St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Arrogant og nedlatende, lytter ikke

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg fikk ingen hjelp av denne legen. Jeg kom med et problem jeg har hatt i 4 år, og forklarte min sykdomshistorie. Hun spurte hva jeg forventet at hun skulle gjøre med et problem jeg har hatt i så mange år. Hun lyttet ikke til problemet mitt, hun oppførte seg som om jeg ikke hadde et problem og at jeg bare måtte skjerpe meg. Jeg fikk ingen tips eller henvisninger. Jeg gikk ut av timen i sjokk. Jeg har aldri blitt behandlet slik av en lege. Jeg anbefaler ikke denne legen.

En dyktig og dedikert fastlege

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Jeg søkte denne legen etter anbefalinger fra nære venner, og jeg har hatt henne som min fastlege siden januar 2024.

Suzana er dyktig og imøtekommende lege med stor kunnskap om allmenmedisin.
Hun gir tydelig råd og veiledning og er alltid klar til å høre og forstå.
Anbefaler henne på den sterkeste!

Likevel er selve legesenteret ikke det beste valget kan jeg si. Det er stor ventetid for å få time og lang kø hver gang jeg kommer til avtalt time der og det går ikke an å få haste time på samme dag.

Nøy og dyktig fastlegen!

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Har Suzana som lege snart blir 5 år!
Kjempe fornøyd med henne ikke helt fornøyd med St. Hanshaugen legekontor hver gang....

Arrogant og uprofesjonell

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Han lytter ikke til pasienten. Fikk inntrykk av at han har null peiling på hva han driver med. Han sjekket meg ikke ordentlig og var veldig arrogant. Skal bare "bli ferdig" med pasienten. Følte jeg ikke fikk noe hjelp etter å ha sittet flere timer i kø.

Arrogant

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Foraktfull, avvisende holdning mot pasient. Dette inntrykket fra første konsultasjon, fikk jeg bekreftet i senere konsultasjoner. Byråkratisk tilnærming til legerollen.