Rådhuset Spesialistsenter

Fridtjof Nansens plass 7 0160 Oslo

Siste vurderinger av Rådhuset Spesialistsenter

Jeg var trygg hos Abrahamsen

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

I 2010 ble jeg henvist fra lungelege til Abrahamsen. Det berget livet mitt.
Han gav seg ikke og fant ut tilslutt at jeg hadde PAH, noe ingen andre fant ut. Symptomer var SVÆRT TUNG PUST og ødemer i bena. Jeg takker han for livet mitt.Ble sendt til rikshospitalet som har eksperter på PAH .

Ga meg sjokk - helt uten grunn

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

Ble henvist til O F A for å få sjekket hjerterytmen (det viste seg at alt var helt normalt) Men fyren ga meg et skikkelig sjokk. Jeg kom inn på hans kontor, han sa han først skulle lese papirene mine. «Ja, du har jo for noen år siden hatt et hjerneslag» sa han. Jeg hylte opp «Hæ??? Hva er det du sier??? Jeg har aldri vært syk i hele mitt liv! Du må ha funnet papirene til en annen!» Det var selvfølgelig det som hadde skjedd, men det var ikke særlig tillitvekkende. Han ba ikke om unnskyldning heller.
Jeg er ikke noe persillebladen, men ble likevel litt skjelven. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd med en mindre robust person.

Null respons på innkalling

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

Sykehuset har henvist meg til undersøkelse da de ikke har kapasitet. Sier jeg skal vente på inkalling til time, men det har jeg gjort i flere uker nå. Hjerteflimmer og urolig rytme venter ikke på leger som ikke responderer. Dette er for dårlig!

Grundig og imøtekommende.

Lege: Olav Foss Abrahamsen Skrevet

Hadde mitt første møte med denne spesialisten idag. Var selvsagt både spent og nervøs. Det var det ingen grunn til. Jeg fikk besvart det jeg lurte på etter undersøkelsen og følte meg i trygge hender. Anbefales.

Nøyaktig og kunnskapsrik

Lege: Jørgen Westby Skrevet

Jeg hadde gruet meg veldig til undersøkelsen, men legen var hyggelig, og forklarte nøye hva som skulle skje. Jeg opplevd undersøkelsen og legen som strukturert, nøye og rolig. Det var en god opplevelse for meg.