Bjørnemyr legekontor

Tosletta 44 1453 Bjørnemyr

Siste vurderinger av Bjørnemyr legekontor

Fantastisk barnelege

Lege: John Michael Dahl Skrevet

Kjempeflink lege som snakker til barnet, så barnet føler seg hørt og sett. Forklarer på en fin måte også til foreldre som følger barnet. Man merker med en gang man kommer inn til Dr John Dahl at dette er en erfaren og kunnskapsrik lege. Veldig fin opplevelse,og må også rose de koselige medarbeiderne! De er hyggelige og man føler seg velkommen!

Herlig mann!

Lege: John Michael Dahl Skrevet

Fantastisk lege. Kjempeflink med barn. Grundige undersøkelser. Trygg og god. Anbefales veldig!!
Fikk kjapt time også :)

Super lege

Lege: John Michael Dahl Skrevet

En lege som skaper trygghet for foreldre, og som er fantastisk i kontakten med barna!
Faglig dyktig og forklarer som man forstår. Kan varmt anbefales!

Fantastisk barnelege

Lege: John Michael Dahl Skrevet

Varm, forståelsesfull, imøtekommende rett og slett fantastisk barnelege. Han er flink til å lytte og ta det du sier på alvor. Kan virkelig anbefale han.

Den perfekte lege

Lege: John Michael Dahl Skrevet

Jeg har ikke store nok ord til å beskrive dr Dahl. Han er den mest imøtekommende, servicemindede, forståelsesfulle og samvittighetsfulle legen man kan tenke seg. Og om han selv blir rådvill, kontakter han andre spesialister eventuelt henviser videre. Han har betydd umåtelig mye i behandlingen av mine to barn og deres kroniske plager, og også for en bekymret mor. Han har evnen til å skape trygghet når du verker av bekymring for barnet ditt. Uten å kjenne meg - gav han meg mulighet til å ta kontakt med ham privat på mobil ved behov/forverrelse i tilstanden til mitt ene barn, og da det ble nødvendig dro han uten å mukke fra middag og ned på kontoret. Dette er en lege som brenner for legegjerningen.