Sandvika Spesialistsenter

Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika Spesialistsenter

Grundig, lyttende og skånsom

Lege: Oskar Johan Skår Skrevet

Utrolig fornøyd. Lyttende og en som tar kvinnehelse på alvor. Grundig skånsom undersøkelse og ikke minst veldig hyggelig.

Dyktig fagmann.

Lege: Pål Johan Vanberg Skrevet

Vært hos han 2 ganger. Begge veldig fornøyd. Kunnskapsrik. Lyttende og lett å kommunisere med. Humør og litt humor er fint.

Arrogant, lite lydhør og uhøflig

Lege: Pål Johan Vanberg Skrevet

Dårlig oppfølging, gjør feil uten å kunne innrømme det. Er forutbestemt. Nedlatende. Uinteressert. Det verste er likevel arrogansen. «Jeg har rett i 90 prosent av tilfellene». Hjelper lite om man er blant de øvrige ti. Eller: «Dette vet jo alle oppegående mennesker». Bare blodprøver på blodprøver og mail, sms eller tlf etterpå, knapt nok. Fører ingensteds. Bare bortkastet tid og penger.

Dyktig, hyggelig og imøtekommende

Lege: Pål Johan Vanberg Skrevet

Pål Vanberg er kunnskapsrik, grundig og imøtekommende. Jeg opplever at han er interessert i meg som pasient og at han hører på mine innspill. Han er også veldig hjelpsom og har hjulpet meg med ting som fastlegen skulle ha gjort.
Anbefaler ham på det varmeste!

Uprofesjonell

Lege: Aase Høviskeland Skrevet

Følte jeg ble mottatt med skeptisisme. "Legen" virket usikker og redd. Spurte meg om jeg var sint fordi jeg ikke ville dra ned buksa. Jeg sa jeg var fin der nede og at jeg burde heller komme når huden min var på sitt verste istedet for å vente i 3 måneder før jeg endelig får sett en lege. Sånn er det hver gang. Ingenting nytt ble gitt til meg. Ingenting nytt ble fortalt. Stikk hjem og ta krem var beskjeden. Som om jeg ikke har hørt den før. Skuffende opplevelse fra start til slutt.