Humana Sandvika

Elias Smiths vei 10 1300 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika

Håpløst

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Hun er vist flink på migrene, men avviste mine ryggproblemer. Jeg følte meg som et lite barn og hadde ingen god kommunikasjon med henne. Var hos "hennes" kiropraktor i Oslo siden hun ikke kunne samarbeide med andre (hennes info).

KYNDIG GRUNDIG INTERRESERT i Passientens Helhetelige Helsebilde!

Lege: Arild Bergmann Skrevet

DENNE Legen er en EKTE Spesiallist. med God og Bred KUNNSKAP ! om han er usikker på noe. spør han. Han BELÆRER IKKE. Han involverer pasienten i sin egen helses tilstand (ikke bare informerer. Han ønsker at vi som pasienter forstår hva, hvorfor. og hvordan man best kan hjelpe enselv i nettop den helseutfordringen. Samtidig som han ALDRIG ønsker at vi som pasienter skal ha det vondt. Er han usedvanlig flink til å "vite" nøyaktig hva som behøves "påpekes" UTEN at man føler en forlegenhet. eller annet..
på engelsk heter dette : a good bedside manner - når man beskriver en lege på ett sykehus (usikker på hva slikt beskrives som. på norsk ;-) )
Han har vært min spesialist i 15-20 år. og jeg har både lunge. genetiske. indremedisinske. familiære lidelser. og i tilleg ærvervede i årenes løp.. jeg har full tillit til denne mannen. han har regelrett gitt meg økt livskvalitet hele veiet. og takker han for det.
så anbefales på det sterkeste!

Virker dyktig, men kan høre mer på pasientene

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Legen virker kompetent og grei. Han var imidlertid ikke så interessert i hva jeg hadde å si. Han kan med fordel utvikle sin evne til å høre pasientene ut.

Kan nok faget, men oppleves ikke så bra

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Alltid forsinket, vanskelig å få timer.
Føler at han ikke lytter godt nok til pasientens sykdomsopplevelse.

Kompetent lege av øverste hylle!

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Meget hyggelig og profesjonell lege.
Tar seg god tid til meg, forklarer meg på en god og forståelig måte
Føler meg godt ivaretatt og sitter igjen med en god følelse etter hvert besøk.