St. Hanshaugen legesenter

Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av St. Hanshaugen legesenter

Arrogant og uinteressert fastlege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har hatt hennes som fastlege i 3 år. Opplever en lege som ikke tar seg tid til pasientene, blir fort irritert og er uinteressert. Hun er sen med å gi henvisninger, og veldig vanskelig å få i tak via telefon. Har opplevd flere ganger at sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som hun ikke gjør.

Hyggelig og faglig trygg

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Hadde en kjempefin time med henne. Hun var åpen, imøtekommende og forståelsesfull. Fikk også hjelp og info om alt jeg lurte på. En lege jeg vil anbefale til andre.

Nedlatende

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Var på et sted i livet der jeg måtte be om hjelp og endte opp hos Waquas. Hos han møtte jeg bare nedlatenhet, arroganse og ingen hjelp. Jeg fikk beskjed om å kjøpe en humoristisk bok om psykisk sykdom, "bestill dobbelttime neste gang" og at jeg snakket som en gammel dame. Han spurte om jeg var suicidal og sendte meg gråtende ut. Fikk heldigvis profesjonell hjelp hos ny fastlege etter noen måneder med forverring.

Dårlige erfaringer...

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har gått til henne i over ett år da jeg ønsket primært å gå til en kvinnelig lege, men jeg opplever at hun ikke tar seg tid til meg og blir fort irritert. Har også opplevt å vente i over 6 mnd på en henvisning som hun skulle sende videre uten at det ble gjort. Får heller aldri tak i henne gjennom legekontoret, selvom sekretærene sier hun skal ringe opp, noe som aldri skjer. Det har ofte ført til at et lite spørsmål som jeg ønsker å stille henne ang min situasjon, må vente i 4 uker før jeg får en legetime for det ene spørsmålet. Som det å spørre om henvisningen hadde blitt sendt. Har også opplevt flere ganger at hun skriver ukorrekte legeerklæringer og er ikke oppdatert på meg og min journal når jeg kommer til timen.

Jeg er svært skuffet over denne legen og bytter så fort det er ledig en annen plass!

Meget fornøyd

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

En faglig dyktig lege, som lytter og tar en på alvor. Nøler ikke med å konferere med og henvise videre til spesialist(er), og utøver faglig forsvarlig og omsorgsfull helsehjelp. Tar seg nødvendig tid til pasienten og utøver sitt arbeid i et behagelig tempo, men effektivt. Øvrig personale er også dyktige og imøtekommende. Sjeldent opplevd lang ventetid eller vansker med å oppnå kontakt med legesenteret.