Humana Sandvika

Telefonnummer67 55 31 0067 55 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elias Smiths vei 10 1300 Sandvika

Siste vurderinger av Humana Sandvika

Belærende og lite lydhør

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Lite forståelse for problemene mine. Mer interessert i å belære meg om at det ikke finnes blodprøver for å oppdage hveteintoleranse og at hvis jeg ikke tåler hvete, så tåler jeg heller ikke spelt. At min erfaring tilsier noe annet, ble avvist. Han mente jeg ikke var allergisk mot husstøv, selv om dette er påvist før, at jeg heller bare var sensitiv . Pollen og dyrehår allergi ble påvi

Arrogant og gjerrig

Lege: Monica Drottning-Rønne Skrevet

Dro til Monica på Humana Sandvika for migreneutredning, og endte opp på senteret hennes i Oslo. Hver gang så måtte jeg alltid vente veldig lenge (gjennomsnitt på 45 min) for å komme inn til timen. Hun oppførte seg nedlatende og behandlet meg som om jeg var en uansvarlig tenåring.

Allerede etter første timen så mente hun at det var noe galt med måten jeg gikk på, at dette forårsaket min migrene, og jeg ble sendt ned i kjelleren hvor hennes sønn satt og målte opp føttene mine og det ble bestilt noen spesielle såler.

Jeg ble fort sendt til senteret hennes i Oslo fordi hun mente at det var der jeg fikk best hjelp. Første timen der ble jeg bedt om å nå ned til tærne mine, så kom det en kiropraktor susende inn og knakk litt på meg, og ble så bedt om å gjøre det samme, og i følge dem var det en stor forbedring som var tegn på at jeg kunne bli bedre.

Deretter ble det satt opp timer hos fysioterapeut, migrenesykepleier, og kiropraktor - alt på det samme senteret og til skyhøy pris. Gjennomgikk alt fra massasje til utrolig smertefull 'bindevevsterapi' hos fysioterapeut, samtaler om selvfølelse og pusting hos migrenesykepleier, og kiropraktortimer som innebar at han førte meg inn på et rom, ba meg legge meg ned, knakk litt på meg, før han ba meg vente mens han løp rundt og knakk på andre pasienter samtidig. Timen ble alltid avsluttet med en nedlatende korreksjon på at jeg måtte rette meg opp i ryggen.

Jeg sluttet heldigvis med alt dette etterhvert, men ikke uten at det kostet meg masse penger, og det hjalp ikke det grann på migrenen.

Skulle ønske at Monica kunne vært klarere og lyttet bedre, og behandlet pasientene sine som respektable medmennesker.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Marie A Erlandsen Skrevet

Utrolig dyktig barnelege som kan sitt fag. Hun var svært profesjonell samtidig som hun tullet med barnet og fikk henne til å føle seg trygg.

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Per Arve Lier Skrevet

Dyktig og imøtekommende lege. Lytter til det man har å si.
Forklarer alltid på en måte som er forståelig.
Kan anbefalle han på det sterkeste.

Kan anbefalles på det sterkeste - ingen ting å klage på bortsett fra ventetid på Humana- 6 mnd

Lege: Sindre Stavnes Skrevet

Humana og dr. Stavnes har vært et meget tillitsvekkende og behagelig sted å motta behandling. Nå er, så vidt jeg kan se dette totalt borte på spesialistsiden. Telefonen var svært teknisk sviktende. Ringte gang på gang uten å få kontakt. Da jeg endelig fikk så var det en utrolig grinete dame som svarte. At hun ikke kunne gi meg noen tid hos Stavnes før om 6 mnd. er ikke hennes skyld, men måten hun sa det på var svært lite hyggelig. Håper at Humana tar dette på alvor og gjør noe med det. Jeg er pasient både hos dr. Stavnes og hos Per Arve Lier og alle personene rundt dem har alltid vært greie å forholde seg til !