Østlandske Hjertesenter

Lilleengveien 8, inngang A 1523 Moss
Tlf: 69 20 21 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

1 vurdering

Siste vurderinger av Østlandske Hjertesenter

Gir inntrykk av stor kompetanse på området

Lege: Per Sirnes Skrevet

Veldig bra mottagelse/ undersøkelse. Fikk gode svar på mine spørsmål. Forventningene mine var at jeg skulle bli behandlet/undersøkt på en måte som de ikke greide på sykehusene. Dette gjorde Sirnes på en utmerket måte.

Rolig og grundig.

Lege: Per Sirnes Skrevet

En god og trygg opplevelse å bli undersøkt av Per Sirnes. Kom inn lenge før tiden, og følte meg trygg. Kan godt anbefale Per Sirnes til andre.

Legen

Lege: Per Sirnes Skrevet

Må si meg enig i tidligere kommentarer. Føler at jeg var til bry.
Kan godt hende at undersøkelse og svar var greit, men hjertet er et vesentlig organ, og legen burde ha litt annen holdning og måte og forklare seg på.

Styr unna!

Lege: Per Sirnes Skrevet

Denne spesialisten tenker kun på seg og sitt. Han er overhodet ikke interessert i å høre på pasienten.
Du føler deg ydmyket og overkjørt over ting du forsøker å fortelle.
Enten dette gjelder hvordan du føler helsen din er eller om det er enkelte medisiner du har bivirkninger av.
Du får bare beskjed om at dette ikke er mulig og at du bare skal fortsette på medisin.
Hjertet er noe man ikke spøker med og da en hjertespesialist overhodet ikke er interessert i å høre på pasienten synes jeg det begynner å bli skummelt.
Denne legene må lære seg og lytte til pasientene sine. Han er ikke i min kropp og kan ikke fortelle meg om hvordan jeg skal føle meg.
Anbefaler på det sterkeste å finne en annen spesialist enn denne legen.

Meget uengasjert

Lege: Per Sirnes Skrevet

Denne legen gir meg følelsen av å være bare til bry. Som pasient føler jeg møte med denne legen ydmykende.