastlege etter kort tid da jeg absolutt ikke ble tatt på alvor. Hun er uinteressert i å tilby behandling og jeg ble snakket til på en nedlatende måte. Jeg følte meg utrolig uviktig og minimert etter å ha vært hos Rebecca.

Gir gode svar og følger opp

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har gått til Rebecca i drygt 6 mnd. og føler at hun er flink! Hun følger opp og gir remis når det trenges. Flink på barn da hun er barnelege på helsestasjon noen dag i uken i tillegg.

Flink lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Hadde Rebecca som fastlege i 3 år. Hadde mange vikarer i tiden, som tidvis preget oppfølgingen min. Men generelt mange dyktige vikarer som var gode på kommunikasjon. Tidvis utfordringer med kommunikasjonen med sentralbordet, når de oppleves som "gatekeepers" ved behov for korttime er det utfordrende når man er i dårlig form.

Den tiden jeg har hatt timer hos Rebecca har jeg stort sett vært fornøyd. Rebecca er faglig veldig dyktig, et medmenneske, og jeg føler hun tok meg på alvor og henviste når det var nødvendig.

Rolig og flink

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har bare positive opplevelser med Amin. Vært hos ham ved både skader og sykdom og han tar meg alltid på alvor. Ser det er noen som rakker ned på legen her, men de meningene reflekterer ikke mitt inntrykk. Han er vel dog ikke en fyr du kan gå å bestille en sykemelding hos, uten å ha en lidelse (og det er en bra ting)