Humana Sandvika

Elias Smiths vei 10 1300 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika

Kan anbefalles på det sterkeste - ingen ting å klage på bortsett fra ventetid på Humana- 6 mnd

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Humana og dr. Stavnes har vært et meget tillitsvekkende og behagelig sted å motta behandling. Nå er, så vidt jeg kan se dette totalt borte på spesialistsiden. Telefonen var svært teknisk sviktende. Ringte gang på gang uten å få kontakt. Da jeg endelig fikk så var det en utrolig grinete dame som svarte. At hun ikke kunne gi meg noen tid hos Stavnes før om 6 mnd. er ikke hennes skyld, men måten hun sa det på var svært lite hyggelig. Håper at Humana tar dette på alvor og gjør noe med det. Jeg er pasient både hos dr. Stavnes og hos Per Arve Lier og alle personene rundt dem har alltid vært greie å forholde seg til !

Håpløst

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Hun er vist flink på migrene, men avviste mine ryggproblemer. Jeg følte meg som et lite barn og hadde ingen god kommunikasjon med henne. Var hos "hennes" kiropraktor i Oslo siden hun ikke kunne samarbeide med andre (hennes info).

KYNDIG GRUNDIG INTERRESERT i Passientens Helhetelige Helsebilde!

Lege: Arild Bergmann Skrevet

DENNE Legen er en EKTE Spesiallist. med God og Bred KUNNSKAP ! om han er usikker på noe. spør han. Han BELÆRER IKKE. Han involverer pasienten i sin egen helses tilstand (ikke bare informerer. Han ønsker at vi som pasienter forstår hva, hvorfor. og hvordan man best kan hjelpe enselv i nettop den helseutfordringen. Samtidig som han ALDRIG ønsker at vi som pasienter skal ha det vondt. Er han usedvanlig flink til å "vite" nøyaktig hva som behøves "påpekes" UTEN at man føler en forlegenhet. eller annet..
på engelsk heter dette : a good bedside manner - når man beskriver en lege på ett sykehus (usikker på hva slikt beskrives som. på norsk ;-) )
Han har vært min spesialist i 15-20 år. og jeg har både lunge. genetiske. indremedisinske. familiære lidelser. og i tilleg ærvervede i årenes løp.. jeg har full tillit til denne mannen. han har regelrett gitt meg økt livskvalitet hele veiet. og takker han for det.
så anbefales på det sterkeste!

Virker dyktig, men kan høre mer på pasientene

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Legen virker kompetent og grei. Han var imidlertid ikke så interessert i hva jeg hadde å si. Han kan med fordel utvikle sin evne til å høre pasientene ut.

Kan nok faget, men oppleves ikke så bra

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Alltid forsinket, vanskelig å få timer.
Føler at han ikke lytter godt nok til pasientens sykdomsopplevelse.