Trondheim Lungelegesenter AS

Tlf: 73 52 05 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trondheim Lungelegesenter AS

Grundig og dyktig

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Kom til Heggli etter å ha skjønt at kortisonholdig astmamedisin var en dårlig løsning for meg som er i ferd med å utvikle beinskjørhet. Ble tatt grundige tester og kartlegging. Syns jeg har fått god oppfølging. Heggli har tatt seg god tid til å forklare meg hva som skjer med kroppen, og hvordan jeg bør ta de nye medisinene.

Dyktig og nøye

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Sykepleieren er dyktig, grundig og trivelig og forklarer godt. Heggli tar mange grundige tester, prøver nye behandlinger og forklarer veldig nøye prosedyrer, medisinering og mulige bivirkninger. De har korte kontortider, så det kan være vanskelig å få kontakt utenom oppsatte tider. Anbefales uansett på det varmeste.

Interessert og nøye lege

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Proff og nøye lege. Går nøye igjennom og forklarer problemer og løsninger godt. Tar seg god tid til pasientene.

Helt topp!

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Hadde vært syk i over 3 år uten at fastlege eller sykehus visste hva eller hvorfor.
Etter 3 slitsomme år kom jeg til Heggli som ved hjelp av noen undersøkelser hadde planen klar. To uker senere var jeg frisk og rask!

I den grad man skal kunne anbefale en lungespesialist, så må dette være mannen og anbefale!

Litt ugunstige åpningstider på telefonen, men ellers helt topp!! :)

Forvirrende

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Grundig testing vha hans sykepleiere, men min faste lege var likevel ikke enig i diagnosen han satte. Tidligere sykehistorie ble ikke tatt hensyn til. Legen kunne blitt bedre på informasjon om sine beslutninger slik at det kunne blitt forklart til fastlegen.

Skuffet

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Var hos Heggli og tok noen tester. blant annet lungetest og allergitest. De fant ut at jeg ikke hadde allergi eller astma. Etter min vurdering så stemmer dette ikke. En annen erfaring jeg har, er at Heggli sier det ene og mener noe annet. Opplever at det ikke taes hensyn til pasientens velvære. Fraråder å bruke denne legen.