Humana Sandvika

Elias Smiths vei 10 1300 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika

Trygghet

Lege: Marie A Erlandsen Skrevet

Hun lekte og oppserverte alt med barna før vi gikk inn. Hun sjekket datteren min grundig og ga masse tips. Veldig flink lege 👌

Belærende og lite lydhør

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Lite forståelse for problemene mine. Mer interessert i å belære meg om at det ikke finnes blodprøver for å oppdage hveteintoleranse og at hvis jeg ikke tåler hvete, så tåler jeg heller ikke spelt. At min erfaring tilsier noe annet, ble avvist. Han mente jeg ikke var allergisk mot husstøv, selv om dette er påvist før, at jeg heller bare var sensitiv . Pollen og dyrehår allergi ble påvi

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Marie A Erlandsen Skrevet

Utrolig dyktig barnelege som kan sitt fag. Hun var svært profesjonell samtidig som hun tullet med barnet og fikk henne til å føle seg trygg.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Dyktig og imøtekommende lege. Lytter til det man har å si.
Forklarer alltid på en måte som er forståelig.
Kan anbefalle han på det sterkeste.

Kan anbefalles på det sterkeste - ingen ting å klage på bortsett fra ventetid på Humana- 6 mnd

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Humana og dr. Stavnes har vært et meget tillitsvekkende og behagelig sted å motta behandling. Nå er, så vidt jeg kan se dette totalt borte på spesialistsiden. Telefonen var svært teknisk sviktende. Ringte gang på gang uten å få kontakt. Da jeg endelig fikk så var det en utrolig grinete dame som svarte. At hun ikke kunne gi meg noen tid hos Stavnes før om 6 mnd. er ikke hennes skyld, men måten hun sa det på var svært lite hyggelig. Håper at Humana tar dette på alvor og gjør noe med det. Jeg er pasient både hos dr. Stavnes og hos Per Arve Lier og alle personene rundt dem har alltid vært greie å forholde seg til !