Oslo Hjerteklinikk AS

• Hjertespesialist og indremedisiner

Siste vurderinger av Oslo Hjerteklinikk AS

utrygt og ubehagelig

Lege: Akram Zalmai Skrevet

Jeg fulgte mannen min(90år) til dr.Zalmai Dec.2023 av fastlegens henvisning, det var ikke første gang vi var der, men denne gangen har vi hatt en dårlig opplevelse som vi aldri har hatt før, så vi er både overrasket og skuffet, til og med fikk et lite sjokk.

Dr.Zalmai er dyktig hjertelege eller ikke, det kunne ikke vi vurdere, men før og under hele undersøkelsen, ingen forklaringer ble gitt , og under EKG-en gikk han til andre rom for å ta en lang telefonsamtale, etter hva vi så.
Han rett og slett lar ikke folk snakke. Han begynte plutselig å kjefte på meg - bare fordi jeg prøvde å stille et spørsmål - nesten som et brøl, egentlig begynte jeg bare med ett par ord. Hvordan kan en lege være mot en pasient på denne måten? Totalt uforståelig, og nesten sjokkerende.

Det skjedde 2 ganger, så vi bare holdt munn under den frosne og nedtrykkende stemningen, før vi forlot legekontoret tilslutt.
Mannen min vil aldri tilbake dit, en slik lege kan aldri anbefales , fordi du aldri vet om det er sol eller torden som venter på deg.

Trygg, utrolig morsom og sympatisk

Lege: Akram Zalmai Skrevet

Vi lo og hadde en fantastisk god tone, han er veldig profesjonell og dyktig! Han er 10/10 🧡 Gikk ut med en god følelse, anbefaler ham til alle som sliter med hjertet! Er superfornøyd 😍

Profesjonell og hyggelig

Lege: Akram Zalmai Skrevet

Har vært hos Akram 4 ganger i løpet av de siste 10 årene. Både Akram og legesekretæren er like hyggelige hver gang, og jeg føler meg vel ivaretatt.

Her ble jeg usikker

Lege: Akram Zalmai Skrevet

Liten/ingen forklaring på EKG og ultralyd. Var meget bekymret for en blodprøve (kolesterol) som fastlegen mente var innenfor normalen. Da jeg nevnte det svarte han bare at "jeg er spesialisten". Ved ultralyd satt han med feil pasientjournal og ved EKG på sykkel satt han og scrollet på mobilen. Lite interessert i å svare på spørsmål. Sikkert flink hjertelege (håper jeg), men framstod autoritær, irritert ved spørsmål og forklarte ingenting. Hadde behov for en debrief etter denne seansen..

Utrolig imøtekommende og helhetlig

Lege: Akram Zalmai Skrevet

Dr Zalmai tok meg helt på alvor, og gjorde grundige og gode sjekker. I tillegg var han utrolig behagelig, imøtekommende og trygg å være hos!