Trondheim Lungelegesenter AS

Kjøpmannsgt. 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Lungelegesenter AS

Grundig og dyktig

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Kom til Heggli etter å ha skjønt at kortisonholdig astmamedisin var en dårlig løsning for meg som er i ferd med å utvikle beinskjørhet. Ble tatt grundige tester og kartlegging. Syns jeg har fått god oppfølging. Heggli har tatt seg god tid til å forklare meg hva som skjer med kroppen, og hvordan jeg bør ta de nye medisinene.

Dyktig og nøye

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Sykepleieren er dyktig, grundig og trivelig og forklarer godt. Heggli tar mange grundige tester, prøver nye behandlinger og forklarer veldig nøye prosedyrer, medisinering og mulige bivirkninger. De har korte kontortider, så det kan være vanskelig å få kontakt utenom oppsatte tider. Anbefales uansett på det varmeste.

Interessert og nøye lege

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Proff og nøye lege. Går nøye igjennom og forklarer problemer og løsninger godt. Tar seg god tid til pasientene.

Helt topp!

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Hadde vært syk i over 3 år uten at fastlege eller sykehus visste hva eller hvorfor.
Etter 3 slitsomme år kom jeg til Heggli som ved hjelp av noen undersøkelser hadde planen klar. To uker senere var jeg frisk og rask!

I den grad man skal kunne anbefale en lungespesialist, så må dette være mannen og anbefale!

Litt ugunstige åpningstider på telefonen, men ellers helt topp!! :)

Forvirrende

Lege: Alf Magne Heggli Skrevet

Grundig testing vha hans sykepleiere, men min faste lege var likevel ikke enig i diagnosen han satte. Tidligere sykehistorie ble ikke tatt hensyn til. Legen kunne blitt bedre på informasjon om sine beslutninger slik at det kunne blitt forklart til fastlegen.

Uenighet om diagnoser mellem fastlege og spesialist kan forekomme,men håper fastlege da tar kontakt ,slik at det kan diskuteres og ikke kun meddeles pasienten.Anamnese /tidligere sykehistorie er en svært viktig del i lungefaget.Som nyhenvist ble dette vektlagt, og tid til intervjue er ca 25 til 30 minutter hos alle her i vår klinikk.Informasjon til fastlege sendes ut som såkalt epikrise ,og det gjøres til fastlege.I epikrisen står alle opplysninger som er lagt til grunn for beslutninger om diagnose.

Besvart av Alf Magne Heggli