Sandvika Spesialistsenter

Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Spesialistsenter

Gjorde meg usikker, lite hyggelig

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Hadde fått påvist hudkreft av en privat hudlege. Fikk henvisning til henne for å fjerne den, det første hun sa var at jeg burde fått tatt den på kirurgisk avdeling på sykehuset. Hun fjernet den allikevel. Virket stresset, og gjorde det klart at hun ikke så på mer enn denne ene da jeg nevnte at jeg fortsatt var usikker på et lite « sår».
Lite hyggelig lege, selv om hun myknet opp litt undervegs.

Dyktig og effektiv hudlege

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Etter å ha gått med en lettblødende hudforandring på fingeren som ingen visste hva var i lang tid fikk jeg endelig henvisning og kom til Høviskeland som raskt og effektivt undersøkte fingeren, satte bedøvelse, tok biopsier, sydde 2 sting og satte i gang behandling straks biopsisvar forelå. Høviskeland er effektiv
tydelig og profesjonell, men samtidig veldig vennlig og empatisk og jeg har alltid fått en hyggelig kommentar og følt meg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Forferdelig opplevelse

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Ble møtt med en konfronterende holdning. Jeg ble satt ut i øyeblikket jeg kom inn. Følte meg ikke velkommen og i hvert fall ikke ivaretatt av helsepersonell - som jeg forventer hos en lege. Var der for å vurdere å fjerne en føflekk i ansiktet. Jeg var usikker og redd for arr. Jeg holdt på å gå ut igjen, men lot være. Det angrer jeg på. En samtale om fjerne/ikke fjerne uinteressant. Hun fjernet føflekken raskt, uten å si noe, la ikke mye tid i å sette sting, og det har ikke blitt pent. Jeg har ikke opplevd lignende. Kan du gå til annen hudlege, gjør det! Anbefales ikke!

Betryggende og kunnskapsrik

Lege: Oskar Johan Skår Skrevet

Tidligere erfaringer ved gynekologiske undersøkelser hos andre har vært relativt dårlige opplevelser slik at jeg ofte er nervøs og stresset rundt dette. Valgte Skår basert på vurderinger fra legelisten og jeg er veldig glad for det.
Skår var trygg, kunnskapsrik, betryggende og ikke minst god til å lytte. Han hadde satt seg litt inn i henvisningen min før jeg kom inn, og snakket deretter med meg om hva det gjelder, og undersøkelsen som kommer. Han tok seg god tid, og det jeg følte meg sett og forstått.
Under undersøkelsen var det profesjonelt, med en lett stemning og forklaringer underveis samtidig som han viser forståelse for pasient. Det gjorde et havs forskjell fra tidligere opplevelser, og jeg følte meg på ingen måte invadert og utrygg.
Anbefaler Skår sterkt hvis man er skeptisk til gynekologer.

Verdens verste lwgw

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Null interesse for pasient. Manglende kompetanse og lite imøtekommende. Gidder ikke og sjekke hva som er problemet med pasienten og gir korte svar som ikke gir mening. Dårligste servicen jeg har opplevd.